20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rekruttering til NewUtd.no  (Lest 4708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Rekruttering til NewUtd.no
« på: 23. Mai 2007, 23:44 »
Forumet har tatt av de siste månedene, og de første tre ukene av mai har vært de aller beste i NewUtds historie besøksmessig. Allikevel må jeg få lov til å spørre: Har vi nådd toppen?

For det er liten tvil om at nettstedet vårt er veldig populært i forhold til hvor mange Newcastle-supportere det finnes i Norge. Hadde NewUtd.no vært en side om fotball generelt, ville vi hatt tusenvis av nettbrukere i vår målgruppe. Siden vi konsentrerer oss om Newcastle, har vi bare et par tusen.

Er det noe som bør gjøres for å få flere folk til å velge siden, eller er de fleste engasjerte NUFC-supporterne her allerede? Det er ikke lett å reklamere for siden på grunn av at målgruppen er ganske liten. Vi kan f.eks ikke ha en banner på VG. For det første er det ekstremt dyrt, og for det andre er det bare maks 0,1 % av de som ser reklamen som faktisk er NUFC-fans.

Jeg vil oppfordre folk om å spre ordet om siden og forumet til venner og bekjente som heier på Newcastle. Motstanderfans er også velkomne, så sant de klarer å holde seg saklige.

Tips mottas med takk!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Rekruttering til NewUtd.no
« Svar #1 på: 23. Mai 2007, 23:48 »
Jeg tror absolutt ikke sidene har nådd toppen, tvertimot. Dette er begynnelsen på noe stort, begynnelsen på Norges neste "offisielle" supporterklubb. Jeg tror ingen klarer å stoppe dette, og i samme åndedrag vil jeg rette en takk til Nordin som har gjort dette mesterverket mulig.

Jeg tror samarbeid kan gjøre sidene større. Da tenker jeg ikke på NUSSC, da det ikke er mulig å samarbeide med sånne, men med magpies.nu og andre skandinaviske supportere!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Mai 2007, 23:59 »
Noe som er optimalt er vel kanskje å fått oss som en "offisiell" supporterklubb på supporterunionen.no. Det er der de fleste supporterne går for å finne sine respektive lag. Supporterunionen.no er også kjent blant de fleste supportere i Norge.

Hva skal egentlig til for å få siden sin der? For det er jo ingen tvil om hvilken side som er finest og best hvis en skal velge ;)
« Siste redigering: 24. Mai 2007, 18:57 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Mai 2007, 10:46 »
Drømmen ville vært et skandinavisk samarbeid! Da hadde vi kunnet utnyttet ressursene og siden til det fulle!:)

Norge + Sverige + Danmark = sant!:)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. Mai 2007, 11:38 »
Hva med å snakke med Canal+ om å få komme i pausen på en kamp?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 24. Mai 2007, 12:14 »
Det hadde ikke vært dumt, Håvard. Og om de sier nei, så er det bare å mase videre.

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 24. Mai 2007, 12:18 »
Newutd er laaaaaaaaaangt unna toppen. Dere har mye bra, men mye mangler også. Såklart jeg sier ikke at dere er en dårlig side, men dere er langt unna toppen. Selv om dere har alle fansene i Norge, så kan dere først og fremst gi de et bedre tilbud. ENDA flere nyheter, bedre hovedside (Er bare nyhetene som er intreressant der nå), også kan dere også høre med de andre supporteregruppene om i verden, først og fremst Skandinavia. En supporterklubb mangler også.

Dere er Norges beste Newcastleside, men norges beste supporterside er dere ikke enda. Så bare stå på!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 24. Mai 2007, 12:25 »
Dette er hva newcastle.no vil være, men aldri vil bli.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Mai 2007, 12:50 »
Newutd er laaaaaaaaaangt unna toppen. Dere har mye bra, men mye mangler også. Såklart jeg sier ikke at dere er en dårlig side, men dere er langt unna toppen. Selv om dere har alle fansene i Norge, så kan dere først og fremst gi de et bedre tilbud. ENDA flere nyheter, bedre hovedside (Er bare nyhetene som er intreressant der nå), også kan dere også høre med de andre supporteregruppene om i verden, først og fremst Skandinavia. En supporterklubb mangler også.

Dere er Norges beste Newcastleside, men norges beste supporterside er dere ikke enda. Så bare stå på!

Du misforstår, Noreng.

Når jeg spør om vi har nådd toppen så er det ikke kvalitetsmessig, men med tanke på brukere som tar turen hit regelmessig.

At vi har mangler er noe både jeg, du og de fleste andre er klar over. Noe annet hadde vel vært en sensasjon siden nettstedet drives av 5-6 unge mennesker som har både jobb, skole og andre ting å ta seg til.

Det er noe vi skal forsøke å gjøre noe med i sommer!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Mai 2007, 12:51 »
Hva med å snakke med Canal+ om å få komme i pausen på en kamp?

Dette har i hvert fall Magnar (Mack) slitt for å få til tidligere, men det ble ikke noe av det den gangen.

Egentlig er dette et veldig bra forslag, men nå har det seg slik at jeg reiser utenlands for å studere i begynnelsen av august, så da får eventuelt en annen fra NewUtd.no stille opp

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Mai 2007, 19:01 »
Det er ingen tvil om at Newutd.no har en lang vei å gå til å bli en av de beste supportersidene i Norge. Det har du rett i noreng, men jeg synes døm har kømme langt. Å få oss på Canal+ er også optimalt, og det skal ikke være så jævla vanskelig når Newcastle har blitt sendt på sport1 så har det ikke vært newcastlesupportere i studio. Det synes jeg rett og slett er for dårlig av Canal+ når til og med mack flere ganger har vært i kontakt med dem etter som jeg har skjønt, og vært villig til å stille opp.

Jeg har også i en annen tråd nevnt flere forslag til forbedringer. Å se på de andre supportersidene er kanskje ikke så dumt(men det har dere sikkert allerede gjort :P) for å få noen tips osv.

Håper bare at siden blir enda bedre og at de som er i administrasjonen ønsker å ta siden dit den skal være ;)
« Siste redigering: 24. Mai 2007, 22:56 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. Mai 2007, 22:31 »
Å få "oss" inn på Canal+ ville jo vært konge! Jeg tror Mack ville klart seg utmerket der.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Mai 2007, 16:32 »
Jeg tror det finnes mange flere newcastle fans i norge som ikke ver om siden. Hvis Mack hadde kommet på canal+  må vi få trykket et t-skjorte, retro drakt eller noe hvor det sto   :
NEWUTD.NO - AV SUPPORTERE FOR SUPPORTERE!

skal vedde på at vi hadde fått flere medlemmer samme kvelden.

Et sammarbeid mellom sverige og danmark ville også åpnet mange muligheter. Fanbasen ville blitt mye større, og mer konsentrert. Da blir det også enklere å få oppmerksomhet fra klubben selv, og den offisielle supporterklubben. Jeg er sikker på at det finnes mange flinke dansker og svensker som kan være med å forbedre siden ytterligere.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Mai 2007, 21:50 »
Likar eigentleg best at sida er norsk. Men fleire NUFC-fans i Noreg bør vite om sida, så reklamering for sida er viktig.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #14 på: 29. Mai 2007, 22:56 »
Jeg synes en av de som er aktive i team Newutd.no bør være med i studioet til Canal+. Dessuten bør det være noen unge og pene mennesker med god reklametiltrekning. Kanskje vi kan leie inn en glamourmodell. Men idéen om at vi møter i studioet til Canal+ er svært god. Spesielt siden Dag Solheim er klar over kjeltringstrekene til NUSSC.
Toon, Toon,
Black and white army