20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #375 på: 05. Sep. 2008, 14:50 »
Veit mr.Ashley har fått masse dritt mot seg i det siste. Både frå engelske og norske fans.

Ja, Dennis Wise, er ein idiot osv. Men tenk på kva faktisk Ashley har gjordt. Han har fått ordna opp i økonomien vår. Som var på veg til å gå til helvete. Det hjelper ikkje å hente verdenstjerner da, før du har fått ordna opp i gamel moro.

Eg forsvar ikkje Ashley på nokon måtte mot det som har skjedd rundt King Kev. Og er forbanna på det, men eg prøver å stå ved sidan av favorittlaget mitt. Tros ting ser veldig mørkt ut no.

For Newcastle fans, me bør igrunn være ganske glad for me har ein engelsk eigar. Tros han kanskje har gjordt eit par valg no som har gjordt til at han blir upopulær. Ein god ledar må gjere upopulære valg inni mellom. Viss Shearer blir vår nye manager, og me startar å vinne kampane vidare. Så trur eg nok mange av dei som vil drepe fyren vil hylle han igjen.

Før eg går ut å seier eg skal drepe fyren, vil eg sjå kva som skjer framover. For eg trur ikkje nødvendigvis dette er til det verste for klubben.

Det er dritt å ha mista ein så god manager som Kevin Keegan pga Dennis Wise, men livet går vidare. Og eg trur med ny manager, så er Dennis Wise gone. Ashley tenkte på fansen, når han henta Keegan i januar. Derfor trur eg at Shearer er vår nye manager.

Reknar med halve forumet av Ashley hatarar vil "drepe" meg no.

Problemet hvis du ikke har skjønnt det er jo at ingen manager i verden vil  ha noe med laget vårt å gjøre, hvis de ikke får gjøre noe annet enn å bare trene laget. Blir jo helt latterlig at Dennis Wise skal finne de spillerne som er bra for laget, det er jo Keegan som har vært nede på treningsfeltet hver dag og kjenner laget inn og ut. Han vet hvilke type spillere han trenger for å styke laget, og ikke wise som sitter i en kontorstol på et forpult kontor!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 05. Sep. 2008, 15:51 »
Jeg er forbanna på Wise, Ashley og alle apekattene som sitter i styret jeg. Alt skal fungere på deres premisser.Faen!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #377 på: 05. Sep. 2008, 16:37 »
Det stemmer forsovet at Mike Ashley reddet oss økonomisk. Og det var alt han kunne tilføre klubben. Få ham bort! Sportslig har han nemlig null peiling, og han kommer til å kjøre klubben rett i dass om han fortsetter slik.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #378 på: 05. Sep. 2008, 17:22 »
Veit mr.Ashley har fått masse dritt mot seg i det siste. Både frå engelske og norske fans.

Ja, Dennis Wise, er ein idiot osv. Men tenk på kva faktisk Ashley har gjordt. Han har fått ordna opp i økonomien vår. Som var på veg til å gå til helvete. Det hjelper ikkje å hente verdenstjerner da, før du har fått ordna opp i gamel moro.

Eg forsvar ikkje Ashley på nokon måtte mot det som har skjedd rundt King Kev. Og er forbanna på det, men eg prøver å stå ved sidan av favorittlaget mitt. Tros ting ser veldig mørkt ut no.

For Newcastle fans, me bør igrunn være ganske glad for me har ein engelsk eigar. Tros han kanskje har gjordt eit par valg no som har gjordt til at han blir upopulær. Ein god ledar må gjere upopulære valg inni mellom. Viss Shearer blir vår nye manager, og me startar å vinne kampane vidare. Så trur eg nok mange av dei som vil drepe fyren vil hylle han igjen.

Før eg går ut å seier eg skal drepe fyren, vil eg sjå kva som skjer framover. For eg trur ikkje nødvendigvis dette er til det verste for klubben.

Det er dritt å ha mista ein så god manager som Kevin Keegan pga Dennis Wise, men livet går vidare. Og eg trur med ny manager, så er Dennis Wise gone. Ashley tenkte på fansen, når han henta Keegan i januar. Derfor trur eg at Shearer er vår nye manager.

Reknar med halve forumet av Ashley hatarar vil "drepe" meg no.

" me bør igrunn være ganske glad for me har ein engelsk eigar" Ehh.. er du morsom eller? ::).Først å fremst så driter jeg laaaangt mars i om han er en engelsk eier.Han kunne gjerne vært arabisk,afrikansk eller kinesisk for min skyld!.Så lenge dem vet å kunne styre en fotballklubb å vet hva som er klubbens beste.Ashley har "redda" oss økonomisk ja men han vet så absolutt ikke åssen man skal styre en fotballkklubb!.

Ashley vet  tydelig ikke hva som er for klubbens beste og når han gjør mere skade enn nytte for klubben så er det på tide og ta hatten og gå.Ikke minst å la folk ta over klubben som faktisk er kompetente nok  til å styre en fotballklubb.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 05. Sep. 2008, 17:24 »
jeg er temmelig sikker på at Ashley er villig til å selge, men han tenker penger, penger og atter penger. . Han skal ha igjen det han har brukt i klubben pluss en del mer. . Tipper han blir fornøyd hvis han kan selge unna klubben med et par milliarder i profitt. . Inntensjonen hans når han tok over klubben var at han skulle tjene masse penger. . Det sier seg selv at han ikke har hjerte i Newcastle.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 05. Sep. 2008, 17:32 »
Ja, det hadde faktisk vært bedre med en indisk eier med ræva full av penger. Tror de fleste her er temmelig misunnelig på f.eks Man City. Ashley vil jo ingen ting. Newcastle har vel fått flest negative oppslag i media i løpet av sommeren og mye av det stemmer faktisk. Håper supportere boikotter klubben til Ashley er ute. .

BallaJazz

• Gjest
« Svar #381 på: 05. Sep. 2008, 17:49 »
Trur det virkleg alt blir så JÆVLA mykje bedre med ein rik mann frå India? Herregud, for han vil ikkje tenke peng han heller?

For han hadde sasta på Keegan? Han hadde vel berre henta ein profilert manager.

For ei stund sidan klaga ALLE på Chelsea, og no vil alle bli som dei. Rik onkel, som hentar dei spelarane han vil. Sidan han har råd.

Ja og? Mener du at fargede folk ikke vet åssen å styre en fotballklubb? Ashley er hvit og engelsk tillåmed og han vet ikke en dritt om åssen man styrer en klubb!.Du leser ikke hva jeg skriver.Ta å les mitt innlegg en gang til så kanskje du forstår.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #382 på: 05. Sep. 2008, 17:59 »
Trur det virkleg alt blir så JÆVLA mykje bedre med ein rik mann frå India? Herregud, for han vil ikkje tenke peng han heller?

For han hadde sasta på Keegan? Han hadde vel berre henta ein profilert manager.

For ei stund sidan klaga ALLE på Chelsea, og no vil alle bli som dei. Rik onkel, som hentar dei spelarane han vil. Sidan han har råd.

Ja og? Mener du at fargede folk ikke vet åssen å styre en fotballklubb? Ashley er hvit og engelsk tillåmed og han vet ikke en dritt om åssen man styrer en klubb!.Du leser ikke hva jeg skriver.Ta å les mitt innlegg en gang til så kanskje du forstår.
Ganske morsomt at du greier å vri det til at Christian sier at en farget ikke kan styre en fotballklubb. Synes der veldig tydelig at han mente var vel heller at det ikke er sikkert at en forretningsmann fra India ikke bare hadde tenkt penger? Godt gjort å tolke det som rasistisk.  Må forresten si meg enig med Christian i at det bare er Keegan/Wise-situasjonen vi har grunn til å være forbannet på Ashley for. Det andre han har gjort, som å slette gjelden vår, burde vi være takknemmelige for. Men med det sagt, å sparke Kevin Keegan er mer en god nok grunn for oss til å være forbanna på ham ;)

Synes forresten du har skrevet veldig mye fornuftig som jeg har vært enig i den siste tiden, Christian. Så det er ikke bare ''deg mot resten'' ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 05. Sep. 2008, 18:06 »
helt enig med christian jeg også, og er faen meg sjokkert over enkeltes oppførsel her inne. Mange små "Ashleyer" her inne.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #384 på: 05. Sep. 2008, 18:09 »
Herregud, skal du beskulde meg for rasisme og no da? Berre fordi eg meinar noko anna enn deg. Berre ta ein titt på eigarane til Liverpool og Man.Utd.. Tenker ikkje dei på peng? Kva har dei gjordt med klubbane? Man.Utd er nedlassa i lån, og Liverpool eigarane øydlegger for ny stadion.

Så det er berre det eg prøver å få fram, at ein rikamnn frå India er ikkje nødvendigvis bedre enn Ashley.

Å igjen, det var å trakke over strekken å starte å beskulde meg for rasisme. Berre fordi eg er skeptisk til å ha ein rikmann frå utlandet (pga det som har skjedd i dei 2 nevnte klubbane over.)

Det er plenty med rike forretnings folk som da kan styre en klubb som de som ikke kan styre en klubb.Såklart vill det gå begge veier!.Men det er også mange gode eksempler på rike forretnings folk som styrer klubber bra.At du velger Liverpool å Man utd som var to dårlige eksempler overasker meg ikke..men de fleste klubbene i PL betår stort sett av en rik onkel.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 05. Sep. 2008, 18:19 »
Ting Ashley har gjordt:
-Fått klubben ut av økomisk rot +
-Henta inn ein manageren fansen ønska/berre kunne drømme om +
-Prøvde å få med Shearer som ass.manager +
-Har sasta på akadamiet +
-Har på seg Newcastle drakt, og står blandt fansen på kamp +
-Solgte Milner for ein veldig bra sum til Villa. Milner ville ikkje spele i klubben, og starta å sytte etter ny kontrakt kun 1 år etter han fekk ny.
Hindra dermed at alle spelarane trur dei kan få ny kontrakt berre dei ønskar det. +
-Ville fjerne Barton. +
-Ville selge Owen mens me forsatt kan få peng for han. Owen er tapt neste sommar, han vil ikkje skrive ny kontrakt med oss. Skjønnar godt at Ashley ikkje vil gi han meir lønn. For han er skada alt for ofte til å fortenne så høg lønn. +

Einaste minuset eg kan finne er det med Wise v.s Keegan...

Hadde fyren greid å få opp en konkeransedyktig kontrakt til Owen, så hadde vi sluppet å forsøke å selge Owen til Sours å heller prøve å få inn nye spillere... Ashley har desuten satt i sammen ett treagisk dårlig styre...

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 05. Sep. 2008, 18:33 »
sier meg godt enig med mye av det  Christian nevner...

som mange nevner er problemet at styret bestemmer alt for mye som manageren egentlig skulel gjort...

« Siste redigering: 05. Sep. 2008, 18:38 av gardek »
Toon till I die.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #387 på: 05. Sep. 2008, 18:37 »
Hvis noen ny eiere skal ta over. Så må noen få inn en kontrakt som de må tilføye seg til! Slik at det ikke blir totalt kaos som det er nå.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 05. Sep. 2008, 18:56 »
Kva grunn fortennar Owen ei så feitt lønn for?

Har ikkje Owen vore skada meste parten av tida? og alike vel heva ei høg lønn? kva bilde gir det til dei andre spelarane?

Det handlar om å danne om ein organasjon på rettferdighet, der spelarane føler dei får den lønna som spelarane som er like god som dei har. Alså skulle Owen ha fått den høge lønna mot resten, hadde det blitt missnøye og spelarane ville hatt meir lønn. Og med meir lønn på alle, jo meir utgifter. Å der har du ein vond sirkel igang.

Så det er faktisk lurt av Ashley, tros Owen er ein av vore store stjerner.

At Owen skal ha feit er jo berre naturlig. Han er vår einaste virkelige stjerne, og den einaste som kunne gått rett inn på eit av topplaga. Spelarar som Owen veks ikkje på tre. Det gjer på ein måte alle dei andre spelarane våre ferdighetsmessig.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #389 på: 05. Sep. 2008, 19:17 »
Martins er altfor ustabil i sine prestasjoner enda til det.Taylor er på vei men ikke på det nivået enda og vill sannsynelig utvikle seg i den rettninga.Men det vill tiden vise!.Zogbia er i likhet med Martins veldig opp å ned fra kamp til kamp og må vise seg mye mer stabil god over tid før vi kan si han er på det nivået.

Owen er uten tvil vår beste spiss og den beste jeg mener vi kan ha med tanke på de kvalitetene han besitter.Så får vi se denna sessongen om han holder seg skadefri men jeg mener at Owen er VERDT å gi sjangsen for husk vi er Newcastle.Vi kan ikke velge og vrake i Worldclass spisser