20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 678320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #750 på: 15. Sep. 2008, 15:44 »
Ant & Dec er Englands svar på Thomas & Harald. De er geordier, har ledet Idol og Britain's Got Talent. Er svært populære der nede. Forøvrig homofile.
I utgangspunktet kan de umulig være pengesterke nok. Da må de isåfall være i ledetog med pengesterke bakmenn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 15. Sep. 2008, 15:53 »
Haha:D høres tøfft ut 8)

Vi trenger virkelig et litt mer soft syn på klubben! Alle vil glemme hardhauser som Barton hvis vi har et par homoer som front figurer:)
Har ikke noe imot homofile, bare sånn for ha det sagt, hvis jeg "støter" noen ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #752 på: 15. Sep. 2008, 16:02 »
Vil ha Ambani jeg. Tror han kan bli bra å ha ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 15. Sep. 2008, 16:02 »
Ant & Dec er Englands svar på Thomas & Harald. De er geordier, har ledet Idol og Britain's Got Talent. Er svært populære der nede. Forøvrig homofile.
I utgangspunktet kan de umulig være pengesterke nok. Da må de isåfall være i ledetog med pengesterke bakmenn.

Hvor i all verden har du det fra at de er homofile!!??? De er ikke det altså. Han ene er gift med et kvinnfolk også ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #754 på: 15. Sep. 2008, 16:53 »
Vil ha Ambani jeg. Tror han kan bli bra å ha ;)

Siste jeg vil ha er en fra midøsten som vil ha et fotballag som et leketøy. Som MAN CITY.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 15. Sep. 2008, 16:54 »

Hvor i all verden har du det fra at de er homofile!!??? De er ikke det altså. Han ene er gift med et kvinnfolk også ;)

hehe, de ser vel kanskje litt feministiske ut. . At de evt. kan ta deler av aksje posten er jeg for. Newcastle fans er velkommen ! :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 15. Sep. 2008, 17:27 »
Jeg ser ikke helt for meg at to TV-kjendiser skal ha penger nok til å kjøpe opp klubben, betale ned gjelda og kjøpe klassespillere samtidig.
For min del kan de holde seg til det de kan.

Det er både plusser og minuser ved å få inn søkkrike nye eiere fra Dubai. Men det ser ut til at vi er nødt til å gå i den retning for å kunne få både i pose og sekk.

Men jeg håper virkelig Ashley holder ord, og ikke skaffer oss folk som Hicks og Gillette, eller Glazer-familien, som ikke gidder å bruke av egen kapital, og ilegger klubbene enda mer gjeld enn det de hadde fra før av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 15. Sep. 2008, 17:30 »
Det kan jo faktisk hende at Ashley blir også da. Dersom det ikke kommer en kjøper innen et halvtår feks, og resultatene er greie så ser jeg ikke bort i fra at Ashley øyner muligheten for å bli.

Blir spennende å følge med på hva som skjer fremover!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #758 på: 15. Sep. 2008, 20:21 »
At Ashley ønsker å selge er da ingen garanti for at han får solgt. Scenarioet nå er at klubben er uten manager og uten breddde i stallen. En ny eier får ikkje tilført noke før januar av nye spillere, og januarvinduet er ikkje det lettaste å hente spillere i. I januar kan og laget være i en så dårlig forfatning at dei få "stjernene" vi har ikkje vil være i klubben lenger. Når MA går ut og seier at han ikkje lenger kan støtte klubben og ønsker å selge, er spørsmålet om kor mykje han legger i å få tak i en ny manager. Klubben uten manager og HUgo's tivoli i styret er det sikkert ikkje mange som vil røre, iallefall ikkje til den pris MA ønsker for klubben.
 Så vi kan i verste fall risikere å være supportere til en klubb eigeren ikkje vil ha, eigaren ikkje får solgt, uten ny manager og spillerflukt i stort omfang med første anledning.
Nøkkelen til å få ting på skinner igjen er at DW blir fjerna,KK kommer tilbake og det fører til at klubben får meir støtte blandt fansen og gir MA muligheit til å få solgt til den pris han aksepterer .

Toon sirkus har vel ikkje vist sitt siste ekstranummer enda...

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #759 på: 15. Sep. 2008, 21:37 »
Mike er seriøs. Desverre ser jeg nå at store mengder av oss fans ikke er like seriøs.

Kan ikke fatte at vi er villig til å senke oss ned på City og Chelsea nivå!

Har noen lest det Ashley sa i forbindelse med at han la klubben ut for salg? Der står det masse fornuftig, men desverre vil majoriteten av fans gjøre klubben til en rikmanns leketøy. Han peker bl.annet på arsenal som eksempel, og de er forøvrig ekstremt rike nå som de har høstet resultatene av hvordan de har bygd opp økonomien sin, og hvordan de har satset på talentutvikling og speiding! Nå har de råd til å hente spillere  200 millioners klassen, og takket være en filosofi som Ashley prøver å få inn i klubben.
ancs and Scousers, go to H***!!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #760 på: 15. Sep. 2008, 21:50 »

Microsoft to bid for newcastle? ;)

link http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=864984
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #761 på: 15. Sep. 2008, 22:18 »
Sirkus Toon har alltid ekstra numre på lur!! Så ikke vær redd for det...

Uansett hva som skjer så håper jeg vi får stabilitet inn i klubben. Det må bli slutt på alt rotet og manager byttene som vi har holdt på med de siste 10 årene. Håper vi kan få en seriøs eier med bra økonomi og med en langsiktig plan for klubben, og aller helst en som har litt kjennskap til Newcastle og hva fotball betyr for geordiene.

Forhåpentligvis får vi en rask avklaring på hva som skjer med klubben, slik at vi kan navigere oss tilbake på rett spor allerede denne sesongen.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #762 på: 15. Sep. 2008, 22:42 »

Microsoft to bid for newcastle? ;)

link http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=864984

Var på skolen tidligere i dag når jeg først leste de nyhetene:P fikk meg iallefal en god latter.
Det var vel The Sun som først kom med ryktene, så jeg tar det med en stor klype salt.
Men ville nok vært kult.. Da blir nok newcastle den eneste klubben i PL med den nyeste oppdateringen av Windows Vista når det kommer ut:)
Newcastle United Football Club<3

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #763 på: 15. Sep. 2008, 22:46 »
Kommer aldri til å skje, men Gates er jo stabiliteten selv(selv om ikke har en fremtredene rolle lenger). Hadde vært morro.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #764 på: 15. Sep. 2008, 23:03 »
Desperate Newcastle owner Ashley heads to Gulf to offload crisis-torn club.
Newcastle owner Mike Ashley last night flew into Abu Dhabi as he stepped up his desperate bid to sell the crisis-torn club.

The billionaire businessman joined directors Dennis Wise and Tony Jimenez in Dubai over the weekend to make contact with Dubai International Capital (DIC), who have pulled out of a takeover of Liverpool after more than a year of negotiations.

But yesterday he moved on to Abu Dhabi, home of ADUG, the group who pulled off the £200million takeover of Manchester City last month. Ashley and his directors have made contact with powerbrokers in that deal in an attempt to secure interested parties.
Ashley is looking for a quick sale after announcing his desire to find new owners following protests by furious supporters before, during and after the 2-1 home defeat to Hull City on Saturday.

les mer her, blant annet om sheperd og mer fra artikkelen (nye eiere) her:
Link: http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1056299/Desperate-Newcastle-owner-Ashley-heads-Gulf-offload-crisis-torn-club.html?ITO=1490

« Siste redigering: 15. Sep. 2008, 23:06 av SuperAlmeida »