20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #240 på: 05. Aug. 2008, 15:19 »
Godt sagt Human og Joakim. Det er godt at det er fleire enn meg som meinar dette. Kunne ikkje sagt meg meir einig. Å sparka Robson er det verste denne klubben har gjort(meinar no eg). Uansett, han fekk tid til å byggje eit lag. Og han handla klokt. No må me prøve dette igjen, og då treng KK 2-3 år på seg.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #241 på: 09. Aug. 2008, 16:29 »
Ashley har "pratet" ut ja. Men...det kommer vel ikke i nettavisene... Er så drittlei at avisene konstant BARE har negative ting å skrive om klubben vår. Greit nok, det har skjedd mye dumt de siste årene. Noen som har info om det meste burde sendt dem en mail om mange av de gode tingene som skjer! Tror avisene er ute etter oss! Det er min konspirasjonsteori ihvertfall...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 10. Aug. 2008, 16:39 »
Er igrunn ganske enig i mye av det Waddle sier..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #244 på: 11. Aug. 2008, 21:20 »
http://uk.eurosport.yahoo.com/10082008/4/ashley-must-splash-cash-waddle.html

Ganske enig her.Resepten for å kunne skape et lag på toppen er ganske enkel.Penger må brukes og man må være villig til å bruke det som trengs for å skaffe det som skal til for å nå ditt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 11. Aug. 2008, 22:56 »
Det er uansett svæææært spennende å se hva som skjer de nærmeste dagene. King Kevs knappe uttalelser i media er enten grunn til å bli meget, meget bekymret, eller så legger han et røykteppe rundt en heidundranes annonsering av godeste Coloccini og et par andre spillere!
Jeg ser frem til dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #246 på: 12. Aug. 2008, 02:08 »
Det er uansett svæææært spennende å se hva som skjer de nærmeste dagene. King Kevs knappe uttalelser i media er enten grunn til å bli meget, meget bekymret, eller så legger han et røykteppe rundt en heidundranes annonsering av godeste Coloccini og et par andre spillere!
Jeg ser frem til dette!

Ja er det.Det er enten pga at det er noe vi har grunn til å være beskymra over eller så har dem flere overaskelser i vente dem ikke vill avsløre..jeg håper såklart på det siste så som nevnt: Veldig spennende  tider i vente nå!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 12. Aug. 2008, 02:11 »
går ca 2 ganger in på newutd.no hverdag, like forhåpnings full hver gang ... Men nå bør vi ha 1stk offansiv midtbane og 1stk venstre back. og bonus ville vært en defansiv midtbane og 1 spiss

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 12. Aug. 2008, 02:12 »
btw, trur ikke mike er så forbanna gnieraktig som alle skal ha det til. Trur bare at vi venter på de rikitg spillerne som virkelig vil til newcastle og vil brenne for klubben. :)

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #249 på: 12. Aug. 2008, 03:15 »
btw, trur ikke mike er så forbanna gnieraktig som alle skal ha det til. Trur bare at vi venter på de rikitg spillerne som virkelig vil til newcastle og vil brenne for klubben. :)

Og det er akkurat det som denne klubben trenger!  Slutte å kaste bort penger i hytt og pine og heller satse på rett type av spillere...Som Gutierrez og Guthrie. Spillere som ikke er veldig kjente, men som har ett stort hjerte, önsker å spille for vårt lag og som vil vise seg fram.

Jeg bryr meg ikke om hva andre mener om Ashley, men jeg digger denne mannen....Snakk om å vise att han bryr seg om klubben.Han står i kö med fansen, sitter med drakta på og viser fölelser i löpet av kampene.
Selvsagt vil han også att klubben skal gjöre det ekonomisk bra, så han kan tjene litt på det, men han viser att han er en av folket også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 12. Aug. 2008, 04:15 »
Hvem er det som skal bestemme hvem som er de rette spillerne da?
Det er her problemet ligger. Jeg syns King Kev bør gjøre det, og ikke Ashley eller Wise eller noen annen mann. Ashley er vel antakeligvis like amatør som alle oss andre når det kommer til å vite hvem som er de rette spillerne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 12. Aug. 2008, 16:38 »
Wise kan få ta seg av kjøpet av ungdommene, mens Keegan bør ha ansvaret for alle spillere som skal hentes inn til a-laget. Ashley og co. skal få ansvaret med å få spillerne hit, men Keegan er den som bør bestemme hvilke spillere vi skal ha. Om Wise vil ha et ord med i laget, bør han selvsagt få lov til det, men Keegan skal ha siste ord i den saken.

Men har vi grunn til å tro noe annet enn at det er Keegan som har bestemt at vi skal kjøpe Gutierrez og Guthrie? At pressen snakker om at Wise og Ashley styrer hele showet er så sin sak, men det ser jeg ingen grunn til å tro på. Kan godt hende at det er andre enn Keegan som har best peiling på forsvarsspillere, og således er det fullt mulig at Keegan ikke har sagt "Coloccini skal vi ha". Men det betyr ikke at Ashley og Wise kjører hele showet, og at Keegan ikke har en dritt å si. I såfall kan jeg ikke skjønne at han fremdeles sitter som manager. Det er veldig utypisk Keegan å la seg diktere av noen andre. Og i hvertfall når en av "de andre" er en med langt mindre erfaring enn ham selv (Wise).

Inntil det motsatte er bevist tror jeg fremdeles at ledelsen har de beste intensjoner for klubben vår, og at Kevin Keegan er den som bestemmer hvilke spillere vi skal kjøpe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #252 på: 12. Aug. 2008, 16:48 »
Jeg tror ihvertfall att det til syvende og sist er Keegan som bestemmer hvem vi skal kjöpe og selge...Han får nok mye hjelp av apparatet rundt seg til å finne rett spillere og om Ashley er villig til å satse penger på dem, så går klubben etter dem.
Selv om Ashley sitter med pengene, så hörer han nok på Keegan om han virkelig vil ha en spiller.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 12. Aug. 2008, 16:57 »
Det er kun media som har snakket om denne saken, og eg ser ingen grunn til å tro det! Wise HAR ansvaret for akedemiet, og er sikkert med å forhandler om nye spillere. Men eg VET at Keegan bestemmer hvem han har, også er det det Llambias og co ( muligens Wise er med) som skal prøve å skaffe dei spillerene. I forhandlingene tror eg også at Keegan har litt han skulle ha sagt !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 12. Aug. 2008, 17:09 »
Det virker som at det er Wise som har hovedansvaret for forhandlingene, men Keegan blir garantert ikke holdt fullstendig utenfor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon