20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Finalen i Champions League  (Lest 4605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Finalen i Champions League
« på: 23. Mai 2007, 14:38 »
Vi må kanskje holde ut med Roar Stokke som kommentator(usj), men det er jo muligheter for å bruke radioen som kommentator.

Uansett, i kveld er årets store fotballklubb i europeisk klubbsammenheng. Finalen i det som mange mener er verdens beste turnering på klubbnivå. Reprise fra 2005, som er en av de mest underholdende finalene i europeisk fotballsammenheng.

Hvem holder dere med i kveld?

Selv holder jeg meg nøytral, det jeg håper på er en underholdende finale. Skal jeg tippe en vinner så holder jeg en ørliten knapp på Milan. Kaka er den store forskjellen mellom disse to lagene, en herlig spiller. Men, Liverpool har gang på gang vist at de ikke skal undervurderes.
Carr har altfor få landskamper for England!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Finalen i Champions League
« Svar #1 på: 23. Mai 2007, 14:41 »
Håper helt klart på Milan. Unner ikke Liverpool suksess i det hele tatt, og vil nødig høre Liverpool-fansen gnåle om "Champions of Europe" og "We won it six times" i ett år til.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Mai 2007, 14:46 »
Milan. Liverpool-fans trenger å jekke seg ned litt.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Mai 2007, 14:46 »
Hehe. Selvsagt er det et poeng. Men foretrekker Premier League foran Serie A by a mile, så jeg vil nødig se at et italiensk lag stikker av med tittelen. Dessuten skulle Milan ikke ha vært der de er i dag, med tanke på poengtrekket som ble trukker tilbake etter den første dommen. Og, Berlusconi er en fyr jeg ikke akkuratt har særlig mye pent å si om.
Carr har altfor få landskamper for England!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Mai 2007, 15:12 »
Milan må vinne! Liverpool var vel det laget jeg minst ville skulle vinne før CL startet...

Pluss at jeg kommer til å få høre det fra læreren min og diverse andre Liverpool-folk hver eneste dag fram til sommerferien.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Mai 2007, 15:14 »
Håper Milan knuser Liverpool. Liker ingen engelske elitelag bortsett fra Newcastle, og ønsker dem alt vondt i Europa. Har minimal interesse for italiensk fotball, men er det noen jeg sympatiserer med må det være AC Milan. Fine drakter.

Liverpool-folka jeg kjenner er også et godt argument for ønske om italiensk seier. Det kryr jo av dem her borte.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Mai 2007, 15:16 »
Blir en fantastisk fotball kveld. Holder en liten knapp på Milan. Dem har vært veldig god den siste tiden og med spillere som Gattuso, Seedorf og Kaka i storform er de vanskelige å slå.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Mai 2007, 15:41 »
Selv skal jeg følge nøye med på byttene, da jeg har satset 500 kroner på at det IKKE blir foretatt seks bytter. Burde vært lettjente penger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Mai 2007, 16:31 »
satte mine på Milan og på gule kort i 1 omgang
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Mai 2007, 16:34 »
Selv skal jeg følge nøye med på byttene, da jeg har satset 500 kroner på at det IKKE blir foretatt seks bytter. Burde vært lettjente penger.

Du får be til gud om at det ikke blir ekstraomganger :)

Har du sjekket statistikken med tanke på antall bytter?

Og hva var oddsen?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Mai 2007, 16:45 »
Håper virkelig Milan vinner. Selv om laget har vunnet flerfoldige ganger før, så vil jeg ikke at Liverpool skal vinne igjen, som i 2005, og ja, jeg strekker meg så langt som og si at det var flaks. Liverpool er et lag jeg misliker sterkt, og følelsen har bare vokst med årene. Kanskje det har noe med de ekle Liverpool supporterne å gjøre? I hvertfall, FORZA MILAN!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Mai 2007, 16:53 »
Satset en hundrings på AC Milan til 2,25 i ganger pengene. Brukbar odds det synes jeg. Milan er et bedre lag og er i tillegg 100 % innstilt på å revansjere det knepne tapet for to år siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Mai 2007, 17:11 »
FORZA ROSSONERI!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Mai 2007, 17:14 »
Jeg satset 100 kroner på 6 minutter tillegg eller mere i 2 omgang. 21 i odds.

Har trua på en jevn kamp i dag, hvem som vinner er meg egentlig ganske likegyldig, men jeg holder en liten knapp på Liverpool...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Mai 2007, 19:23 »
Jeg håper, håper og håper på Milan, men jeg frykter at Kaka kan falle totalt igjennom og spille en drittkamp. Og jeg frykter at det hele ebber ut i straffekonk, hvor Liverpool vinner overlegent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon