20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #615 på: 13. Sep. 2008, 10:28 »
Og så kommer jens august inn som football-director :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 13. Sep. 2008, 10:46 »
Og så kommer jens august inn som football-director :)

Skal ikke se bort fra at han ville vært en bedre løsning enn Wise.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #617 på: 13. Sep. 2008, 10:58 »
Hvem er Jens August?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 13. Sep. 2008, 11:05 »
Hvem er Jens August?

Skuffende å se at du ikke har peiling på Hotel Cæsar!:P Selveste Jens August Anker-Hansen!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #619 på: 13. Sep. 2008, 11:27 »
Tror ikke møtet handler om at Keegan skal tilbake. Tror det mer handler om at Ashley vil komme til enighet om en sluttpakke uten å dra hele såpeoperaen inn i rettssystemet..

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #620 på: 13. Sep. 2008, 13:18 »
Selvfølgelig er vi en såpeopera. Beste fortsettelsen på denne såpeoperaen ville jo vært om Keegan fikk komme tilbake, denne gangen som MANAGER.

Det eneste dumme er vel at sånn jeg har forstått det så har aldri en såpeopera en "lykkelig slutt" :P
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 13. Sep. 2008, 14:59 »
Selvfølgelig er vi en såpeopera. Beste fortsettelsen på denne såpeoperaen ville jo vært om Keegan fikk komme tilbake, denne gangen som MANAGER.

Det eneste dumme er vel at sånn jeg har forstått det så har aldri en såpeopera en "lykkelig slutt" :P

Neinei, ender vel med at Mike Ashley selger Newcastle United, King Kev blir gjeninnsatt, og Ashley tas for no snusk og får resten av livet ruinert. Trist for han, samma faen for meg :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #622 på: 13. Sep. 2008, 15:01 »

Neinei, ender vel med at Mike Ashley selger Newcastle United, King Kev blir gjeninnsatt, og Ashley tas for no snusk og får resten av livet ruinert. Trist for han, samma faen for meg :D

Trist for han men gud så deilig det hadde vært ;D :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 13. Sep. 2008, 15:03 »
The Chronicle skriver idag at London-pressen hevdet at møtet mellom Ashley og Keegan hadde blitt lekket til mediene av Ashley's folk. Spørs om ikke Ashley prøver å kjøpe seg goodwill hos fansen med å "prøve gjøre alt som kan forsvares" for å få Keegan tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 13. Sep. 2008, 15:06 »
Det ville jo også være en uhyre typisk taktikk av dagens regime, slik jeg har lært det å kjenne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 13. Sep. 2008, 15:11 »
Nettop det jeg også frykter. De kan kjøpe seg goodwill med å hevde at de har gjort alt de kan, riktignok innenfor sine egne rammer, for å bringe Keegan tilbake. Keegan selv trenger ikke gjøre noe som helst, for han har hele geordie-nasjonen bak seg. Hvis Ashley VIRKELIG ville hatt Keegan tilbake i sjefsstolen så hadde Dennis Wise sitt navn (pluss et par til også) allerede vært fjernet fra alle papir og bøker som har noe med Newcastle United Football Club å gjøre. Da kunne jeg i det minste trodd litt på Ashley. Inntil det skjer, fortsetter det feite beistet bare å skyte seg selv enda mer i foten med disse PR stuntene.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #626 på: 13. Sep. 2008, 22:33 »
Liverpoolfansen vil jo kjøpe liverpool, det burde vi også prøvd å få til. 2,5 milliarder er vel prisen vi må betale.
Hva me 50000 tusen aksjeposter til 50000 kunder så har vi det :) Det blir lett å få til :) Jeg melder meg som sportsdirektør, og Keegan skal selvfølgelig få lov til å styre som han vil :)

Så legger vi inn 10000 til, så har vi 500 mill i spillerkjøp :)

Er det mulig å få til noe sånt ? Vet at Pool fansen i norge har fått ja fra en haug av den norske fansen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #627 på: 13. Sep. 2008, 23:26 »
Hadde vært moro det ;)

Sitat fra: oyvind
Det er derfor det er veldig viktig at fansen boikotter HAN !  Det hadde blitt for illle og boikotte spillerene ved at ingen møter opp på stadion, men kan jo hende at en boikott av supporterutstyr etc. vil svi for Ashley og han tilslutt vil innse at inntekter uteblir og et salg er nødvendig på tidspunktet før evt. klubben går enda mer ned i pris.

Men hvis man sier at en billett på SJP koster £50 (kan det stemme, tok bare et rundt tall). I dag var det vel kanskje 50.000 på stadion.
50x50.000=£250000.
250000x12(ca det kursen er)=30.000.000
Hadde det vært tomt på stadion i dag, hadde det blitt 30mill mindre til Ashley. Når det er sagt, er det vel egentlig bra at folk møter opp og støtter spillerne!
Er virkelig ikke deres feil at klubben kjøres til helvete. Nå gjorde de vel kanskje heller ikke den store innsatsen for å hjelpe til, men allikevel!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #629 på: 13. Sep. 2008, 23:40 »
Dette er jo selvfølgelig bare oppspinn. Ashley kommer til å bli i klubben lenge, lenge :)

Dette mener jeg jo selvfølgelig ikke. Jeg er bare i en periode der jeg prøver så godt jeg kan å godta at Ashley kanskje blir litt (!) lengre enn ønsket. Håper han selger seg ut, men innbiller meg selv at uansett hva som skjer, går det bra  :-\
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒