20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #825 på: 17. Sep. 2008, 17:58 »
Vi kommer ikke til å få en ny manager før vi får en ny eier. Det vi må lete etter er en midlertidig manager, jeg ser at Curbs og O`leary har blitt nevnt noen steder. Personlig mener jeg Wise kan få prøve seg.. Han har allerede presset ut Keegan, så la han få sjansen til å bevise hva han er god for. Vi får ikke noen klassemanager uansett, og jeg tror faktisk Wise er bedre enn Hughton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 17. Sep. 2008, 17:59 »
Jeg tror ikke Wise har det døyt tillit i spillergruppa som allerede er forbanna for at Keegan måtte vike for dvergen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #827 på: 17. Sep. 2008, 18:02 »
Jeg tror ikke Wise har det døyt tillit i spillergruppa som allerede er forbanna for at Keegan måtte vike for dvergen.

Det tror ikke jeg heller. Men de får være proffe noe til å gjøre jobben sin. De spiller ikke for Wise, de spiller for oss. Det er som sagt ikke så veldig mange alternativer.. Vi er egentlig rimelig langt ute å kjøre frem til enten Ashley bestemmer seg for og IKKE å selge, eller at han faktisk gjør det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 17. Sep. 2008, 18:16 »
« Siste redigering: 17. Sep. 2008, 18:39 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #830 på: 17. Sep. 2008, 18:39 »
Dette kan vel umulig være sant.

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=407539

Du pleie no vera overbevist om alt anna du posta er sant...

Dette er nok ein link/rykte eg les dei siste månedane som eg ikkje trur noke på.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 17. Sep. 2008, 19:01 »
Dette kan vel umulig være sant.

Du pleie no vera overbevist om alt anna du posta er sant...

Dette er nok ein link/rykte eg les dei siste månedane som eg ikkje trur noke på.

Nå har det aller meste som har blitt postet om sirkuset (av seriøse medier) de siste månedene stort sett vært sant. Det er bare å se hvor klubben er i dag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 17. Sep. 2008, 21:57 »
Det er lett å si "det kan umulig være sant". Men ingenting vil forundre meg nå lenger. Det meste av det som har vært skrevet i det siste har dessverre vært sant. Og jeg ser faktisk for meg at Ashley og Wise kan ha gjort dette i fylla.

Og dersom det stemmer, så bør de i aller høyeste grad holde seg veldig langt unna Newcastle Upon-Tyne for all fremtid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #833 på: 17. Sep. 2008, 22:26 »
Selvføgelig er dette bare oppspinn, dere har jo sett hva Ashley har skrevet i det åpne brevet. Han er jo ikke dum heller då.
Men det beste for alle parter er nok at han selger klubben så fort som mulig. Alt som kommer fra disse useriøse kildene, kommer bare frem for å helle bensin på bålet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #834 på: 17. Sep. 2008, 22:29 »
Vel, jeg tilhører de som mener det er naivt å tro at absolutt alt Mike Ashley sier og gjør er 100% korrekt.
Jeg synes Mike Ashley har vist at man ikke kan stole for mye på det han sier. Så jeg er ikke for sikker på at han ikke er i stand til dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #835 på: 17. Sep. 2008, 22:57 »
Dette kan umulig være sant.

Om dere leser det som står nederst så er det tatt fra morgenprogrammet til Tony Horne på Metro Radio. Han lager mye moro med slike saker og en eller annen har dratt en av vitsene hans ut av proporsjoner og laget en sak av det. Jeg hører på Tony Horne halvannen time om dagen før jeg er på jobb og kan love at den mannen ikke er så seriøs, så det er så godt som 100% sikkert at dette ikke stemmer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #837 på: 17. Sep. 2008, 23:27 »
Sikkert bullshite, men:

http://bleacherreport.com/articles/58428-the-rich-sheikhs-are-back-and-this-time-for-newcastle

er ikke nok fingre på hendene for å telle hvor mange ganger en slik nyhet har dukket opp og forsvunnet med en avkreftelse av de det gjelder..
er så møkka lei av å bli skuffa, har ikke vært et eneste lyspunkt på lenge i denne mørke tunellen. Trodde vi fikk det på søndag når Ashley sa han skulle selge, men virker jo faen meg ikke som han anstrenger seg så utrolig med å få det til:(
Newcastle United Football Club<3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #838 på: 18. Sep. 2008, 09:01 »
Hvis Bill Gates tar over er jeg fornøyd. Han har vist seg gjennom mange år som en dyktig forretningsmann. Er beinhard når det kreves og det tror jeg gutteklubben grei i castle bare har godt av.

Når blir jeg fast på laget forresten, lei av å være supersub. Jeg er myye bedre enn Solskjær, forbanna møkkaspiller  ;) hehe

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #839 på: 18. Sep. 2008, 09:25 »
Hvis Bill Gates tar over er jeg fornøyd. Han har vist seg gjennom mange år som en dyktig forretningsmann. Er beinhard når det kreves og det tror jeg gutteklubben grei i castle bare har godt av.

Når blir jeg fast på laget forresten, lei av å være supersub. Jeg er myye bedre enn Solskjær, forbanna møkkaspiller  ;) hehe

Nei fan, vil ikkje ha ein amerikanar. Og vertfall ikkje Microsoft.