20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #885 på: 21. Sep. 2008, 19:47 »
Må være noken korrupte jævla. Har dei penga er dei hjertelig velkomne.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 21. Sep. 2008, 19:51 »
Nigeriansk take-over?

http://www.kickoffnigeria.com/static/news/article.php?id=2651

Lukter f**nskap lang vei om dette skulle bli tilfelle. Er vel kun i Newcastle en slik take-over kan skje. Bare Ashley får pengene sine er han fornøyd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 21. Sep. 2008, 19:53 »
Herlig kommentar på NO:

If this does come off I think i'll pay for my season ticket with CASH over the counter rather then give them my bank details

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 21. Sep. 2008, 19:54 »
Herlig kommentar på NO:

If this does come off I think i'll pay for my season ticket with CASH over the counter rather then give them my bank details

Fikk meg en god latter nå :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 21. Sep. 2008, 20:04 »
Nigeriansk take-over?

Lukter f**nskap lang vei om dette skulle bli tilfelle. Er vel kun i Newcastle en slik take-over kan skje. Bare Ashley får pengene sine er han fornøyd.

Er ikke ALT bedre enn Ashley da?

Ser også at Sunday Sun melder dette og har også meldt det tidligere.
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/09/21/ashley-slashes-price-of-newcastle-united-79310-21866675/

Det jeg lengter mest etter nå er managere og trenere. Vi har jo den siste tiden mistet 4 trenere + 1 manager. Forventer fortgang i prosessen på begge fronter i begynnelsen av uka nå!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 21. Sep. 2008, 20:08 »
Nigeriansk take-over?

Er ikkje du ein av mange her som seie ja takk til dette så lenge vi verte kvitt Ashley? Det er no ikkje verre enn med City sin forrige eigar.

Det typiske for Newcastle er at Mugabe kjøper oss opp, og "The last king of Scotland" får ein oppfølgjar.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 21. Sep. 2008, 20:12 »
Sjønner faen ikkje koffer Ashley skal ha 400M han har då for pokker meg ingen grunn til og selge for det doble han kjøpte for
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 21. Sep. 2008, 20:57 »
finnes vell snille nigerianere også:P får håpe det er en av dem, hvis de er korrupte eller skurker glir de rett inn i fengsels drakta vår:P

uansett eier er bedre en det vi har idag, trodde ikke jeg ville si det. Mike gjorde en god nok jobb til at jeg ville være litt kresen i utgangspunktet, men når vi står uten trener og ledere, så har vi lite å komme med. klubben kan ikke ta et eneste steg videre før vi får noen nye eiere...

Afrika er jo også det nye store fotball kontinente, så å få en fot inn der er neppe det værste som kan skje klubben! kanskje dette kan gi oss et fortrinn framfor Arsenal. og kanskje martins også blir i klubben! :D :D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 21. Sep. 2008, 21:10 »
Såklart støtter managere hverandre, men det er vel ikke uten grunn at Sir Alex og Wenger er der de er i dag. De har fått tillit hos klubbeiere også i dårlige tider, og viktigst av alt - de har fått lov å være managere. Ashley backa ikke opp Allardyce ved første hinder - svakt.
Og så dette sølet her. Jeg blir nesten litt provosert over at noen kan være positiv til denne kvalmingen. Han er så gjennomført idiot og er vel omtrent like utviklet psykisk som en 13 år gammel gutt. Dessverre for mye penger, og Newcastle United ble hans lille lekegrind.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 22. Sep. 2008, 09:00 »
Skjer jo ikke en dritt om dagen. Sikker på at det kommer til å ta måneder før vi får nye eiere, og innen den tid ligger vi på nest siste plass med kun spudz bak oss. I tillegg spiller vi med Amøba og Smith på topp da Owen og Martins har gått.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #895 på: 22. Sep. 2008, 09:27 »
Skjer jo ikke en dritt om dagen. Sikker på at det kommer til å ta måneder før vi får nye eiere, og innen den tid ligger vi på nest siste plass med kun spudz bak oss. I tillegg spiller vi med Amøba og Smith på topp da Owen og Martins har gått.

Etter det jeg har sett så er også Smith og Amøba på lista over spillere som har lyst å komme seg vekk:P så tror ikke vi er så heldige engang.
(kan jo selfølgelig være tull og fanteri, men her er iallefal noen av de som ville vekk: Taylor, Owen, Martins, Viduka, Smith, Ameobi, Barton, Given, Butt, Duff og Zog)

http://www.tribalfootball.com/?q=node/201809
Newcastle United Football Club<3

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #896 på: 22. Sep. 2008, 09:33 »
Nå har jo dette mye med styret å gjøre, og hvis vi får nye eiere og en ny, god manager, blir nok de alle utenom Ameobi og Smith ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 22. Sep. 2008, 09:51 »
Det er ikke en spiller i verden som vil til Newcastle i Januar, så vi mister flere av våre viktigste spillere så er vi faktisk i Championship neste år.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #898 på: 22. Sep. 2008, 09:55 »
Man får endelig håp noen er ?stupid? nok til å kjøpe denne klubben fort som  f...    
Ashley gjør jo ikke akkurat noen god jobb i å markedsføre produktet sitt, så tror desverre det blir vanskelig >:(

Ser ikke bort fra at det blir storsalg i Januar/sommer slik at Ashley får inn så mye penger han kan fra spillersalg.   Tror han gir blanke fan i om det betyr at klubben blir rasert, for MA gikk nok til klubben med gode hensikter, og når han da blir pepet ut av fansen, så setter han seg på ræva og gir blanke i klubben for å ta igjenn, som en anna feit liten snørrunge >:(

Da kan han selge klubben til spott pris!   Dette vil på en måte kunne være fint, ettersom det er en gylden mulighet til å rydde fullstendig opp i alt kaoset som har bygd seg opp i klubben gjennom en årrekke.
Men, tror det er tilnærmet umulig å starte på scratch og bygge en klubb og komme tilbake som en ?toppklubb?

Mulig det er mandags morgen som gjør det, men er virkelig pessimistisk med tanke på klubbens framtid :'(
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 22. Sep. 2008, 14:54 »
Jeg likte en kommentar i artikkelen Abel linket til for en par-tre sider siden.
Sitat
There are pub teams that are run better than Newcastle.
Det verste er at dette faktisk er sant.

De fleste pub-lag rundt omkring i England er langt, langt mer profesjonelle enn Mike Ashleys Newcastle, og er i stand til å tiltrekke seg langt flere superstjerner enn Mike Ashleys Newcastle.

Tror Per Ciljan Skjelbred skal prise seg veldig lykkelig over at han skrev under ny kontrakt med RBK, og ble værende i Trondheim.
Selv om gresset på ingen måte er så veldig grønt der heller, så tror jeg Michael Owen har mye mer lyst til å spille for RBK, enn for Newcastle per dags dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon