20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #360 på: 04. Sep. 2008, 12:51 »
Luny_81  , syns det gjennom en del av dine innlegg nesten kan virke som om du ikke liker Ashley :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #361 på: 04. Sep. 2008, 13:07 »
stemmer det:)

men media sper nok litt på og greier..men må være noe i det siden det kommer ut med alt det som kommer...
så får man håpe det ikke er sant,men ser stygt ut...va jo rykter om det tidlig at han leita etter "investore" og sånn...så noe må det være..
og at han henter di 2 med halvparten a pengene te keegan etter milner og kunne fått warnock og lennon men manglet 2mp så er det tåpelig..heller di 2 enn di 2 som ble hentet..keegan viste jo ikke vem di va engang..og på lån uten oppsjon..er jo håpløst..xisco kan bli spennende..men heller VB og erstatter for milner enn en spiss...

vet jeg er meget negativ te ashley...men har ikke troen på han gjør det beste for klubben...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 04. Sep. 2008, 15:07 »
Det hadde smakt og gitt City kamp om verdensherredømme ja :D

Well, de som eig konsortiumet som eig City har vel ca $5000 milliarder mellom hendene. Det er ikke en enkeltperson, men en stor investorgruppe. Ingen enkeltperson i verden har så mye penger.

Det er ikke i grunn noen spesiell forskjell på £5000 milliarder og på £42 millarder. Vil aldri få bruke så mye penger uansett. Chelsea har vel kanskje brukt ett par milliarder så langt.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #363 på: 04. Sep. 2008, 15:11 »

Well, de som eig konsortiumet som eig City har vel ca $5000 milliarder mellom hendene. Det er ikke en enkeltperson, men en stor investorgruppe. Ingen enkeltperson i verden har så mye penger.

Det er ikke i grunn noen spesiell forskjell på £5000 milliarder og på £42 millarder. Vil aldri få bruke så mye penger uansett. Chelsea har vel kanskje brukt ett par milliarder så langt.

Ja pytt, noen tusen milliarder fra eller til :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #364 på: 04. Sep. 2008, 17:07 »
Musklene er bare så enormt forskjellige, men pytt sann.. En gruppe med 100 ganger mer kapital kan vel være fristet til å øke et bud litt mer enn den personen som har 1/100 av konsortiumet.

Men dette er bare logikk.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 04. Sep. 2008, 17:13 »

Dream on

Er ikkje så mykje anna og gjere nei... ikkje mange drømmer blir realisert med ashley :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

klemet

• Gjest
« Svar #366 på: 04. Sep. 2008, 22:48 »
.
« Siste redigering: 30. Nov. 2010, 21:03 av klemet »

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #367 på: 04. Sep. 2008, 22:51 »
Nå er Keegan borte. I går skrev jeg et innlegg her om håp og drømmen om å oppnå suksess. Hvor mange øyner håp om suksess nå? Vi har mistet kanskje den manageren i verden som passer best til å styre ett lag som Newcastle. Han vet hva Newcastle United betyr for folket i byen, han hadde en egen evne til å få folket til å samle seg om klubben vår. Og han var en forbanna god manager. Jeg følte sålenge Keegan her var alltid folk optimistiske. Uansett hvem Ashley ansetter som ny manager så har håpet mitt om suksess fått seg en solid knekk, sålenge Ashley og gutta hans styrer butikken så vil vi aldri bli best. Det handler ikke bare om penger. Er det en mann som kunne oppnådd suksess uten milliarder så var det Kevin Keegan. Supporterne i Newcastle elsker Kevin Keegan, for at optimismen igjen skal komme tilbake så tror jeg vi rett og slett må få inn en ny eier.
an sparker ikke Bobby Robson??

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #368 på: 04. Sep. 2008, 23:51 »
Hi There is a petition for a VOTE OF NO CONFIDENCE' in the board and ashley. please sign and help us make a stand. please pass the link on to as many fans as possible time to make a stand 

http://www.gopetition.co.uk/online/21664.html

Signert
Søte, søte blekkspruter.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #369 på: 05. Sep. 2008, 08:50 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/09/04/roeder-situation-at-st-james-s-is-a-tragedy-72703-21673487/

Alan Oliver idag:
And The Chronicle can reveal that Indian billionaire Anil Ambani and his Reliance Group are ready to harden up their interest in buying United.

My information is that Ambani?s representatives are coming to England on Monday with the intention of buying a Premier League club and the one they have mainly in their sights is Newcastle United.

But Mike Ashley has always insisted that he has no intention of selling United.

an sparker ikke Bobby Robson??

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #370 på: 05. Sep. 2008, 09:29 »
Herregud så latterlig alt kommer til å bli. Klubber blir kjøpt av skjeiker fra hytt å vær som ikke har peiling på fotball. Vil bare gi uendelig masse med penger. Storkubbene drar ifra og penger rår som aldri før. Hele sjelen med PL blir totalt ødelagt. Rart spillere heller ser mot Sør.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 05. Sep. 2008, 12:53 »
Hvis Ambani hadde tatt over ville det ha vært supert, hvis han er langsiktig. Vil ikke at castle skal bli det nye chelsea. Det beste er at vi får en rik eier som gir oss trygghet og penger til å sikre oss de beste talentene og et par klassespillere slik at vi på sikt kan bli den beste klubben uten å miste noe av sjelen undervegs.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #372 på: 05. Sep. 2008, 13:02 »
Håper virkelig Ambani eller en annen tar over klubben.
Med Ashley i sjefstolen kommer Newcastle til å rase nedover ligasystemet og i anseelse rundt om i verden!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 05. Sep. 2008, 14:15 »
Jeg sier ja takk til alle som vil kjøpe klubben nå. Fordelen med en engelsk eier trodde jeg var at han kunne ta hensyn til fansen på en bedre måte enn en utelansk, men det kan faen meg ikke Ashely. Lite penger bruker han også. Virker nærmest som han ser NUFC som invistering.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 05. Sep. 2008, 14:37 »
Forskjell på å stå bak laget og å stå bak eierne av laget vårt. Akkurat nå gir jeg meg blanke i at Ashley har slettet gjeld.
Sportslig sett har han stilt oss i dypeste krisa jeg har vært borti så lenge jeg har vært Newcastle-fan antakeligvis, og han hadde sjansen til å fikse det hele, men valgte altså å stå ved siden av Dennis Wise og co. Amatørmessig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida