20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679109 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #855 på: 18. Sep. 2008, 21:35 »
Men korleis i alle dager fungerer dette med tanke på spelerkjøp og transferbudsjett?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 18. Sep. 2008, 21:52 »
Denne gruppen som prøver å samle sammen penger til å kjøpe klubben bør kanskje kontakte wieseth? han har jo god erfaring med salg av newcastle aksjer. så kan alle få en innrammet bevis på at de eier en newcastle aksje.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #857 på: 19. Sep. 2008, 00:20 »
at det funker i praksis veit manjo, ved at det faktisk funker for barcelona. Derimot tror jeg dette er en meget tidskrevende prosess som det virker som de fleste nufc supportere ikke har :) Derfor er det vel mye bedre å få inn en søkkrik mann, ala abramovitch og bli det nye chelsea?? veit jeg kommer til å få mye pepper fra venner om dette skjer, men faen så mye gøy det blir fremover da også :)

bring keegan back, og få inn noen nye folk som styrer klubben bedre enn de to forrige..
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anthony

• Gjest
« Svar #858 på: 19. Sep. 2008, 10:17 »
* Få inn en styreformann med visjoner, ambisjoner for ikke å snakke om kapital.
* Permitter alt personell som vil noe annet. Rydd unna problemene.
* Ansett en manager med stor M. Rutine og karisma er en bonus i seg selv. Itillegg til nye impulser ifra et nytt board, crew o.l.
* Innfør et fremtidig spillesystem.
* Nødvendige spillersalg avhengig av managerens meninger om hvordan spillesystmet skal fungere.
* Færre men bedre spillerkjøp burde gjøre susen. Men fremfor alt burde kvantitet i kvaliteten være positivt.

At klubben mister integriteten sin er det bare et tidsspørsmål før en rik kommersiell kakse med ambisjoner kjøper klubben opp, noe som er et dilemma en klubb må ta. Jatakk

Media, for ikke å snakke om styret, prøver å dumme oss ned, gjennom banale, fordummende, kommersielle utsagn og den maniske fryktpumpen, bedre kjent som nyhetene. Den naturlige fornuften vår sidelegges. Dette har ikke mye med saken å gjøre...menmen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 19. Sep. 2008, 19:08 »
Denne gruppen som prøver å samle sammen penger til å kjøpe klubben bør kanskje kontakte wieseth? han har jo god erfaring med salg av newcastle aksjer. så kan alle få en innrammet bevis på at de eier en newcastle aksje.
Jeg går ut ifra at dette var en spøk.
Jeg unner ikke en eneste Newcastle-supporter å måtte lide seg gjennom to minutter på telefonen med Christian Herman Weiseth.
Det unner jeg kun mine verste fiender.
Sånne som Roy Keane, for eksempel. Og Sunderland-fans generelt.
For ikke å glemme de som starter øverst på tabellen når de skal lete etter favorittlag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #861 på: 19. Sep. 2008, 19:40 »
Peter må selvsagt få lov å se det på denne måten. Han velger den tilsynelatende klubblojale måten å snakke om situasjonen på, og får dermed beholde jobben sin, mens Shearer og Beresford, som har uttalt seg kritiske til behandlingen av KK, har måttet forlate sine stillinger. (Det hørtes nesten ut som en Nytt på Nytt-oppgave)

Jeg har min oppfatning, og den forandres ikke av hva Peter the Great måtte mene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 19. Sep. 2008, 19:40 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/7625665.stm

Sitat
"And if he is he should be allowed to watch the games. It's his club and he has spent a huge amount trying to make us a force, first by clearing debts and then for transfers.

Følger han virkelig så dårlig med? Greit, han har slettet en del gjeld, men se hva det betyr når han ønsker å selge klubben! Han forlanger jo det dobbelte av hva han har brukt.

Og penger på transfers har han ikke vært overflødig med akkurat.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 19. Sep. 2008, 19:44 »
Spent huge ja.
6 mill for Xisco, 6 mill for Smith, 6 mill for Barton og 10 mill for Colo.
Det er jo svimlende summer for fantastiske fotballspillere som burde vært langt utenfor Newcastles rekkevidde.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 19. Sep. 2008, 20:27 »
Spent huge ja.
6 mill for Xisco, 6 mill for Smith, 6 mill for Barton og 10 mill for Colo.
Det er jo svimlende summer for fantastiske fotballspillere som burde vært langt utenfor Newcastles rekkevidde.

ironien igjenn?
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 20. Sep. 2008, 00:34 »
Vet jeg er den eneste på dette forumet som faktisk er litt enig med peter. kan jammen slenge på i tillegg at jeg er småforbanna på kk for at han går av. så typisk kk trekke seg fra ting. kk hadde vært en manager i verdensklasse om han hadde hatt litt ryggrad. Han har jo gått av en gang før også som vi ikke skal glemme. syns kk er feig. hadde han hatt is i magen hadde han fått viljen sin og hjulpet klubben i våre alles hjerter oppover. i stedet føler jeg han snur ryggen til og ødelegger enda mer for klubben vår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 20. Sep. 2008, 02:25 »
Rart det derre, at verdens to beste managere nå nettopp har gått ut å sagt at de støtter Keegan og Curbs sine avgjørelser. Som igjen vel burde tyde på at de ville gjort det samme i en lik setting. Heldigvis har de ikke hatt slike evenukker som arbeidsgivere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 20. Sep. 2008, 11:00 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/09/20/i-wanted-to-slap-kevin-keegan-says-newcastle-s-managing-diector-115875-20745414/

While downing Mojito cocktails in Dubai, Derek Llambias was heard to say of one meeting with the 57-year-old England legend: "I had to have a third person in the room when I met him otherwise I would have slapped him."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #868 på: 20. Sep. 2008, 12:21 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/09/20/i-wanted-to-slap-kevin-keegan-says-newcastle-s-managing-diector-115875-20745414/

While downing Mojito cocktails in Dubai, Derek Llambias was heard to say of one meeting with the 57-year-old England legend: "I had to have a third person in the room when I met him otherwise I would have slapped him."

Nå tror jeg han bør ha flere sikkerhetsvakter i rommet for å hindre at HAN ikke får seg en på trynet..
Newcastle United Football Club<3

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 20. Sep. 2008, 13:37 »
Rart det derre, at verdens to beste managere nå nettopp har gått ut å sagt at de støtter Keegan og Curbs sine avgjørelser. Som igjen vel burde tyde på at de ville gjort det samme i en lik setting. Heldigvis har de ikke hatt slike evenukker som arbeidsgivere.

Ja, de samme som støttet Allardyce også, ikke sant?

Det hører med til historien at managere støtter verandre. De har også sin egen organisasjon som tar seg av evt problemer og som skal gi dem flere rettigheter (LMA er det ikke?) og gjøre livet litt enklere for dem.