20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leighton Baines til Newcastle?  (Lest 24076 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leighton Baines til Newcastle?
« Svar #60 på: 31. Mai 2007, 16:18 »
Selv syns jeg Riises offensive bidrag er veldig oppskrytt pga skuddfoten hans. Det er ikke så ofte han kommer til gode innlegg, og har sjelden veldig gode dribleserier.

Riise kan 2 finter

1 spille ballen på den ene siden, og løpe på andre siden

2 prøve å sparke ballen gjennom beina og spring rundt motspiller.
:)

Han vært en enorm forsterkning på bacplassen, men jeg vil heller ha baines.  Dessuten så anser han seg som for god til å spille i en klubb som ikke kommer på topp 4.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #61 på: 31. Mai 2007, 16:20 »
Riise løper litt for mye opp, og bommer jo hele tiden. De lange innkastene hans kommer det aldri noe godt ut av, og han dribler for mye i forsvar. Defensivt duger han ikke spesielt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Juni 2007, 23:35 »
Jeg lurer på om Baines kanskje er litt oppskrytt. Wayne Bridge er i allefall en god del bedre pr. dags dato. Men han er jo eldre også. Er vel slett ikke sikkert han vil gå fra Chelsea til Newcastle heller.

Blir ikke lei meg om vi ikke får Baines så lenge vi får et dugende alternativ :)

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. Juni 2007, 23:50 »
hva med han nick shorey a? ekke no dårlig venstreback han heller, kan vel ikke være så jævla dyr heller...
;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Juni 2007, 23:59 »
hva med han nick shorey a? ekke no dårlig venstreback han heller, kan vel ikke være så jævla dyr heller...

Så han for England i stad, og jeg syns han imponerte!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 02. Juni 2007, 01:28 »

Jeg ble også imponert. Men har aldri lagt noe spesielt merke til ham før nå.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

djmattis

• Gjest
« Svar #66 på: 02. Juni 2007, 01:30 »
Er det noen mere enn meg som legger merke til hvor mye bedre england ble etter Dyer kom inn?

Svane

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #67 på: 02. Juni 2007, 01:42 »
Nope... Syns ikke England ble noe spesielt bedre.. Synes heller ikke at Newcastle har bruk for han!!! Hvor skal han egentli spille?? ikke kan han spille ving/ høyre midtbane, for da går han bananas og nekter å spille. Å ikke kan han spille off midtbane eller spiss fordi han scorer for lite.. Frank Lampard scorer flere mål på en sesong enn Dyer har gjort i hele karrieren hos NUFC.. Selg han til tottenham for £8 mill..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 02. Juni 2007, 10:43 »
Er det noen mere enn meg som legger merke til hvor mye bedre england ble etter Dyer kom inn?

Helt enig. Dæven så kjapp han er, også!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 02. Juni 2007, 10:48 »

Enig, ingen dårlig spiller det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 02. Juni 2007, 11:23 »
Hvis Baines går til Pool er han dum. Riise, Arbeloa og Aurelio bør vel holde. Hos oss får han heltestatus.

Tja, nå er vel Baines bedre enn alle disse. Men det er lov å håpe :-)
Syns egentlig ikke at Baines har bevist så mye som tilsier at han er bedre enn verken Riise eller Arbeloa. Men om Baines drar til Liverpool kan Arbeloa gjerne sette seg på første fly til Newcastle for min del. Han har gjort sine saker bra i England i løpet av sin første halve sessong og spiller nesten like bra på begge sidene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 02. Juni 2007, 11:30 »

En helt OK kamp, men han imponerte meg ikke. Jeg har høyere forventnigner enn som så til en landslagsback for å kunne si at han har imponert. Deffansivt var han helt OK, men han ble heller aldri satt på de helt store prøvene. Offansivt kom han inn på brassenes banehalvdel og prøvde seg på innlegg fra langt ute på banen, helt uten addresse og som aldri førte til noe særlig. Hadde han kommet til linja derimot kunne det kanskje blitt til noe, men det ble det altså ikke.

For all del, en OK landskamp av Shorey, men imponerende er et sterkt ord her syns jeg. Alikevel er han fortsatt mye bedre enn en viss Babayaro, det skal jeg ikke være uenig i.

Noreng

• Gjest
« Svar #72 på: 05. Juni 2007, 23:12 »
Riise er god. Selv om han er ekkel ufyselig drittsekk er han faktisk ganske god.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. Juni 2007, 14:32 »
Jeg bagynner å bli nervøs nå.. vi blir ikke linkert til nokk backer, og det virker ikke som baines er like aktuell lenger. Men en ting jeg tenkte på er at de backene vi allerede har : Babayaro og Carr... kommer til å være i mye bedre fysisk form neste sesong. Jeg tror at baba kommer til å spille mye bedre hvis førstevalget blir skadet f.eks.

Big Sams treningsmetoder lar ikke noen sluntre unna. Jeg tror baba kan bli en god backup.

Carr derimot er jeg meget lei av nå. Han er laaaaangt over toppen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #74 på: 08. Juni 2007, 13:13 »
Noen som har hørt noe mer om Leighton?!? Vi må virkelig legge inn et bud på han! Håper dette skjer med en gang vi får penger på bok! Innsyn, forventninger, eller andre "teorier" noen?
Venter i spenning...