20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #675 på: 14. Sep. 2008, 19:11 »
Styret vil ikke omorganisere? Det vil si wise og Llambas ikke ønsker å miste den del at jobben deres de ikke burde hatt...
Nå får vi vente på neste bombe i denne farsen. Jeg tror ikke han selger før prisen er riktig uansett, så dette vil nok enda ta litt tid.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 14. Sep. 2008, 19:14 »
Da åpner vel dette for han inderen. Voksent gjort av Ashley, men det kommer, som flere har nevnt,  for sent. Skal bli spennende å se hvem som vil kjøpe oss. Vi har et enormt potensial som klubb og burde da være attraktive å kjøpe.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #677 på: 14. Sep. 2008, 19:16 »
Jeg tror det hadde vært bra at personen som tar over er villig til å flytte i området eller rundt newcastle. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #678 på: 14. Sep. 2008, 19:17 »
Da åpner vel dette for han inderen. Voksent gjort av Ashley, men det kommer, som flere har nevnt,  for sent. Skal bli spennende å se hvem som vil kjøpe oss. Vi har et enormt potensial som klubb og burde da være attraktive å kjøpe.

Så spørs det om en inder uten noen kjent interesse for Newcastle som klubb har noe særlig med tid til å lapotensialet gro, eller om han kommer til å kjøpe, kjøpe, kjøpe. Heller Ashley.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 14. Sep. 2008, 19:20 »
Ashleys ord har vist seg og ha verdi 0 men ser ut til han vil ut no kan umulig vinne fansen over med eit statement.
Dessuten er det ikkje mulig og drive Newcastle som Arsenal. Fansen krever resultater.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 14. Sep. 2008, 19:21 »
Ja tenk hvis det hadde blitt lagt klarere retningslinjer fra byrjan av. Men hvis Ashley var så keen på å beholde Keegan, og styret stod i veien for dette kunne jo Ashley som eneier ha sparket styret? Og igjen enig MortenM: Kjøpe kjøpe er bare tull. Bygge seg sakte men sikker opp. Og når vi endelig får suksess kan vi stolt si at det har kommet gjennom fornuftig fotballstyring og ikke pga av en rik onkel som har gitt oss de klassespillerne vi pekte på

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 14. Sep. 2008, 19:23 »
Dessuten er det ikkje mulig og drive Newcastle som Arsenal. Fansen krever resultater.

Og det er nettopp derfor vi aldri vil få de. Uansett hvem som eier Newcastle vil vi aldri bli en toppklubb uten kontuinitet. Neste gang er det noe annet fansen syter for, så vil de ha ut den nye eieren. Vi er inne i en ond sirkel allerede desverre..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 14. Sep. 2008, 19:25 »
Ashleys ord har vist seg og ha verdi 0 men ser ut til han vil ut no kan umulig vinne fansen over med eit statement.

jeg har full tillit til hans ord. Å drive på en annen måte en det Arsenal gjør vil egentlig være galskap for en klubb som ikke har økonomi. Fansen krever framgang i mine øyne.
Han kom, ble mett og dett var dett....

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #683 på: 14. Sep. 2008, 19:26 »

Og det er nettopp derfor vi aldri vil få de. Uansett hvem som eier Newcastle vil vi aldri bli en toppklubb uten kontuinitet. Neste gang er det noe annet fansen syter for, så vil de ha ut den nye eieren. Vi er inne i en ond sirkel allerede desverre..

Folk tror at Newcastle har et godt utgangspunkt for suksess, og det er jo problemet. 'utgangspunktet er forferdelig, pga etterdønninger fra Shepherd.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 14. Sep. 2008, 19:29 »

Folk tror at Newcastle har et godt utgangspunkt for suksess, og det er jo problemet. 'utgangspunktet er forferdelig, pga etterdønninger fra Shepherd.

Enig, per i dag er det nok 10 klubber i PL som har like godt grunnlag som oss for å lykkes i å bli et topplag. Så hvorfor vi "krever" resultater ser jeg ikke. Vi krever som MortenM sier, fremgang. Vi vil se forbedring !

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro lenger. Jeg har ingen tro på at Keegan er en engel og ingeting er hans feil, men jeg mener også at han blitt urettferdig behandlet. For Ashley sin del så er jeg enig i mye av det han sier, desverre kommer det altfor sent! Hadde denne statementen kommet for en uke siden har situasjonen vært helt anderledes i dag..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 14. Sep. 2008, 19:31 »

Keegan kan gjøre det igjen vel ? Newcastles eineste mulighet til og nå toppen er og bruke penger det sjønner alle. Ingen har fått muligheten til og bygge kontinutet på dei siste 10-14 åra så at det skal skje nå vil vere på tide men uansett er me så langt bak toppklubbene nå at det vil bli umulig og ta dei igjen med bare kontinutet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 14. Sep. 2008, 19:33 »

Så spørs det om en inder uten noen kjent interesse for Newcastle som klubb har noe særlig med tid til å lapotensialet gro, eller om han kommer til å kjøpe, kjøpe, kjøpe. Heller Ashley.

Vi vet da ingen ting om inderen til å trekke såpass klare konklusjoner. Han vil ganske sikkert bruke mer penger på overganger og det må vi også gjøre hvis vi vil konkurere mot lag som Aston Villa, Man City, Pompey osv. Slik har det dessverre blitt og det må vi akseptere. Jeg vil hvertfall gi nye eiere en sjanse før jeg går imot dem.

Ashley skriver mye fornuftig på nufc.co.uk, men hvis han ser på Arsenal som et forbilde kunne han ikke også hatt samme organisering på det sportslige som dem. Wenger bestemmer hvem som skal inn og slik skulle det også vært for King Kev.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 14. Sep. 2008, 19:38 »

Vi vet da ingen ting om inderen til å trekke såpass klare konklusjoner. Han vil ganske sikkert bruke mer penger på overganger og det må vi også gjøre hvis vi vil konkurere mot lag som Aston Villa, Man City, Pompey osv. Slik har det dessverre blitt og det må vi akseptere. Jeg vil hvertfall gi nye eiere en sjanse før jeg går imot dem.

Ashley skriver mye fornuftig på nufc.co.uk, men hvis han ser på Arsenal som et forbilde kunne han ikke også hatt samme organisering på det sportslige som dem. Wenger bestemmer hvem som skal inn og slik skulle det også vært for King Kev.

I Arsenal så var det David Dein som tok seg av det aller meste når det gjaldt overganger, både å finne talenter og selve kjøpet. Wenger hadde riktignok siste ordet i saken, og det er der det var en "twist" for Newcastle sin del.

Hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv, så må jeg nok innrømme at det finnes ganske mange mennesker som har mer peilig å "spotte" talenter enn Keegan, Jimenez er nok en av de. Keegan hadde vært ute av gamet i noen år, og det er liten tvil om at han manglet noe oversikt. Så et godt fungerende speidernettverk rundt manageren er helt nødvendig.. Dog burde Keegan hatt siste ord i saken.

Vet rett og slett ikke hva jeg ønsker nå. Det eneste jeg vet er at jeg ønsker kontuinitet..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 14. Sep. 2008, 19:40 »

Keegan kan gjøre det igjen vel ? Newcastles eineste mulighet til og nå toppen er og bruke penger det sjønner alle. Ingen har fått muligheten til og bygge kontinutet på dei siste 10-14 åra så at det skal skje nå vil vere på tide men uansett er me så langt bak toppklubbene nå at det vil bli umulig og ta dei igjen med bare kontinutet.

Det er slettes ingen garanti for å nå toppen selvom vi bruker masse penger, det er vi et levende bevis på. Hvor mye penger har ikke Newcastle brukt på søppel som Luque, Viana osv?

De siste 10 årene har det kun vært EN manager som har fått oss til å virke som et godt lag, og det SBR. Men han hadde ikke penger å kaste rundt seg, i et transfervindu hentet han kun Kevin Gallacher på freetransfer. Men det SBR hadde var støtte fra fansen, støtte fra styret og mulighet til å bygge et lag over tid!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 14. Sep. 2008, 19:43 »
Et speidernettverk er helt avgjørende. Jeg mener for all del ikke at det bare er keegan som skal finne hvilke spillere vi skal kjøpe. Men er åpenbart at manageren må ha kontroll over hvem som kommer inn og ut.