20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #330 på: 02. Sep. 2008, 21:36 »

Hvis folk leser litt rundt på andre forskjellige Newcastle forum er det faktisk veldig mange som har blitt meget skuffet over det nye regime. Jeg selv hadde forhåpninger, ikke at vi skulle bruke 1 milliard i sommer på spillere, men at vi skulle få inn 5-6 spillere med virkelig kvalitet, og spillere som går rett inn i start elveren.

Colo, Jonas, Guthrie, Xisco og Nacho, vips der har du 5 spillere med kvalitet som nok går rett inn i start elveren :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #331 på: 02. Sep. 2008, 22:15 »
Men det er måte at hver gang det er surr og rør rundt klubben, som det er hvert år, så skal vi bare få inn nye eiere og starte helt på bunn av igjen. Jeg tror ikke Mike Ashley vil bli kvitt KK, tror heller det er Wise... Men detta begynner å ligne på Fat Fred situasjonen, og da var det mange år med syting før han dro. Håper for all del KK blir, og at Ashley har gode intensjoner, men synes det er utrolig rart at vi handler inn så få kvalitetsspillere, det er mye urovekkende rundt klubben, men jeg tror faktisk vi bare bygge videre på det vi har...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 02. Sep. 2008, 22:33 »
Eg tror Keegan styrer helt aleine det sportslige på a-laget, men at han hadde lite han skulle ha sagt på transferfronten. Tviler på at det blir noe mer av dette i januarvinduet etter møtet. Sannsynligvis ett ultimatium fra Keegan, og får han det ikke som han vil i Januar, stikker han. Da ville aldri statementet sagt at klubben bille ha han i framtida blablabla...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 02. Sep. 2008, 22:39 »
Som jeg har trudd ei stund nå - Keegan har valgt hvem som skal spille kamper, men jeg kan faen banne på at KK ikke har styrt noe av hvem som har kommet eller gått i veldig stor grad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 02. Sep. 2008, 22:42 »
Fat Fred må snart skjønne at en manager gjerne vil styre selv hvem han vil ha under sine vinger som spillere, og hvilke spiller han skal hente. Samt at han bør slutte undergrave KKs ekspertise og vett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #335 på: 02. Sep. 2008, 22:46 »
fat fred`????

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 02. Sep. 2008, 22:47 »
Jævla Mike Ashley mente jeg.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #337 på: 02. Sep. 2008, 23:01 »
veldig enig...:)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 02. Sep. 2008, 23:17 »
Veit ialfall fpr 1 gang ka eg skal ha som trykk på den neste trøya
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 03. Sep. 2008, 14:27 »
Som jeg har trudd ei stund nå - Keegan har valgt hvem som skal spille kamper, men jeg kan faen banne på at KK ikke har styrt noe av hvem som har kommet eller gått i veldig stor grad.

Det siste der tror jeg er ganske vanlig praksis for tiden, men det er også vanlig praksis å lytte til manageren, for så at sportslig ledelse driver med forhandlingene. Jeg mener det er positivt at det er andre enn manager som leder dette, såfremt personen er kompetent og en bruker managerens ønsker som utgangspunkt. Det kan virke som om Wise er en sperre akkurat her.

Tenk å fått inn Shearer som forhandleren, altså inn i Wise sin rolle som Director of Football, eller hva han kaller seg. Shearer og Keegan kan vel samarbeide :)
En har vel Shearer å takke for at Owen kom til Newcastle også, så han er ikke helt ukjent med forhandlingsrollen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #340 på: 03. Sep. 2008, 14:36 »

Det siste der tror jeg er ganske vanlig praksis for tiden, men det er også vanlig praksis å lytte til manageren, for så at sportslig ledelse driver med forhandlingene. Jeg mener det er positivt at det er andre enn manager som leder dette, såfremt personen er kompetent og en bruker managerens ønsker som utgangspunkt. Det kan virke som om Wise er en sperre akkurat her.

Tenk å fått inn Shearer som forhandleren, altså inn i Wise sin rolle som Director of Football, eller hva han kaller seg. Shearer og Keegan kan vel samarbeide :)
En har vel Shearer å takke for at Owen kom til Newcastle også, så han er ikke helt ukjent med forhandlingsrollen.

Hadde helt klart vært spennende!  Tror for en del at det ville "lokket" litt mer om det var Shearer som var interessert , enn om det er Wise som sitter på andre siden av bordet og stirrer dem i senk med Pshyco øynene sine :o
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 03. Sep. 2008, 15:09 »
For meg er det liten tvil om at en modell ala Wenger og Sir Alex er det beste.
Jeg har såpass stor tiltro til King Kev at jeg tror han veit hvilke spillere han vil ha. Wise og Jimenez og co kan gjerne få identifisere og foreslå spillere, men KK må ha makta over hvem han vil ha og hvem han ikke vil ha inn.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #342 på: 03. Sep. 2008, 16:07 »
Ingen tvil om at det må være manageren som må ha det siste ordet i hva slags spillere som skal gå inn og ut av klubben. Blir jo helt håpløst hvis Keegan ikke får bestemme hvem han vil ha og hvem han ikke vil ha, men bare må ta til takke med det Wise og co bestemmer seg for. Har full forståelse for at King Kevin reagerer meget sterkt hvis det er slik det foregår på SJP. Sikkert fint å ha noen til å rådføre seg med og å få hjelp til diverse ting rundt overganger, men manageren må få bestemme selv hvem han ønsker og ikke ønsker.

Syns også det er svært uheldig at Wise med flere som jobber i sentrale stillinger i Newcastle, bor i London. Enten så får de begi seg helt og fullt til jobben og bo og jobbe på Tyneside, eller så får de la være og finne seg noe annet å gjøre. Nytter ikke å ha et avstands forhold til Newcastle slik disse gutta har.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #343 på: 03. Sep. 2008, 17:11 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/09/03/keegan-still-wants-to-manage-newcastle-united-72703-21665441/

And nowhere more so than in India where billionaire Anil Ambani and his Reliance group are still more than interested in buying Mike Ashley out.

My information is that Reliance are still ready to put a £275m offer on the table for Newcastle United.

Oliver som skriver dette idag.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 03. Sep. 2008, 17:13 »
Da er valget for meg såre enkelt. Keegan stays, Ashley out.