20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679284 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #900 på: 22. Sep. 2008, 16:28 »
er velmeget tvilende til det:)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 22. Sep. 2008, 16:44 »
Vil påstå det er idiotisk av Skjelbred å bli i Norge no. Han burde komt seg til utlandet mens han hadde sjansen, og ikkje blitt her og stagnert i tippeligaen. For desverre er det det han gjer, han utviklar seg ikkje lenger på dette nivået. Dessuten begynner han snart å bli for gammal til at ein utanlandsk storklubb skal verte interessert. Spør du meg bør han reise med en gang han får muligheten, viss ikkje er eg redd han kan bli ein evig tippeliga-middelmådighet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 22. Sep. 2008, 19:16 »
Official NUFC Statement - Seymour Pierce

THE Board of Newcastle United can today confirm it has appointed the London-based investment bank Seymour Pierce to act on the potential sale of the Club.

All matters relating to the sale of the Club, including inquiries from interested parties, should go through Seymour Pierce.

The Club will be making no further comment at this time.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 22. Sep. 2008, 20:13 »
Official NUFC Statement - Seymour Pierce

THE Board of Newcastle United can today confirm it has appointed the London-based investment bank Seymour Pierce to act on the potential sale of the Club.

All matters relating to the sale of the Club, including inquiries from interested parties, should go through Seymour Pierce.

The Club will be making no further comment at this time.

bra! godt å høre at ting skjer systematisk, og seriøst!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #904 på: 22. Sep. 2008, 20:48 »
Hva vil dette si i praksis?
betyr de at Ashley, Wise & co ikke løper rundt på barer i dubai etter kjøpere lenger?
Newcastle United Football Club<3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 22. Sep. 2008, 20:49 »
Hva vil dette si i praksis?
betyr de at Ashley, Wise & co ikke løper rundt på barer i dubai etter kjøpere lenger?

Helt riktig, og dette er et MEGET viktig steg i retning av å få solgt klubben!

Lauritz

• Gjest
« Svar #906 på: 22. Sep. 2008, 21:30 »
Deilig å se at noe skjer nå! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #907 på: 22. Sep. 2008, 21:53 »
Takk og lov :)
Det er veldig godt å se at det er noe som skjer.
Betyr det at man kan begynne å håpe på at ting skjer fremover elller? I overskuelig fremtid altså.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #908 på: 22. Sep. 2008, 22:05 »
Betyr ihvertfall at den som er interessert i å bruke ufattelig mye penger på ett kjøp, får snakke/forhandle med en seriøs motpart og ikke noen latterlige partyklovner ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 22. Sep. 2008, 22:54 »
KEVIN Keegan could be reinstated as Newcastle United manager if a Nigerian consortium mounts successful takeover bid.

http://www.shieldsgazette.com/sport/Keegan-could-return-if-Nigerians.4516715.jpa

Persolig ser jeg gjerne at Keegan kommer tilbake. Tror han er noe av det beste vi kan få.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 22. Sep. 2008, 22:59 »
Spørsmålet jeg har sett det har vært en del diskusjon om rundt omkring er: Hvis vi først får inn noen skikkelig rike eiere som er klare for å bruke bra med penger på klubben, skal vi da gå for en såkalt "verdensklasse" manager, eller skal vi gå tilbake til Keegan igjen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 22. Sep. 2008, 23:05 »
Tror ikke vi sånn helt uten videre vil ha sjanse på en verdensklasses manager. Dessuten syns jeg Keegan er et ideellt valg. Vi trenger en mann vi veit har støtte hos spillere, men aller viktigst hos fansen. Den har King Kev mer enn noen andre. La King Kev få tid og resurser til å bygge et lag som kan avansere på tabellen, og la oss få litt stabilitet inn i klubben. King Kev vil store ting med denne klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 22. Sep. 2008, 23:10 »
Jeg håper på enten Keegan eller Shearer. Da beholder vi Owen også. Samtidig som at ting ganske automatisk vil roe seg med en av våre legender som manager.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #913 på: 22. Sep. 2008, 23:35 »
Kan ikke egentli forstå hvis en eventuel ny eier ikke ansette keegan. Det vil gi de nye eierene heltestatus blant fansen og det vil gi spilleren tro'en tilbake. Keegan vil få lov til å bygge opp klubben over tid, hvis vi foreksempel hadde ansatt en "verdensklasse" manager så ville fansen ha forventet noen form for suksess ganske raskt. Men med Keegan eller eventuelt Shearer så kan de bygge opp laget over tid(Noe lignende det Ashley ville, med untaket av at denne gangen vil Keegan få siste-ordet i hvem som går inn og ut)

Hvis dette faller på plass med økonomi som tør og satse og ikke bare gå i profitt så kan jo framtiden se lyst ut.. burde pokker meg være slutt på denne tunellen snart..
Newcastle United Football Club<3

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #914 på: 23. Sep. 2008, 00:12 »

Hvis dette faller på plass med økonomi som tør og satse og ikke bare gå i profitt så kan jo framtiden se lyst ut.. burde pokker meg være slutt på denne tunellen snart..

En tunell har lys i enden :P    ser ikke noe lys jeg ???
sunt pueri pueri puerilia tractant