20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #570 på: 11. Sep. 2008, 22:06 »
unnskyld at jeg forstyrrer, men hva med å komme tilbake til topic?

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #571 på: 11. Sep. 2008, 22:14 »
unnskyld at jeg forstyrrer, men hva med å komme tilbake til topic?

å nå som det begynte å bli intresangt:) nok stoff her til å skrive en lang essay om pengegale russere jo:P
Newcastle United Football Club<3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 11. Sep. 2008, 22:37 »
Er jo bare "accusations" frem og tilbake og ingenting håndfast etter det eg har skumlest på samme måte som bigsam er accused for penger under bordet handler sterke indisier men thats it..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 11. Sep. 2008, 23:12 »
Er jo bare "accusations" frem og tilbake og ingenting håndfast etter det eg har skumlest på samme måte som bigsam er accused for penger under bordet handler sterke indisier men thats it..

Det var bare anklager mot Saddam også, helt til USA tok affære. Hadde de gjort det samme i Russland eller Thailand hade det samme skjedd der. Hvordan skal Russland få straffet Roman når kompisen som tilfeldigvis er president er like ille?

Det er greit nok at du velger å være naiv nok til å tro at de ikke har ugler i mosen, det får være ditt valg. Men jeg anbefaler at du leser deg litt opp rundt dette emnet, det er ganske mye godt lesestoff.

Konklusjonen for min del er at jeg gjerne ser en ny eier i Newcastle. Men det skal ikke være en eier som har blod på hendene. Da sitter jeg heller med Ashley i 100år til. For når sant skal sies, så er det "verste" Ashley har gjort å skvise ut Keegan, og tilogmed der har vi ikke all fakta på bordet, kun indisier som du sier.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #574 på: 11. Sep. 2008, 23:20 »
KAN DERE TIL HELVETTE TA DENNE DISKUSJONEN PÅ PM ELLER STARTE EN EGEN TRÅD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(  >:(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 11. Sep. 2008, 23:22 »
Kan du ikke bare ringe forumpolitiet? Eller la det være opp til en av moderatorene å bestemme?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 11. Sep. 2008, 23:26 »
Skjerpings!! Dette er en Mike Ashley tråd, ikke noe Roman olje Røkke tråd!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 11. Sep. 2008, 23:30 »
Unnskyld, visste ikke at det var dere to som hadde ansvaret opprettholde lov og orden her.

Dette er en tråd om eieren av Newcastle, vi diskuterer om denne eieren er kapabel til å drive Newcastle, samt at vi sammenligner med andre eiere. Vi er kanskje ikke HELT på topic, men ikke så forbasket langt unna heller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #578 på: 12. Sep. 2008, 00:10 »
hvorfor heter tråden Mike Ashley da?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 12. Sep. 2008, 00:13 »
Hehe, voldsom reaksjon på enkelte :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 12. Sep. 2008, 00:25 »

Hadde vi diskutert hvordan man lager rosinboller hadde jeg skjønt tegninga. Men dersom vi må lage en ny tråd for alt som har med Ashley og gjøre blir det mange "Ashley - Er han bedre enn de andre eierne", "Har Ashley blod på hendene", "Hvorfor bør Ashley gå" , "Hva er forskjellen på Ashley og Thaksin" osv osv...

Dessuten er det moderatorne som bør bestemme om dette var off topic eller ikke. Dersom alle skal leke forumpoliti slik som Ulf blir det ikke mindre kaos av den grunn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 12. Sep. 2008, 02:28 »

Det var bare anklager mot Saddam også, helt til USA tok affære. Hadde de gjort det samme i Russland eller Thailand hade det samme skjedd der. Hvordan skal Russland få straffet Roman når kompisen som tilfeldigvis er president er like ille?

Det er greit nok at du velger å være naiv nok til å tro at de ikke har ugler i mosen, det får være ditt valg. Men jeg anbefaler at du leser deg litt opp rundt dette emnet, det er ganske mye godt lesestoff.

Konklusjonen for min del er at jeg gjerne ser en ny eier i Newcastle. Men det skal ikke være en eier som har blod på hendene. Da sitter jeg heller med Ashley i 100år til. For når sant skal sies, så er det "verste" Ashley har gjort å skvise ut Keegan, og tilogmed der har vi ikke all fakta på bordet, kun indisier som du sier.

Har ikkje sagt at Roman ikkje har noke snusk i maskineriet men tror ikkje det er så gale som blodpenger etc og orker ikkje lese bøker for og kunne ta ein veloverdreid beslutning... Ashley er ein manipulerende drittsekk som bare er ute etter penger da så hadde ein putta han i romans sko så tror eg ik han hadde vert så snill heller hehe.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 12. Sep. 2008, 02:30 »

Hadde vi diskutert hvordan man lager rosinboller hadde jeg skjønt tegninga. Men dersom vi må lage en ny tråd for alt som har med Ashley og gjøre blir det mange "Ashley - Er han bedre enn de andre eierne", "Har Ashley blod på hendene", "Hvorfor bør Ashley gå" , "Hva er forskjellen på Ashley og Thaksin" osv osv...

Dessuten er det moderatorne som bør bestemme om dette var off topic eller ikke. Dersom alle skal leke forumpoliti slik som Ulf blir det ikke mindre kaos av den grunn.

Vel her er me ialfall enige  :D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #583 på: 12. Sep. 2008, 08:53 »
Synes diskusjonen hører fint hjemme i denne tråden, det som er diskutert på de siste 20 sidene er vel at de fleste vil ha Ashley bort fra klubben, og nye eiere inn. Da er det jo relevant å diskutere hvilke eiere man ønsker og ikke ønsker, samt begrunne meningene slik det blir gjort her.
Interessant diskusjon og mange gode argumenter, fra ihvertfall den ene av debattantene :P
« Siste redigering: 12. Sep. 2008, 08:56 av ratatosk »
sunt pueri pueri puerilia tractant

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #584 på: 12. Sep. 2008, 10:58 »
Unnskyld, visste ikke at det var dere to som hadde ansvaret opprettholde lov og orden her.

Dette er en tråd om eieren av Newcastle, vi diskuterer om denne eieren er kapabel til å drive Newcastle, samt at vi sammenligner med andre eiere. Vi er kanskje ikke HELT på topic, men ikke så forbasket langt unna heller.
Jeg prøvde å gi dere et hint om å starte en egen tråd om dette, for å "slippe" å melde det til forumpolitiet som du sier. Jeg har ingen rett til å kreve det ene eller andre her inne annet at jeg forventer folk forholder seg til reglene. Det vil også innebære å holde seg til topic. Start nå bare tråd under generelt med navnet "fotballens eiere" eller noe lignende. Der kan dere få diskutere vilt disse tingene. Kan hende det er flere som kaster seg på denne diskusjonen da. Når jeg går inn på en tråd forventer jeg å finne en diskusjon om topic.

Men for all del, synes moderatorene at dette er relevant skal jeg ikke si noe mer!