20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #810 på: 17. Sep. 2008, 01:12 »
Hvis han blir sittende, skal vi fortsette å "hate" han eller skal vi forsøke å gjøre det beste ut av det? Jeg er ihvertfall bestemt på at noen flere demonstrasjoner og hatmeldinger ikke tjener klubben i det hele tatt.

Enig med deg der, og jeg tror også fansen har fått frem budskapet. Nå klarte jo dessverre Ashley å mistolke hele budskapet, sett ut fra det han skrev i sin egen uttalelse der han la klubben ut for salg.
Jeg kommer ikke til å like Ashley overhodet. Og det ser ut som om vi slipper han. Men dersom vi skulle bli sittende med ham, kommer jeg til å støtte manageren han ansetter, selv om det antakeligvis kommer til å være en sokk som bare sitter å tar mot det Wise hiver til ham. Jeg er forberedt på å gjøre det beste ut av det. Men måten Ashley har skjøtet dette vannviddet som dette overgangsvinduet endte med har ført til store skader som kanskje ikke er mulig å leges. Ihvertfall ikke over kort tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 17. Sep. 2008, 09:11 »
Sitat fra: fredd
Bassong, Colo, Jonas, Xisco, Nacho og Guthrie er alle spiller som virker å forsterke oss og kommer til å bli nyttige iløpet av sesongen. Dette tror jeg de fleste Newcastle supportere er enige.
Ehh.
Hvor godt kjenner du egentlig denne pur unge Nacho Gonzales?
Vi har hørt særdeles lite om denne gutten, og han er hentet inn på lån uten opsjon på kjøp. Altså virker det utelukkende som en kortsiktig handel, som svært få Newcastle-supportere skjønner poenget med.
Og jeg er en av dem.

Skrev først Bassong, Colo, Jonas og Guthrie for så og legge på Nacho og Xisco. Ser nå at det ble litt feil ja. Men poenget er at de virker som vi har kjøpt kvalitet i sommer ( minus Nacho kanskje). Problemet er bare at vi har kjøpt for få spillere.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 17. Sep. 2008, 09:13 »
Fra the Shields Gazette:

City sources still remain dubious whether a deal can be done with Middle East investors at anything like the level that Ashley wants.

One source SAID: "In reality Newcastle have been up for sale for the last six months. If there had been interest from Dubai or Abu Dhabi it would already have surfaced.

"What makes it even more difficult is that Newcastle do not appear as a very saleable asset at the moment - the club has no manager, the fans are protesting and the team are struggling."

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #813 på: 17. Sep. 2008, 09:50 »
I folge en MMS fra Dubai, med bilde av Ashley, sa var han ute pa restaurant med 2 unge damer i gar og skal visstnok mote hos en potensiell kjoper i dag. Krysser fingrene

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 17. Sep. 2008, 11:27 »
For en idiot. Fat Fred er en Gud sammenlignet med det fete kreket vi har som eier i dag. Dvergen Wise som kun skulle ta seg av talentene, er nå i Dubai for å selge klubben.

http://www.arabianbusiness.com/531360-ashley-snubs-takeover-talks-for-cocktails

Ashley snubs takeover talks for cocktails

DUBAI DATE: Mike Ashley, centre, at the Bahri Bar in Dubai.Newcastle United owner Mike Ashley snubbed a crucial meeting with Arab investors on Tuesday night ? choosing instead to spend the evening drinking Mojito cocktails at a Dubai beach bar.

Ashley had been due to hold talks with Dubai officials over a possible sale of the club, at the Mina A?Salam Ramadan Tent, in the Madinat Jumeirah Hotel.

The meeting was due to begin at 11pm, and followed the handing over of sale documents for the club earlier in the day, in which Ashley stated he wanted no less than $860 million to sell Newcastle FC ? more than twice the sum he paid for it in 2007.

Sources close to the talks say an offer had been made to buy the club on Tuesday, of around $360 million. A follow-up meeting was planned to discuss the offer.

However, Ashley arrived at the Bahri Bar, just five minutes walk from the Ramadan Tent, at just before 10pm on Tuesday night and began ordering drinks.

He was joined at the bar by Newcastle United managing director Derek Llambias and director of football Dennis Wise.

While standing at the bar Ashley was overheard to tell Llambias that he wouldn?t go to the Ramadan Tent saying the earlier offer was an ?insult?.

Wise and Llambias briefly left the bar on several occasions to answer calls on their mobile phones, while Ashley himself remained. The group left shortly after 1am on Wednesday morning.

Dubai officials had gathered at the nearby Al Majlis beachside tent, where Ashley had been invited to join them for talks over dinner.

Ashley and his party were due to be flying back to the UK on Thursday morning. However, it is understood they may leave Dubai on Wednesday, as the chances of any takeover fade.
« Siste redigering: 17. Sep. 2008, 11:29 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 17. Sep. 2008, 11:51 »
tror ikke på den der. oppspinn...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 17. Sep. 2008, 12:01 »
tror ikke på den der. oppspinn...

Hvorfor skulle det være oppspinn? Etter hva vi har sett av bilder fra USA turen til Ashley tviler jeg ikke på at dette er sant. Evening Chronicle kjører samme historie nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #817 på: 17. Sep. 2008, 12:12 »
Og om det så hadde vært sant, så synes jeg ikke vi skulle sitte her og mene ashley er en tosk for ikke å møte opp. Hvis dette er sant, så gjorde han dette for å statuere et eksempel på hva han syntes om prisen han ble tilbudt, og det er fair enough

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 17. Sep. 2008, 12:32 »
Og om det så hadde vært sant, så synes jeg ikke vi skulle sitte her og mene ashley er en tosk for ikke å møte opp. Hvis dette er sant, så gjorde han dette for å statuere et eksempel på hva han syntes om prisen han ble tilbudt, og det er fair enough

Prisen han ble tilbudt er langt mer fornuftig og realistisk sammenlignet med det han krever. Å tro at han skal dobble pengene sine på et år etter å ha kjørt klubben enda lenger ned i møkka, blir som å tro på julenissen.

Styreformannen til Birminghan (Sullivan) sier at Ashley skal slite med å tjene en eneste krone på Newcastle etter hvordan det hele har utviklet seg, mens Fat Fred sier at 230 mp er en langt mer realistisk pris. Å tro at man skal få over 400 mp for et sirkus som mangler artister blir rett og slett for dumt.
« Siste redigering: 17. Sep. 2008, 12:37 av Asbjørn »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 17. Sep. 2008, 12:55 »
Fra nufc.com

How much?? £483m?

Good old benevolent Mike Ashley wants to leave Tyneside with a £200m profit in his sky rocket. For what exactly?

For that extra £200m the new owners would be getting a rudderless ship with no manager, sitting two places above the relegation zone, with a threadbare squad full of disillusioned players who could leave for next to nothing.

What a bargain....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 17. Sep. 2008, 16:13 »
Ikke bare mangler sirkuset artister, Asbjørn. Det mangler like mye en direktør som kan sirkus.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 17. Sep. 2008, 16:36 »
Den derre karen gjør meg fantastisk forbanna. En liten guttunge i en stor kropp. Det er det Mike Ashley er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 17. Sep. 2008, 17:20 »
Den derre karen gjør meg fantastisk forbanna. En liten guttunge i en stor kropp. Det er det Mike Ashley er.

Sagt det lenge nå. En forvokst guttunge med altfor mye penger mellom hendene!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 17. Sep. 2008, 17:27 »

One source SAID: "In reality Newcastle have been up for sale for the last six months. If there had been interest from Dubai or Abu Dhabi it would already have surfaced.

Faen meg fint HVIS dette er tilfelle. Hvis klubben var til salgs allerede i sommer (uten å bli solgt) må det bety at Ashley ikke fikk det han ville ha for klubben og dermed nektet å selge? For interessenter skal det VISTNOK ikke ha manglet på i sommer?

"What makes it even more difficult is that Newcastle do not appear as a very saleable asset at the moment - the club has no manager, the fans are protesting and the team are struggling."

En briljant oppsummering av en mildt sagt forjævlig situasjon.Klubben er dømt til å slite minst til jul med dagens spillerstall, og i Januar er det vanligvis svært lite spillere til salgs. Dette er et mildt sagt håpløst tidspunkt å selge en fotballklubb på.

Gi meg en liste med grunner til at Ashley BØR selge fortest mulig. Den lista blir veldig fort veldig lang.
Gi meg deretter en liste med grunner til at noen skal kjøpe! Tenkte meg det ja, du sliter allerede...

Faen for en drittsituasjon, nå ble jeg irritert også!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 17. Sep. 2008, 17:31 »
Som sagt: Viss vi ikkje får ny eigar og då sjølvsagt ny manager (top class), så ligg vi på botn 1 januar. Kvar kamp framover no verte jo reine pinelsen...For tape vi mot West Ham då ballar det berre på seg og vi tape heilt til nytt styre og manager er komme inn.