20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676921 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #600 på: 12. Sep. 2008, 17:50 »
Jeg må le av deg, Benson. Du har så syltynne argumenter, noe du gjør tydelig når du hver jævla gang starter innleggene dine som ei 14 år gammel jente.

"Whatever"...."OMG"...."LOL"....

Haha!

Legg til ordet "luque" i den lista... :P

"LOL" :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #601 på: 12. Sep. 2008, 19:22 »
Lurer på om det er noen betting selskaper som gir oss mulighet til å sette penger på om Ashley møter til kamp i King Kev drakta si...

Kunne vært interessant å sette ett par hundre kroner på det.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 12. Sep. 2008, 21:03 »
Mange som melder at dette er tilfelle i dagens engelske aviser. At Ashley nå har satt en pris på klubben er jeg ganske penger. Igjen må vi innse det at alt Ashley tenker er penger. Han skal tjene masse penger på et salg.

Det som er fint er at hvis disse ryktene stemmer  er dette kanskje med på og presse Ashley såpass at han tilslutt kanskje selger med "bare" 100-200 mill. i fortjeneste. . Om det skjer gjennstår å se. . Jeg tror Ashley går i dvale til han får den prisen han forlanger og stikker av med nok en god business deal. Spørs om noen i det hele tatt er keen på å kjøpe klubben for det Ashley forlanger. Han gir seg nok ikke. .

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 12. Sep. 2008, 21:22 »
Mange som melder at dette er tilfelle i dagens engelske aviser. At Ashley nå har satt en pris på klubben er jeg ganske penger. Igjen må vi innse det at alt Ashley tenker er penger. Han skal tjene masse penger på et salg.

Det som er fint er at hvis disse ryktene stemmer  er dette kanskje med på og presse Ashley såpass at han tilslutt kanskje selger med "bare" 100-200 mill. i fortjeneste. . Om det skjer gjennstår å se. . Jeg tror Ashley går i dvale til han får den prisen han forlanger og stikker av med nok en god business deal. Spørs om noen i det hele tatt er keen på å kjøpe klubben for det Ashley forlanger. Han gir seg nok ikke. .

Det spørs jo også litt hvor lenge Ashley tør å stå på kravet sitt. Hvis Ashley vil selge, vil Ashley selvføglelig kun selge til det Ashley mener er riktig pris, men han er avhengig av kjøpere også.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #604 på: 12. Sep. 2008, 22:14 »
Hva med denne?
"IAROTFABMABOTSA"

I am rolling on the floor and breaking my arm because of these sick acronyms

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #605 på: 12. Sep. 2008, 22:23 »
Ashley sett i møte med Kevin Keegan(!) i London.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 12. Sep. 2008, 23:22 »
kilde?
Så godt som alle engelske nettsider...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 12. Sep. 2008, 23:28 »
Denne såpeopraen begynner å bli litt drøy for min kost. Tørr ikke håpe på at keegan blir manager for 3(!) gang.
Men gud så deilig det ville vært å stått opp i morgen til nyheten om at wise og resten av fjompenissene var sparka, og keegan igjen stod ved roret på vår stolte skute!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 12. Sep. 2008, 23:34 »
kilde?
Så godt som alle engelske nettsider...
kommer rett fra jobb så du trenger ikke ta den tonen der!
alt du hadde trengt å gjøre var å poste en liten link;)
Hehe, det var ikke meningen å være negativ, hvis du fikk inntrykk av det! :)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #609 på: 12. Sep. 2008, 23:37 »
Ashley å Wise har fått føle presset fra fansen og gjør et desperat forsøk på å hente Keegan tilbake? Spørs om Keegan gidder det så lenge de idiotene sitter i styret!.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 12. Sep. 2008, 23:41 »
Hvis de lar Keegan få det akkurat slik han vil er det en sjanse for at han kommer tilbake. Hvis det hadde vært helt uaktuelt å retunere hadde ikke Keegan vært på møtet idag. Hvis Ashley vil redde noe av skinnet sitt bør han legge seg helt flat og gjøre alt for å få KK tilbake.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #611 på: 12. Sep. 2008, 23:42 »
Jeg er enig med annern.. er lei av denne rykteflommen. Newcastle er blitt til PL's såpeopra klubb jo:(
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 13. Sep. 2008, 00:39 »
Selvfølgelig er vi en såpeopera. Beste fortsettelsen på denne såpeoperaen ville jo vært om Keegan fikk komme tilbake, denne gangen som MANAGER.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #613 på: 13. Sep. 2008, 08:16 »
Ja..det blir ikke lett heller.Finne de rette for Newcastle.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 13. Sep. 2008, 08:31 »

Det spørs jo også litt hvor lenge Ashley tør å stå på kravet sitt. Hvis Ashley vil selge, vil Ashley selvføglelig kun selge til det Ashley mener er riktig pris, men han er avhengig av kjøpere også.

Det er derfor det er veldig viktig at fansen boikotter HAN !  Det hadde blitt for illle og boikotte spillerene ved at ingen møter opp på stadion, men kan jo hende at en boikott av supporterutstyr etc. vil svi for Ashley og han tilslutt vil innse at inntekter uteblir og et salg er nødvendig på tidspunktet før evt. klubben går enda mer ned i pris. Jeg tror det er flere kjøpere klare til å kjøpe oss. Vi er en sovende kjempe som kan komme langt med de riktige innvesteringer. . En klubb som kan gå i pluss om noen år hvis vi handler riktig. Før klubben går i pluss må vi satse økonomisk. En evt kvart/Semi finale i Champions Leauge vil dra inn rundt 500 millioner kroner, det sier sitt.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.