20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #870 på: 20. Sep. 2008, 14:53 »
Prøver du å antyde at LMA bare er noe forbanna tull, og at managere ikke trenger sin egen fagforening?
Mener du å antyde at Wenger og Ferguson hadde brukket sin egen rygg, og fortsatt arbeidet, til tross for brutte løfter og en ikke-eksisterende autoritet?

Hvorfor skulle de ikke støtte Allardyce da?
Han gjorde ikke SÅ mye galt at han fortjente sparken etter knapt et halvår i jobben, gjorde han vel?
Såvidt jeg greide å se gjorde Sam Allardyce det beste han kunne, dessverre var det ikke godt nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 20. Sep. 2008, 15:47 »
Prøver du å antyde at LMA bare er noe forbanna tull, og at managere ikke trenger sin egen fagforening?
Mener du å antyde at Wenger og Ferguson hadde brukket sin egen rygg, og fortsatt arbeidet, til tross for brutte løfter og en ikke-eksisterende autoritet?

Han gjorde ikke SÅ mye galt at han fortjente sparken etter knapt et halvår i jobben, gjorde han vel?
Såvidt jeg greide å se gjorde Sam Allardyce det beste han kunne, dessverre var det ikke godt nok.

Dette her dro du så langt ut av sammenheng at jeg ikke gidder å svare på alt. Du tolker det jo slik du vil allikevel!

Men kan si så mye som at Allardyce slet voldsomt med å vinne fansens tillit og det ble ikke bedre med de håpløse resultatene på hjemmebane. Var jo flere som slengte drit til han på St. James Park. Jeg kan gå så langt som å si at fansen til slutt fikk sin vilje da han ble fjernet etter kun 6 mnd.
« Siste redigering: 20. Sep. 2008, 15:49 av Frode »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #872 på: 20. Sep. 2008, 15:56 »
Selvfølgelig ville de aldri gått ut og kritisert en kolega når han har mistet jobben, men disse herrene vet at man må tenke langsiktig og at manageren må ha kontroll over hvem som kommer inn og ut. Dette har vært helt sentralt i begges suksess og da er det ikke rart at de går ut og støtter Big Sam og Kevin Keegan. F.eks. Tidlig var jo også Sir Alex nærme og få sparken han og tidlig i karrieren. Da er det rart at han støtter Big Sam som fikk sparken ettter 6 månender i jobben.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #873 på: 20. Sep. 2008, 16:42 »
å fy faen jeg hater ashley, ødelagt alt, feite stygge gjerrig knark
lt;3 Newcastle <3

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 20. Sep. 2008, 16:54 »
Selvfølgelig ville de aldri gått ut og kritisert en kolega når han har mistet jobben.

Akkurat dette jeg ville frem til i mitt første innlegg! Vanskligere var det ikke å tolke. Så jeg skjønner ikke hvordan i helsikke Joakim klarte å vri dette i både den ene og andre retningen.
At managere støtter hverandre er ikke noe nytt i det hele tatt.

Men litt ut her igjen. NÅ ER DET PÅ TIDE AT ASHLEY ENTEN SELGER KLUBBEN ELLER SKAFFER DEN MANAGERE OG TRENERE!!!  >:(

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #875 på: 20. Sep. 2008, 18:08 »
Idioten bør da vurdere og selge for kostpris snart. Verdien dobbles ikkje av Championship spel akkurat.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 20. Sep. 2008, 20:03 »

Dette her dro du så langt ut av sammenheng at jeg ikke gidder å svare på alt. Du tolker det jo slik du vil allikevel!

Men kan si så mye som at Allardyce slet voldsomt med å vinne fansens tillit og det ble ikke bedre med de håpløse resultatene på hjemmebane. Var jo flere som slengte drit til han på St. James Park. Jeg kan gå så langt som å si at fansen til slutt fikk sin vilje da han ble fjernet etter kun 6 mnd.
Jeg skjønner bare ikke hva du vil med innlegget ditt, jeg, når du ikke har noe større mening bak det du sier.
Selvfølgelig var det fansen som ville ha ut Allardyce. Og fansen fikk viljen sin. Hvorvidt det var riktig, er en annen diskusjon.
Uansett, at LMA, inkludert kollegaene Ferguson og Wenger, støttet Allardyce skulle da nesten bare mangle, da han bare fikk 6 mnd i jobben. Så hva er poenget ditt?

Du sier jo rett ut at det er helt naturlig at managere støtter hverandre. Og sånn skal det jo også være.
Så igjen - hva er poenget ditt? Hva er det du vil frem til?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #877 på: 21. Sep. 2008, 03:27 »
at Allerdyce fikk fyken skyldes kun at fansen i newcastle vendte hen ryggen. Ham fikk etter min mening, fyken altfor tidlig. Vi skal ikke glemme at han brukte 8 år på å få Bolton til et middels lag. Derimot skal jeg også si at jeg støtter KK helt ut i hans beslutning i å igjen vende klubben ryggen. Han må jo få bestemme hvem som skal spille i klubben eller ikke.

Milner ble solgt bak han rygg, han fikk ikke viljen sin når det gjelder nye ansikter på st jamses park, da skjønner jeg at han stikker. Hadde gjort det samme selv.

Ut i fra min mening, og det er min mening, så tror jeg ikke det er en manager i verdensklasse som ville hatt den samme jobben. Da må vi heller ut å leite etter en manager som er villig til å lede en medioker klubb i PL. Vi kommer ikke til å få noen manager i verdensklasse, jeg håper bare at vi, med dagens styre, kan få en som redder oss fra nedrykk. Etter dagens oppvisning mener jeg det er alt vi kan håpe på.

Er lei av dårlige resultater, aka NUFC-Hull 1-2, og håper at vi overlever.

Men lever i trua.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #879 på: 21. Sep. 2008, 14:26 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/09/21/exclusive-newcastle-s-new-bosses-could-be-left-with-a-ghost-team-115875-20747108/

Ashley er i ferd med å ødelegge klubben vår. Vi trenger et eierskifte fort som faen. Jeg vil ikke ha noen ny manager da dette sannsynligvis vil bety at det går lenger tid før Ashley selger. Det er helt utrolig at enkelte fremdeles er positive til Ashley og gir Keegan noe av skylden. Jeg blir kvalm av situasjonen klubben har havnet i. Jo lenger Ashley blir sittende jo nærmere er vi et nedrykk.

Vi må ha en eier, og deretter en skikkelig manager, så må man forlenge kontrakten til Owen.
an sparker ikke Bobby Robson??

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 21. Sep. 2008, 14:55 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/09/21/exclusive-newcastle-s-new-bosses-could-be-left-with-a-ghost-team-115875-20747108/

Ashley er i ferd med å ødelegge klubben vår. Vi trenger et eierskifte fort som faen. Jeg vil ikke ha noen ny manager da dette sannsynligvis vil bety at det går lenger tid før Ashley selger. Det er helt utrolig at enkelte fremdeles er positive til Ashley og gir Keegan noe av skylden. Jeg blir kvalm av situasjonen klubben har havnet i. Jo lenger Ashley blir sittende jo nærmere er vi et nedrykk.

Vi må ha en eier, og deretter en skikkelig manager, så må man forlenge kontrakten til Owen.

Noe må ihvertfall gjøres.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 21. Sep. 2008, 14:57 »
Han drepte klubben. Folk klaga på FF men han var jo faktisk gud i forhold.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 21. Sep. 2008, 14:58 »
Han drepte klubben. Folk klaga på FF men han var jo faktisk gud i forhold.

Indeed. Han viste ihvertfall et hjerte for klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #883 på: 21. Sep. 2008, 17:57 »
Håper MA taper enda meir på forettninger, så han blir slått konkurs og klubben blir tvangssolgt til en med hjerte for fotball og mykje gryn...... ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 21. Sep. 2008, 19:43 »