20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2730 på: 15. Aug. 2009, 10:18 »
Ja, skjønner godt de ikke like å høre av kansje JFK kommer tilbake.
Det som hadde vært litt spennende,  er så se hva som hadde kommet ut av dette møtet? They may demand a clear-the-air meeting with Ashley.

Der kunne jeg gjerne tenkt meg å vært en flue på veggen ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2731 på: 15. Aug. 2009, 11:45 »
Kom igjen Moat! Frels oss frå det vonde!(Ashley)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2732 på: 15. Aug. 2009, 13:04 »
Liker ikke det jeg leser om han(moat) evt må vente noen dager ang en forespørsel om lån.
Står det virkelig så skralt til, at de\han må låne penger for å overta denne klubben. Håper selvsagt det går i orden, slik at han for kjøpt klubben.
For alt er da bedre enn Ashley.
Det går nok mer på det at Moat ikke vil bruke opp pengene sine på Mike Ashley. Moat har lagt inn et bud som av en eller annen merkelig grunn er for lavt for den idioten fra London. For å møte Ashleys asking price er han nødt til å be om hjelp. Ellers har han ikke penger til å gjøre noe som helst med klubben når han først har kjøpt den.

Tror ikke jeg kunne tenkt meg en blakk Idar Vollvik. Mannen har jo gamblet bort hele formuen sin. Slike idioter vil ikke jeg ha i Newcastle. Det holder i massevis med Mike Cashley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2733 på: 15. Aug. 2009, 21:35 »
Morsomt å se Moat mellom Ashley og Llambias på kampen idag:)
At han ikke har avbekreftet ryktene, og at han sitter sammen med Ashley setter nok fart i ryktene .. håper noe skjer snart:)

Bilde fra når kampen var ferdig:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2734 på: 16. Aug. 2009, 08:33 »
Snakker vi engelsk søndagsavis på sitt beste?
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/New-party-set-to-rival-Barry-Moat-and-launch-takeover-bid-for-Newcastle-United-article116739.html

Mail Online melder at Moat snart nærmer seg:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1206810/Alan-Shearer-contention-Newcastle-post-Barry-Moat-closes-St-James-Park-takeover.html?ITO=1490

Men det er nok ikke noe mer i den, en det var i går, dagen før der osv.
Fyrte nok, som Magnus sier, litt fart i ryktene det at Moat satt ved siden av  Ashley og Llambias i går på kampen :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2735 på: 16. Aug. 2009, 09:17 »
Hvem er denne Moat egentlig? Bare så vi ikke får en ny Ashley eller Shepherd inn her.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2736 på: 16. Aug. 2009, 09:43 »
Barry Moat er Ashleys tremenning...

Neida, han er en lokal forretningsmann. Har tidligere investert i akademiet vårt. Var også, etter det jeg har hørt, styreformann i /ansvarlig for Shearer's testimonial. Så han vil ha inn Shearer hvir kjøpet går gjennom.
Ble spekulert i at han hadde støtte fra Amerikanere, men ettersom han antageligvis må ta opp lån, ser det ikke slik ut.
Har ikke så mye info om han, bortsett fra det jeg har fortalt nå.

Bare så vi ikke får en ny Ashley eller Shepherd inn her.

Akkurat dette er det vel ingen som har noe godt svar på. En ny Ashley blir det vel ikke da, men hvis han ikke har finansiell støtte, må det vel lån til for å få kjøpt spillere. Uten at jeg vet noe fra eller til på det.
« Siste redigering: 16. Aug. 2009, 09:45 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2737 på: 16. Aug. 2009, 20:34 »
Noen som vet hva han driver med? En forretningsmann kan jo være så mangt, så tenkte litt mer utdypende :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2738 på: 16. Aug. 2009, 20:40 »
han driver med forretninger :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2739 på: 16. Aug. 2009, 22:44 »
Leste en plass at vi har fått ned lønningene fra 740 millioner til 400 millioner kroner.
Ashley vil vist ha de ned til utrolige 200 millioner, derfor skal flere spillere være på vei vekk.
Skjønner tankegangen, men selger du spillere på høye lønninger MÅ du få inn gode spillere\talenter på lavere lønninger.
Man selger seg ikke til suksess eller opprykk. Det viktigeste er å ha spillere på alle plasser, å helt 2 spillere i samme posisjon, slik at de hever nivået å pusher hverandre.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2740 på: 17. Aug. 2009, 00:44 »
Leste en plass at vi har fått ned lønningene fra 740 millioner til 400 millioner kroner.
Ashley vil vist ha de ned til utrolige 200 millioner, derfor skal flere spillere være på vei vekk.
Skjønner tankegangen, men selger du spillere på høye lønninger MÅ du få inn gode spillere\talenter på lavere lønninger.
Man selger seg ikke til suksess eller opprykk. Det viktigeste er å ha spillere på alle plasser, å helt 2 spillere i samme posisjon, slik at de hever nivået å pusher hverandre.

Einig. For det første, Ashley er ikkje rett mann til å gjera denne oppryddninga. Men når ein ser på det laget som startar no. Så ser eg ikkje på mange av dei spelarane vi har som noko vi kan byggja eit nytt lag rundt. Det er nokre få, men det betyr at mange bør sakte men sikkert erstattast. Men dette er sjølvsagt noko kun ein manager skal planleggja og utføra. No har vi ingen managar og ingen plan, einaste er at lønningane skal ned. Det er ikkje nok.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2741 på: 17. Aug. 2009, 00:47 »
Hvor mye $$$ er denne Moat god for da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2742 på: 17. Aug. 2009, 15:05 »
Sannsynligvis ikke noe særlig fattigere enn Cashley.
Det at han har bedt Barclays-banken om hjelp, tror jeg ikke betyr at han er short of cash. Det betyr bare at han ikke vil blakke seg på å betale Ashley. Han vil heller bruke mesteparten av pengene sine på å gjøre klubben bedre, beholde sentrale spillere og ansette Alan Shearer. Dermed ber han om et lite lån hos en velrennomert bank som skal havne i lomma på Mike Ashley. Mens han selv vil bruke av de pengene han tjener på driften av Newcastle United på å betale tilbake lånet, samtidig som det ikke går ut over klubbens økonomi.

Vil jeg tro. Det er det som høres mest sannsynlig ut i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2743 på: 17. Aug. 2009, 15:16 »
Vil tro han har flere investorer i ryggen, og at han ikke nødvendigvis alene er like rik som Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2744 på: 17. Aug. 2009, 15:47 »
Er det noke som helst sjanse for at vi verte kvitt Ashley?