20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #510 på: 08. Sep. 2008, 18:13 »
Det er vel ganske åpenbart at det ene og alene har vært et PR-stunt og et popularitets-stunt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 08. Sep. 2008, 18:18 »
Jeg vil vel tro at de fleste klubbeiere i det minste har en ganske eksklusiv leilighet i England, om ikke annet.

Men de som styrer klubben til daglig må selvfølgelig bo fast i byen de jobber i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 08. Sep. 2008, 18:19 »
Det er vel ganske åpenbart at det ene og alene har vært et PR-stunt og et popularitets-stunt.

Ja, man må vel ha vært rimmelig naiv for å tro noe annet, men jeg kunne til en viss grad akseptert det hvis Ashley faktisk hadde et hjerte for Newcastle og beviste det. Pr dags dato ser det dessverre ut som det stikk motsatte.

k96

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #513 på: 08. Sep. 2008, 19:43 »
Det forløper nå en underskriftskampanje på internett, mot Ashley&Wise, pro-Keegan. Iflg. ansvarlig, vil underskriftene bli overlevert klubben. Dette er en gylden anledning for norske fans til å vise sitt engasjement. Følg linken:

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?DWMANUFC&1

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #514 på: 08. Sep. 2008, 19:52 »
Blir nok ikke oppkjøp dessverre...blir nok Ashley og Wise, med ny manager på plass etter Hull-kampen.
Trodde det ikke kunne bli værre, men det blir det nok.   >:(   :-*

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #515 på: 08. Sep. 2008, 20:11 »
Blir nok ikke oppkjøp dessverre...blir nok Ashley og Wise, med ny manager på plass etter Hull-kampen.
Trodde det ikke kunne bli værre, men det blir det nok.   >:(   :-*
blæææææææ :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 09. Sep. 2008, 13:10 »
skjønner ikke hvorfor jeg gidder å komme å lese her. sliter meg bare ut med så mye fram og tilbake ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #518 på: 09. Sep. 2008, 13:18 »
Faen, har bestemt meg hvertfall 3-4 ganger om å la Newutd.no ligge litt fra min side. En mnd elns. Men havner jo alltid innpå forumet. Klarer ikke å la være. Etter jeg ble litt skuffet på deadline day, sa jeg til meg selv at jeg skulle ta en pause fra rykter osv. Det samme da Keegan gikk, og når det ble "bekreftet" at Newcastle ikke blir kjøpt opp. Huff.
Noen som sa svake mennesker? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #519 på: 09. Sep. 2008, 15:57 »
Hva skal til for at fansen kjøper opp klubben, etter modellen man har i Barcelona?

Det hadde vært en drøm!

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
an sparker ikke Bobby Robson??

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #522 på: 09. Sep. 2008, 16:46 »
Disse ryktene driver meg til vanvidd...
i det ene øyeblikket håper man på det beste:P alle aviser skriver om at en eller annen inder skal kjøpe klubben å ansette keegan igjen, så får man et lite håp innerst i hjerte.
Så noen dager etterpå så kommer den samme inderen å sier at "nei dette er da ikke sant" så river avisene ut det lille håpet du hadde og du begynner å inse at "æsj, kanskje jeg bare på klare meg med [C]ashley da?"
Men så kommer jo selfølgelig ryktene igjen med en ny quote fra en annen rik inder...

When will it end:(
Newcastle United Football Club<3

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #523 på: 09. Sep. 2008, 20:39 »
Hvem er side-kicket hans? Han mørke som ligner på randy jackson??? :D

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #524 på: 09. Sep. 2008, 21:19 »
"Anil Ambani IS interested in buying NUFC. This is fact and it's been broadcast on Asian TV. But the problem is, he's only interested at the right price! Mike Ashley will sell, but again here's the problem - only at the right price! So we have the poorest Billionaire in the world wanting to sell, and one of the richest billionaires in the world wanting to buy. But it dosn't look like it will happen. This is so Newcastle United..... Can we ever have a little bit of luck?"