20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3405 på: 10. Jan. 2010, 14:40 »
Han skjønner nok at han ikke får penger for klubben dersom han selger alt det verdifulle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3406 på: 10. Jan. 2010, 21:29 »
Nja, skjønner han egentlig det. Er han egentlig smart nok til det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3407 på: 10. Jan. 2010, 22:33 »
?He found it impossible to find a buyer at the first time of asking when Newcastle were battling for Premier League survival. "

Selv om vi mest sansynlig kommer til å rykke relativt lett opp igjen, så tror jeg fortsatt at første sesongen kommer til å bli en kamp for å overleve.
Og spesielt om klubben ligger ute for salg og det blir masse spekulasjoner om nye eiere og hvem dem vil ha til manager.

Dersom klubben skal selges vil jeg at det skal skje kjapt og veldig diskre. Jeg håper de har lært av tidligere feil og ikke legger klubben ut for salg gjennom media med en mail adresse. Alt det kaoset det medbringer har verken trenerapparat eller spillere godt av. Og ansatte rundt klubben og Ashley kan begynne å HOLDE KJEFT!! Det å spre rykter og piss gjennom de møkkaavisene har ingen godt av
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3408 på: 10. Jan. 2010, 23:11 »
Kan forsåvidt vere enig med deg, men eg personlig synes dei har holdt for masse kjeft. Det må å legge ut en kontakt adresse for potensielle kjøpere på heimesida kunne dei spart seg for, men ellers har eg generelt savna ord fra klubben til fansen gjennom heilt Ashley perioden. Ellers håper eg som deg at vi en dag bare får beskjeden om at klubben er solgt, og at vi slepper alle rykter og spekulasjoner.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Ba Ba Ba!!!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3410 på: 12. Jan. 2010, 00:07 »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3411 på: 12. Jan. 2010, 01:43 »
Det er sjølvsagt berre tull og NUST mistar mykje tillitt med å kome med slikt vas.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3412 på: 12. Jan. 2010, 09:54 »
Hvis det hadde vært sant, ville jeg vært veldig fornøyd. Men at castles situasjon er blitt forbedret er det ingen som helst tvil om. Vi har kvittet oss med over 200 mill i lønnsutgifter, pluss fått inn noen millioner ifm salg. Bare vi nå rykker opp, hadde alt vært fantastisk.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3413 på: 12. Jan. 2010, 14:00 »
Det er jo fantastisk hvis dette er sant og disse pengene faktisk går inn i klubbkassa. da får Ashley ei stjerne hos meg. hvis det er som NUST sier at han putter alt i egen lomme da blir det jo krig, men jeg gleder meg virkelig til å se over klubbens økonomi når den offentliggjøres!

Hvis vi klarer å gå i pluss når vi ligger en divisjon nede da er ikke det noe annet en imponerende og veldig lovende for framtiden. Hvis vi har en eier av klubben som klarer å holde klubben i så god finansiell tilstand så åpner jo det for gode resultater i framtiden:)

Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3414 på: 12. Jan. 2010, 20:35 »
Selv om castle nå ikke er på børsen, så publiseres det regnskapstall for klubben kan jeg tenke meg. Så hvis Ashley har tatt ut store summer, som eieren av Scum nå har gjort (hurra hurra), så ville det ha kommet frem der. Og da hadde det blitt ramaskrik og oppslag. Det er jo bare å se på all ståheia Glazier nå har fått. Vi har derimot hørt intet, ergo er det god grunn til å tro at Ashley IKKE tar ut gryn og faktisk holder på å få skuta på rett kjøl.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3415 på: 12. Jan. 2010, 20:55 »
Sånn som jeg skjønte artikkelen litt lengre opp har ikke NUFC git ut sit regnskap ennå? Radar, kan du din britiske bedrifts økonomi?;) når er siste frist?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3416 på: 12. Jan. 2010, 20:58 »
Skuta holder han nok på med å få på rett kjøl ja. Det fordi han ikke er inntresert i å tape penger. Det er solg spillere, kuttet i kostnader rundt i alle ledd innad i klubben, hørte til å med de hadde slått av strømmen i noen heiser for å spare strøm??
Men om hvordan han klarer å stappe såpass mye i egen lomme, ja det er jeg usikker på hvordan de har kommet frem til.

Har regnskapet blitt lagt ut noen plasser?
Har NUST adgang til informasjon vedrørende et oppkjøp innad i klubben allerede? Jeg tror ikke det.
Tror heller ikke enn skal dømme NUST ned for den informasjonen de har kommet med vist den er feil, her kan det evt ligge mange skjult poster som ikke er kommet frem i dagens lys?

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3417 på: 03. Feb. 2010, 18:37 »
Noen som vet hvor man finner tak i regnskapet? Blir det offentligjort på samme måte som før? Vi er kanskje ikke et AS lengre?

Jeg håper jo faktisk Ashley blir til sommern, noen kan godt kjøpe klubben, men håper det skjer og interesse og ikke for at klubben ligger ute for salg. Det skaper rett og slett for mye uro, og da blir det vanskeligere å forsterke før sesongstarten.

Håper Ashly går ut og sier at han blir i klubben og vil sikre plasen i PL. Omså bare for tryggheten i klubben.

Jeg må innrømme at dette transfer vinduet kan minne litt om et salg til sommern. Utgiftene blir holdt på et minimum og klubben skal akkurat å sikre opprykket. (håper jeg)

Men jeg er veldig nysgjerrig på klubbens økonomi om dagen. Håper vi går i pluss.

Sorry for skrivefeiler:p tester damas iPhone:p

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3418 på: 03. Feb. 2010, 19:03 »
Googler litt om finanser og fant denne gamle sia... Denne jeg venta på..  Artig å lese hva som står der:p

http://www.nufc-finances.org.uk/

skulle nesten tro jeg hadde skrevet denne artikkelen selv:p synes noen av svarene er bra.

http://www.nufcblog.org/2010/02/if-ashley-returned-to-the-premier-league-would-he-stick-or-twist/
« Siste redigering: 03. Feb. 2010, 19:34 av Erlend Simonsen »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3419 på: 25. Feb. 2010, 17:54 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒