20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 684083 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2700 på: 12. Aug. 2009, 16:37 »
Det neste blir vel at Lotta, Norges nye pop-prinsesse, blir fast pauseunderhaldning på St.James.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2701 på: 12. Aug. 2009, 17:15 »
Hvem, sa du?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2702 på: 12. Aug. 2009, 17:36 »
Den som hører på Spotify har latt seg "begeistre" av reklamen om denne "pop-kometen".  :P
for a logical solution!

nerli

• Gjest
« Svar #2703 på: 12. Aug. 2009, 17:43 »
Den som hører på Spotify har latt seg "begeistre" av reklamen om denne "pop-kometen".  :P

vet dette er off topic , men fy f å irriterende reklamene på spotify er .. går om igjen 24/7 !

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2704 på: 12. Aug. 2009, 23:11 »
Betal 99 kr?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2705 på: 12. Aug. 2009, 23:57 »
Vurderer årsabonnement jeg, pga reklamene. Daniel Lindstrøm er ENDA verre enn Lotta - har lyst til å kvele fyren!
Sånn, da kan vi prate om det langt lystigere emnet denne tråden egentlig handler om ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2706 på: 13. Aug. 2009, 10:24 »
Vurderer årsabonnement jeg, pga reklamene. Daniel Lindstrøm er ENDA verre enn Lotta - har lyst til å kvele fyren!
Sånn, da kan vi prate om det langt lystigere emnet denne tråden egentlig handler om ;)

Hvorfor det? Mye mer hyggelig enn å snakke om Fat Mike og hvordan han voldtar vår kjære klubb
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2707 på: 13. Aug. 2009, 12:12 »
Lag dere en egen "vi som digger spotify" tråd da vel..

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2708 på: 13. Aug. 2009, 12:47 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2709 på: 14. Aug. 2009, 14:06 »
Kinnear to be named Newcastle manager Monday
Joe Kinnear is set to return as Newcastle United manager on Monday, it has been revealed.

The Daily Express says Toon owner Mike Ashley has been desperately trying to sell the club all summer, but his decision to hand the reins to Kinnear strongly suggests he has failed to find a buyer prepared to pay his £100million asking price.
That could mean Ashley staying for at least another season as he attempts to add value to the club by restoring their Premiership status at the first attempt.

Vi rykker aldri opp på første forsøk med den mannen i førersetet.
Å Ashley kan bare glemme å få mer for klubben?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2710 på: 14. Aug. 2009, 14:33 »
Alt er bedre enn CH. Kinnear gjorde det absolutt ikke verst i castle, spesielt sammenlignet med CH. Castle har bare vunnet 1 ligakamp med han bak sjefsstolen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2711 på: 14. Aug. 2009, 14:57 »
Enig i at Kinnear nok er bedre enn Hughton, men problemet er nok at Toon Army kommer til å slå seg fulstendig vrang om Joe får jobben igjen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2712 på: 14. Aug. 2009, 15:04 »
Kommer ikke som et sjokk dette. Ashley har jo vist seg og være ein hodeløs idiot over ein lang periode no.
Toon Army kommer nok ikke til å like dette.

Frykter at Ashley blir sittende som eier ut året, så kommer januar vinduet og han vil prøve og selge igjen "uten og lykkes" Sommeren 2010 kommer og ein ny kjedlig periode med Ashley sirkus starter.

Men krysser hvertfall alt eg har her om at det løser seg og klubben blir solgt før 1 sep.

Tror enda vi kan klare opprykk med dagens stall, men frykter som dere at 2-3 nøkkelspillere forsvinner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2713 på: 14. Aug. 2009, 15:44 »
Når vi først skal ansette en FAST MANAGER er det ikke mye som er VERRE enn jævla JFK. Hva med å prøve på Curbs eller Strachan, om han absolutt ikke vil ha Shearer på død og liv. Skal jeg virkelig lide meg gjennom nok et inntog av sirkus Kinnear? Kan ikke Fat Mike ta notater av det spillerne sa som endret seg straks Shearer kom inn, og de følte de spilte for en fotballklubb igjen? Herregud, dette bør være kødd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2714 på: 14. Aug. 2009, 15:51 »
Når folk spør meg kva som skjer med Newcastle, sa veit eg ikkje kva eg skal svare, det er heilt absurd. Det er trulig satt verdensrekord i dårlige valg av Mike Ashley.
for a logical solution!