20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676824 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #75 på: 18. Nov. 2007, 18:37 »
Mitt spørsmål er, vet de hvem Niall Quinn er?
Kommenterte de, "her er den tidligere Sunderland-spilleren, og nåværende styreformann Niall Quinn" en av de få gangene han var i bildet?

Det kan jeg ikke si på stående fot, men det går jeg utfra at de gjorde. Uansett så hører jeg alltid kommentatorene kommentere det når f.eks. islendingen Eggert, Glazerbrødrene eller amerikanerne i Liverpool, Villa og ikke minst Roman er i bildet. Som sagt, kanskje en fillesak for mange, men litt research er ikke mye å forlange fra Canal+. Dessuten trodde Haugen i kampen mot Spurs at han var en helt randomNewcastlesupporter og ikke eieren! Utrolig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 18. Nov. 2007, 18:41 »
Det reagerte jeg også over. Det var rett og slett pinlig fra godeste Haugen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 18. Nov. 2007, 18:42 »
Når Haugen i Bua kommenterer at Ashley og hans bror er to helt ordinære Newcastle- og Tottenham-supportere (som tilfeldigvis sitter på ærestribunen, sammen med vår styreformann Chris Mort og Sam Allardyce. Tror Haugen at Sam sitter oppe sammen med ordinære, betalende supportere i førsteomgang? Riktignok er ikke Haugen i Bua verdens smarteste og beste kommentator, men såpass skal han vite.

Og når ikke engang Fredheim vet det, da er det fare på ferde. Send en mail til Fredheim og Haugen, for å høre om de har fått med seg at klubben vår har blitt kjøpt opp, eller om det er like før de begynner å etterlyse Fat Fred.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #78 på: 26. Nov. 2007, 21:04 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #79 på: 03. Des. 2007, 07:26 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=67790
Å jeg vet det er den seriøst, men legger den ut. Sorry folkens, glente u foran seriøse :-[
« Siste redigering: 03. Des. 2007, 07:53 av Lars Arild Stordal »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 03. Des. 2007, 07:51 »
Når jeg ser gleden og entusiasmen som Ashley viser når han er på kamper, tviler jeg sterkt på at han ønsker å selge.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 03. Des. 2007, 18:03 »
Jeg tror det er litt som med Michael Owen. Det er tusenvis av rykter hver eneste dag, som hinter til at Ashley ikke ser noe stor verdi i Newcastle, og at han ønsker å selge så snart det kommer noen interesserte. Men det er løse rykter, bygd opp på uttalelser fra anonyme kilder som overhodet ikke har noe som helst tilknytning til Ashley og hans menn.

Hvorfor sparket han ut det eksisterende styret, inkludert Shepherd, og satte sin venn Chris Mort "in charge" dersom han bare kjøpte klubben midlertidig? Hvorfor viser han da en sånn tilsynelatende ekte interesse og entusiasme for klubben på hver eneste kamp, hvis han ikke oppriktig anser seg som Newcastle-fan, og har kjøpt klubben til det beste for Newcastle United, fansen og byen?

Jeg kan forstå hvorfor det stadig kommer rykter om Owen, hver eneste gang han er fit, vel og merke. Men jeg kan ikke forstå disse ryktene om at Ashley er interessert i å selge. Og jeg tror ikke på dem overhodet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #82 på: 03. Des. 2007, 20:46 »
Jeg tror å håper ikke han forsvinner. Men det er heller ikke så vanskelig å skjønne at det kommer antagelser om salg, å at det spekuleres..
Iallefall ikke vist enn ser på hva han har kjøpt. Manner har å finner fader med gjeld i hvert eneste papir han kikker på. Da må en jo bli meget frustrert, det hadde iallefall jeg blitt.
Men Ashley er her for å bli. Men enn for se om Ashley mener Allardyce er den rette mannen?? Å kommer det inn midler til forsterkninger i januar??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 03. Des. 2007, 21:10 »
Det er jo ingen hemmelighet at Ashley gjerne kunne tenkt seg å kuttet samtlige bånd til Shepherd en gang for alle, og det er vel ingen hemmelighet at allardyce er den siste som kan kobles til Shepherd. Så derfor kan vi selvfølgelig ikke utelukke at han vil benytte seg av litt klaging fra fansen etter en rekke med dårlige resultater til å kutte dette båndet og fjerne Allardyce før han rekker å skape ro i rekkene igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 03. Des. 2007, 21:15 »
Det som derimot The Independent i går skrev var at Ashley etter kampen skal ha beveget seg fra Toon Army til Sam Allardyce og hatt en tilsynelatende veldig trivelig passiar, og skal også ha bedt Big Sam ut på drink. Har ikke linken akkurat nå da, men etter siste året anser jeg ikke The Independent for å være noe mindre seriøs enn The Times.
Håper og tror Ashley kan å styre en fotballklubb mer profesjonelt enn sin forgjenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #85 på: 05. Des. 2007, 23:06 »
Mr Ashley var hoppende glad etter kampen i dag. Klappet å gnei seg i hendene. Han va rett å slett i ekstase 8)
Virket MEGET fornøyd over hva han hadde vært vitne til..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 05. Des. 2007, 23:52 »
Det så ikke akkurat ut til å være noe problemer med tonen mellom Big Mike og Big Sam før kampen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #87 på: 05. Des. 2007, 23:58 »
Nei de så ut til å ha en meget god tone. Det var bra å se. Å Ashley har gitt han støtte før i dag, i en artikkel jeg leste.. Å det var deilig å se reaksjonen til Ashley etter kampen ;D

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 07. Des. 2007, 13:02 »
Stemmer det at han lyst til å selge....??

Stod så i TIPS...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #89 på: 07. Des. 2007, 13:27 »
Det vet nok kun Ashley selv og muligens et fåtall utvalgte, men personlig tviler jeg STERKT på det. Mannen virker MEGET engasjert i klubben.