20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #60 på: 10. Nov. 2007, 12:34 »
Hehe, herlig type denne Ashley!!

Digger at han viser folkelighet ved å sitte sammen med Geordiene iført drakt istedetfor å innta skinnsetene med dress sammen med pampene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Nov. 2007, 17:30 »
Merk: Ashley og co. satt ikke, de sto!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Nov. 2007, 20:02 »
Newcastle supporter har Ashley vært hele sitt liv. Han elsker klubben. Kjenner det varmer i hjertet å ha en så engasjert eier. Eneste som manglet er at folk ikke vet hvem han er, å hvorfor kamerateamet filmer han så ofte?? Jeg fortalte de jeg satt sammen med i dag hvem han er, å de fikk sjokk.. Vi er privligert som har en  sånn eier, å det er jeg. Jeg er stolt av å ha Ashley som eier.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #63 på: 10. Nov. 2007, 20:29 »
Dette er en VIRKELIG klubb eier. Ikke en ala ManUSA, Chelski o.l!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Nov. 2007, 01:23 »
Newcastle supporter har Ashley vært hele sitt liv. Han elsker klubben.

Ehh, nei. Han har visstnok alltid vært tottenhamsupporter. Hvor får du dette fra?

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Nov. 2007, 02:29 »
Mot Spurs så vi at Mike Ashley satt med broren. Mike i NUFC-drakt og broren i Spurs drakt, så at han og kan ha vært Spurs fan skal man ikke ta for gitt. Men når man ser en eier STÅ sammen med Geordiene og synge i hele matchen er det noe spesielt!!! Det rører, og når jeg nå ikveld har snakket med Geordies på poker på facebook og de sier han er på byn iført skjorta og river i pints blir jeg frelst. Denne mannen er enten en jævla luring eller et genuint menneske. Jeg går for begge deler.

HILL MIKE ASHLEY

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Nov. 2007, 10:10 »
Ehh, nei. Han har visstnok alltid vært tottenhamsupporter. Hvor får du dette fra?
Du leser for mye nyheter, det stod en avis spslte at han hadde vært Tottenhamsupporter å at han ville ta over klubben?? Det er bullshit.
Den dagen Ashley tok over klubben sa jo mannen selv han hadde vært Newcastle supporter hele sitt liv?? (vist jeg ikke husker helt feil)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 11. Nov. 2007, 14:26 »
Du leser for mye nyheter, det stod en avis spslte at han hadde vært Tottenhamsupporter å at han ville ta over klubben?? Det er bullshit.
Den dagen Ashley tok over klubben sa jo mannen selv han hadde vært Newcastle supporter hele sitt liv?? (vist jeg ikke husker helt feil)
Da er det vel bare å finne en link til dette slik at vi kan avslutte den diskusjonen? :)

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Nov. 2007, 18:31 »

;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Nov. 2007, 20:32 »
Kongebilde!

Leve Mike Ashley!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Nov. 2007, 21:39 »
 ;D FANTASTISK  ;D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Nov. 2007, 22:20 »
Mannen er en levende legende allerede.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Nov. 2007, 18:18 »
Ashley virker som en kanonkar. Men er det bare jeg som reagerer på at norske medier og fotballkommentatorer ikke har peiling på hvem denne mannen er?

Jeg kan sikkert forstå at VG, Dagbladet, Tv2 og andre søppelmedier ikke har snøring på hvem mannen er, men når kommentatorene til Canal + - de som faen meg har yrket sitt i engelsk fotball ikke vet hvem denne mannen er, det er helt utrolig. Driver de ikke med reasearch der?

Ashley burde jo være kjent nå, er jo en stund siden han kjøpte opp klubben og har allerede fått mye publisitet i engelske aviser. Men kommentatorene i Canal + vet faen ikke hvordan eieren til Newcastle ser ut. Under Newcastle sin kamp mot Spurs satt Ashley sammen med en Tottenhamsupporter på VIP-tribunen og ble filmet flere ganger, men Haugen visste faen ikke at denne mannen EIER Newcastle United FC og gikk ut fra at han var en vanlig supporter da han kommenterte følgende da han ble filmet: "Nei, se så de hygger seg, Newcastle og Tottenhamssupportere i skjønn forening".

Heller ikke kanalens beste kommentator på engelsk liga, Fredheim kommenterte det da Ashley ble filmet flerfoldige ganger da han stod sammen med Toon Army mot Sunderland. Det er jo meget unikt at eieren av en fotballklubb står sammen med bortesupporterne mot hovedrivalene. Men ikke et ord om dette i norske aviser om dette, og heller ikke et ord av Canal+ sin beste kommentator. La meg ha det sagt at Canal+ er en meget bra kanal som sender det vi vil ha, men jeg har mine mistanker at de gir litt faen i skikkelig research når ikke Arsenal, Chelsea, Liverpool og ManU spiller. De BØR vite hvem Ashley er.

Sikkert en fillesak for mange dette, men jeg synes det er meget pussig at folk som jobber tett med engelsk fotball ikke vet hvordan eieren i Newcastle United ser ut! Så mye som han blir filmet iløpet av kampene må det vel snart gå opp et lys for dem.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #73 på: 18. Nov. 2007, 18:21 »
Enig. Kommentatorene hos canal digital er ikke de beste, spesielt ikke når de gjelder Newcastle. Prøver bevisst å gå på puber der man får britiske kanaler!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Nov. 2007, 18:29 »
Mitt spørsmål er, vet de hvem Niall Quinn er?
Kommenterte de, "her er den tidligere Sunderland-spilleren, og nåværende styreformann Niall Quinn" en av de få gangene han var i bildet?