20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 680141 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3270 på: 27. Okt. 2009, 23:31 »
Denne mannen burde begynne å gå med skuddsikker vest...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3271 på: 27. Okt. 2009, 23:39 »
At klubben ikkje ville bli solgt, og at Hughton blir permanent manager kjem ikkje som noko sjokk. For jævlig at det er sånn men helt forventa.

Dette med å selge navnerettighetane til St James' har eg litt blanda tankar om. Selfølgelig synd å "miste" St James' men får vi en bra slant for det treng det ikkje være noko krise. Alle vil jo kalle stadionen St James' Park uansett.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3272 på: 27. Okt. 2009, 23:51 »
 >:(
Nå er jeg frustrert?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3273 på: 27. Okt. 2009, 23:52 »
Syntes det vil være fryktelig trist når SJP skifter navn. SJP er noe av det som det fortsatt går an å være stolt over i denne klubben og skal overhode ikke ha et stygt reklamenavn. Det andre kom vel egentlig som forventet dessverre.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3274 på: 27. Okt. 2009, 23:58 »
Vil tru Ashley får det tøft med å opprettholda sponsorene, vil tru FF hadde bra kort i forhandlingene. Selge stadionnavnet ja. Artig... då forventer eg nesten at det blir noke ala komplett.no fxs

Coca Coca Park
The stadium of Adidas
  :D

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3275 på: 27. Okt. 2009, 23:59 »
Sports Direct Stadium.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3276 på: 28. Okt. 2009, 00:04 »
Hehe ja slik ashley er til å forhandle så skal ein nok ikkje sjå bort frå at han velger den løysinga  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3277 på: 28. Okt. 2009, 00:11 »
De tør ikke å selge navnet på SJP....det kommer til å bli så mye opptøyer og bråk at det kommer også de idiotene der til å innse.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3278 på: 28. Okt. 2009, 00:12 »
Det tror ikke jeg. Mike Ashley gir seg totalt faen i hva fansen måtte mene. Den fyren eier ingen troverdighet lengre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3279 på: 28. Okt. 2009, 00:15 »
Det tror ikke jeg. Mike Ashley gir seg totalt faen i hva fansen måtte mene. Den fyren eier ingen troverdighet lengre.

Risikoen er for stor til at de kommer til å tørre, både for Ashley og den evt. sponsoren. Kanskje ønsketenkning, håper bare jeg har rett ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3280 på: 28. Okt. 2009, 01:17 »
Var inne på tanken for nokre veke sidan, men kom fram til at det ville være litt vel for alvorleg å spøke med.

Eg er sjokkert!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3281 på: 28. Okt. 2009, 07:40 »
Fy fader for en start på dagen. Lyst til å gå og legge meg igjen og få noen til å ringe meg når jeg forhåpentligvis som 20 år yngre overlever Ashley. Lyst til å grine.

St. James Park er et landemerke i Newcastle, og en stolthet for klubben, et landemerke Ashley driter i, som han tydeligvis gjør med fansen og resten av klubben.

Milburn stand blir vel snart Ashley stand også tenker jeg meg, uten å skulle gi den syke mannen noen ideer.

Syns derimot det er viktig at ikke Hughton skal få pepper oppi dette. Syns han er en av de få som faktisk gjør en stort sett god jobb i denne klubben, og har egentlig ikke noe imot å beholde han som manager. (Ut sesongen). Nå orker jeg rett og slett ikke skrive mer. Er for kvalm.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3282 på: 28. Okt. 2009, 08:20 »
Jaja, man har jo bare vært naiv og tåpen som har giddet håpe på at noe positivt skal skje med klubben.

Er det lov å håpe at MA forstår verdien av å få klubben opp i PL igjen, og dermed gjør de nødvendige trekkene i Januar for å få det til??

CH er forsåvidt grei, ingen manager med vett i hodet ville tatt jobben under MA uansett.   Så da er det likså greit med litt stabilitet under CH.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3283 på: 28. Okt. 2009, 09:33 »
Er det mulig? Å selge navnet på St J Park er jo latterlig tragisk. Jeg hater reklame navn å det mister all sjel. At CH er ansatt beyond this season ser jeg også mørkt på. Det verste er jo at MA sitter lengre med klubben. At det ikke skjer mer protester osv er jo sykt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3284 på: 28. Okt. 2009, 10:17 »
Det med CH som manager er nok den beste løysningen vi kan få så lenge den mannen er eigar. Vi får i det minste litt stabilitet ut sesongen...

Dette med å skifte namn er jo skandale. Og viser at Joakim har rett med tanke på Ashley. Mannen er ute etter å øydeleggja denne klubben, og sjå oss supportera lida mest mogleg...