20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676832 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #630 på: 13. Sep. 2008, 23:48 »
Det jeg mener kanskje er litt oppsiktsvekkende er at det virker som om det er ganske mange som direkte misliker det banneret som gikk rundt SJP i starten av andre omgang..
Hva mener dere?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 13. Sep. 2008, 23:49 »
Er det virkelig noen som ikke likte det?

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #632 på: 13. Sep. 2008, 23:49 »
ashley burde kanskje vurde å kjøpe et sirkus for det virker som han har talent for sånt

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #633 på: 13. Sep. 2008, 23:53 »
Det jeg mener kanskje er litt oppsiktsvekkende er at det virker som om det er ganske mange som direkte misliker det banneret som gikk rundt SJP i starten av andre omgang..
Hva mener dere?
Ikke sikker på hvem du mener, men jeg likte det iallefall. Selv om jeg så at spillerne spilte MYE dårligere etter dette opptrinnet. Ikke det at jeg tror de ikke likte det, men det tok fokuset vekk fra arboppgavene, ergo var det feil å gjøre dette under kampen. Kanksje før kampen, i pausen og etter kampen hadde vært bedre. kanskje.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #634 på: 14. Sep. 2008, 00:02 »
Bjørni:
Mente ingen her da ;) Det burde jeg kanskje ha skrevet også da :P hehe

Daniel:
Du er vel medlem på N-O?
Mener det var deg hvertfall.

Her er et sitat tatt fra den siste siden:
Sitat
That's all well and good if you're protesting in a productive manner and not just doing it to get on tv or for the fun of it. Half the knobs doing it couldn't remember Keegan from the first time around so why are they so "angry"?

A proper protest is good, what they did just made us look like idiotic fans. A great advert to any potential investors is a bunch of 12 year olds shouting at the board because it's a laugh.

Selv om engelsken min er relativt dårlig når de forkorter og ikke skriver ordentlig engelsk (mange av de), er min oppfatning at det er relativt mange som stiller seg negative.
Men de stiller seg negative til banneret, ikke protester i seg selv...

Sitat
The start of the second half was a chance for everyone to get behind the team again, not a chance for you idiots to get yourselves on tv.

That directly contributed to the slow start we made to the second half.

Cheers lads
Han tar i litt, å skylder på banneret for at vi startet så dårlig i 2.omg :P
« Siste redigering: 14. Sep. 2008, 00:05 av Anders28 »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #635 på: 14. Sep. 2008, 00:20 »
Men smo du ser av mine andre inlegg i kveld, så er jeg faktisk enig i at banneret gjorde sitt til at våre spiller mistet fokus

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 14. Sep. 2008, 00:48 »
Er det virkelig noen som ikke likte det?

Veldig mange som ikke likte det ja. Mente det tok fokus vekk fra kampen når vi lå under, og desperat trengte mål. Kan egentlig si meg enig i det..

Ideelt burde all protest være før og etter kamp.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #637 på: 14. Sep. 2008, 05:13 »
Men smo du ser av mine andre inlegg i kveld, så er jeg faktisk enig i at banneret gjorde sitt til at våre spiller mistet fokus

Joda, det kan hende. Men tror/håper ihvertfall at det skal betraktelig mere til for at man mister fokus så fort..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 14. Sep. 2008, 05:23 »
Var vel ikke banneret i seg selv, var jo det at der kom et betraktelig antall med protesterende supportere på en gang etter pause inn på stadionen. Banneret var på sin plass, det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #639 på: 14. Sep. 2008, 05:41 »
Men kom det faktisk så mange inn da? Etter pause altså.
Merket ikke det jeg..

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #640 på: 14. Sep. 2008, 12:34 »
Sitat
Men nå sier Newcastle-eier Mike Ashley at nok er nok. Han vil selge seg ut av klubben for en pris pålydende 350 millioner britiske pund.

www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2214890.ece

Noen som vet når Ashley skal ha sagt dette?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 14. Sep. 2008, 13:03 »
MIKE ASHLEY will go all out this week to attract a buyer for Newcastle United after failing to lure Kevin Keegan back to the club.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/09/14/ashley-wants-a-buyer-for-nufc-79310-21813729/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 14. Sep. 2008, 14:51 »
Ja, for så å få ein ny tulling inn å eiga denne klubben. For all del, få Ashley til helvette vekk. Men med tanke på at det er Newcastle United vi snakkar om her så trur eg ikkje vi er så heldig med neste mann heller...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 14. Sep. 2008, 14:52 »
Hva er det med denne mannen ? Han skal gå 2 milliarder i pluss for og selge klubben ? ? Verdens sleipeste tulling kaller jeg det! Hvis han skal ha 350-450 mp for og selge seg ut hvem tror dere kjøper oss da?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #644 på: 14. Sep. 2008, 14:54 »
En rik jævel fra India:P forhåpentligvis, en som hele barndommen sin har sett på toons å sagt "pappa, når jeg blir stor så vil jeg tjene MASSE penger, kjøpe den klubben og gjøre den til den største i verden!"

Newcastle United Football Club<3