20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #842 på: 18. Sep. 2008, 11:31 »
10.000 er litt mye for min del, men vi kan jo få til et spleiselag her på newutd.no :) Tror nok de skal slite med å få finne 300.000 Newcastle supportere med 10.000kr for mye i lommeboka.
« Siste redigering: 18. Sep. 2008, 11:53 av Lars Thomas Nistad »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #843 på: 18. Sep. 2008, 12:07 »
Enig, men kanskje alle new.utd.no's medlemer kan spleise på en andel.. 100-300 kr. pr pers? ;)
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 18. Sep. 2008, 12:09 »
Jupp. Kunne holdt en avstemning over hvor mye folk er villige til å betale, for så å regne ut hva vi har råd til :)Vi kan feks ha at folk kan velge hvor mye de vil gi mellom 200 - 500kr. Klarer vi å få inn 10.000 kr så har vi en post :) Da mangler vi bare 299.999.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #845 på: 18. Sep. 2008, 12:13 »
Di skal slite med å finne 300000 som skal betale 10000 kver ja, men her er det jo mulighet for di som har mye penger,å kjøpe andeler. Feks, jeg vil bruke 1 mill, og får da 100 andeler etc. Jeg kjøper en andel til 10000, så da har vi 2 :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #846 på: 18. Sep. 2008, 12:25 »
Så klart det er mange som har mer penger enn noen. Så det KAN gå, men de aller fleste Newcastle supporterne du ser på gata i Newcastle har ikke penger til dette. Så vi er avhengig av mange spleiselag, samt noen som deg som kan kjøpe på egenhånd, pluss noen med stygg mye penger som kan hjelpe til. Ser ikke bort i fra at Fat Fred, Sir John Hall, Kevin Keegan, Alan Shearer osv kanskje er med på å kjøpe noen poster for å si det sånn :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 18. Sep. 2008, 13:03 »
jeg tror ikke pengene er det største problemt, men hvordan dette egentlig skal fungere...

noen som kan fortelle meg litt om hvordan strukturen i f.eks barcelona fungerer? hvis vi går off topic så kan vi kanskje starte ny tråd?

Jeg er veldig skeptisk til det, her sitter folk og drømmer om store signeringer i hvert vindu. også skal en hel haug skinnblakke fans trø til og kjøpe klubben? jeg synes ikke det høres helt realistisk ut. Hvordan det skal gå til rent bedrifts økonomisk sliter jeg med å se for meg. Vi trenger nok en mann med mye penger og snodige avgjørelser.

Jeg kunne betalt hvis jeg hadde hatt troen på dette prosjektet, men det føles litt for vagt til å utføre.

Hvis vi skal spleise på noe sånt, hvordan skal den stemmeretten fungere?:) skal vi ha avstemning hver gang aksjonærene har noe de skal ha sagt, og flertallet får bestemme? kan jeg kjøpe meg en dobbel stemme?:) mnja? høres ikke lurt ut det her, hvem skal vi klandre når dette går til faens? 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #848 på: 18. Sep. 2008, 13:23 »
Har laget en egen trad om dette under "Annet" slik at vi kan holde oss til Topic her inne.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 18. Sep. 2008, 13:25 »
,

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #850 på: 18. Sep. 2008, 13:26 »
Det vil jo bli valgt ett styre, som bestemmer det meste. Det er jo ikke så lett og ha 300000 inne på styremøte.
Det vil jo bli store inntekter fra salg på drakter/øl/paier ol. Vi har vel di siste årene godt littegran i underskudd, men skulle vi komet med i CL så kommer faktisk klubben til å gå i pluss.
Vis det er noen så prøver å få dette til, så er det absolut mulig å få til. Men det er nok en stor prosess som tar alt for lang tid, tid vi ikke har nå desverre.
Men hva med at 50% eies av en rikmann og 50% supporterne. På denne måten tror jeg vi kunne fått mer innsikt i klubben, samtidig hatt den grunnleggende kunnskapen om hvordan klubben drives gjennnom businessmannen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 18. Sep. 2008, 20:31 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 18. Sep. 2008, 21:01 »
helt, helt, off topic, prøver å registrere meg på nufc.co.uk og lurer på ka eg skal skrive på postcode, har prøvd 6993 som er postnummeret vårt, men det går ikkje. Nokon som veit noko? ???
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #853 på: 18. Sep. 2008, 21:09 »
helt, helt, off topic, prøver å registrere meg på nufc.co.uk og lurer på ka eg skal skrive på postcode, har prøvd 6993 som er postnummeret vårt, men det går ikkje. Nokon som veit noko? ???

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=3093.15

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 18. Sep. 2008, 21:10 »
takk :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.