20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sverige og Danmark  (Lest 13339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #30 på: 15. Okt. 2005, 02:00 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det er jo bare en gang slik at enkelte spillere liker eller misliker man sterkt.
Jeg kunne derimot glatt gått med på å utestenge Sigurd Rushfeldt fra både landslaget og landet Norge.

Greit, Kristoffer. Jeg forstår din frustrasjon over at Rushfeldt er tidligere TIL-spiller, og snøt Glimt egenhendig for et cupgull i 1996. Og jeg forstår at du har vanskelig for å tilgi ham det. Og det er en ærlig sak.

Jeg kommer selvsagt for alltid til å avsky Daniel Berg Hestad og Magne Hoseth. Men det er ikke fordi de har scoret mot Rosenborg. Det er fordi de er Molde-spillere. Eller tidligere Molde-spillere, og innbitte RBK-hatere. Riktignok hater nok Magnhild Aalesund mer enn RBK, men det hjelper lite. En ufordragelig type sånn generelt. Og jeg vil heller aldri fullt ut respektere Kjell Inge Røkke på noen måte. Det kommer av at han er moldenser.

Men om Magnhild og Berg Hestad skulle spille på landslaget. Javel. Håper de gjør en god jobb. For meg er landslaget en slags friplass, hvor jeg kan annerkjenne gode spillere for at de faktisk er det, og hvor jeg kan ta meg en pause fra det verste hatet. Jeg gidder ikke bruke tid på å irritere meg over at Hestad eller Hoseth spiller på landslaget. Og bidrar de til at landslaget gjør det godt, så er ingenting bedre enn det.

Så derfor skjønner jeg ikke helt, Kristoffer, hvorfor ikke du kan la Rushfeldt få være den gode fotballspilleren han er på landslaget, og glede deg over at han gjør en god jobb for landslaget, og ikke bry deg det spor om han, så lenge han ikke spiller for en norsk klubb, eller spiller mot Glimt. Jeg forstår at det kan være en stor kamel å svelge, men det må da gå an å være litt romslig hva angår landslaget. Og hvorfor hører jeg ingenting om Årst? Han kan da umulig være stort bedre. Hvorfor får ikke Gamsten høre det? De er jo TIL-spillere begge to. Fra topp til tå. Bortsett fra at en av dem har på seg en annen drakt.
Rushfeldt er utvannet. Han er skaptrønder, og har nok ikke lenger helt de samme følelsene for TIL, som han en gang hadde. Og han har spilt i utlandet så lenge at han sikkert knapt husker at han senket nettopp Glimt i cupfinalen 96. Du skal få lov å hate han så mye du vil ellers, Kristoffer. Men du kan jo annerkjenne den jobben han gjør for landslaget, når han først gjør en jobb?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #31 på: 15. Okt. 2005, 10:38 »
Sitat fra: "djmattis"
hahaha
hadde han stått fremfor dere hadde dere ikke turt å si en dritt skal jeg si dere.
idioter som bare prater, herregud, blir kvalm av sånn macho prat..
typisk skandinavier, prater mye men når det kommer til saken så holder de kjeft og sitter på plass..

jaja lykke til sier jeg da.

Først vil jeg bare si en ting til deg:

I går sparket jeg treneren vår. Alene. Som spiller. Det var meg mot 12-13 andre som fortsatt ville hatt han, men han sluttet til slutt fordi jeg ikke holder kjeft når det kommer til saken. Jeg ville nok gått bort til Zatan eller Hulsker eller hvilken dritt det var og mokka han ned.

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #32 på: 15. Okt. 2005, 11:56 »
HAHAHAAHAH

macho macho man! you know you are a macho macho man!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #33 på: 15. Okt. 2005, 12:40 »
Hahahahaha, for en tulling
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #34 på: 15. Okt. 2005, 13:08 »
Jeg hatet RBK en gang i tiden, da spilte Rushfeldt der.
Jeg kommer ikke til å like Rushfeldt. Kommer såklart å være takknemlig dersom han skulle sende oss til VM, men vil fortsatt hate ham. Møkkamann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #35 på: 17. Okt. 2005, 20:03 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg ville nok gått bort til Zatan eller Hulsker eller hvilken dritt det var og mokka han ned.

Joda, en 15 åring bruker vanligvis å mokke ned folk sånn helt uten videre, enten er man da seriøst på kjøret, eller bare dumme som uheva brød....det der er vel kanskje en av de dummeste setninger jeg har lest her på forumet egentlig....

Man skal ikke være så tøffe i trynet å late som man kan mokke ned folk, uansett om det er så useriøst som de folka du mener du skulle mokka ned, eller om det er folk på skolen. Plutselig en dag står/ligger man der med brekt nese å kraniebrudd.....

Bjørn - overreagerer, med måte
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #36 på: 17. Okt. 2005, 20:57 »
Jeg var bitter i gjerningsøyeblikket. Hadde mord i blikket. Jeg får de tankene av å tenke på Satan.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #37 på: 17. Okt. 2005, 22:55 »
Jeg var bitter i gjerningsøyeblikket. Hadde mord i blikket. Jeg får de tankene av å tenke på Satan.

Du er tilgitt, pleb. Det er flere som har det sånn.

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #38 på: 17. Okt. 2005, 23:08 »
zlatan er best. hehe

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #39 på: 17. Okt. 2005, 23:13 »
Sitat fra: "djmattis"
zlatan er best. hehe

Skal vi se. Ajax-RBK. 2002. Erik Hoftun gjør den unge svensken fullstendig til latter. Zlatan SLÅR Hoftun i ryggen, soleklart for alle unntatt en dommer som Zlatans agent høyst sannsynlig må ha kjøpt og betalt i forkant av kampen. Om ikke manager Ronald Koeman gjorde det. For han mente at Zlatan ikke gjorde noe feil. Zlatan fikk bare gult i den kampen. Lenge etter at han burde hatt rødt.

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #40 på: 19. Okt. 2005, 00:28 »
zlatan er best for det.

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #41 på: 19. Okt. 2005, 13:49 »
Du er så tragisk, djmattis.  :lol:

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #42 på: 19. Okt. 2005, 14:14 »
hehehehehe

liker bare å ködde når jeg kjeder meg, og når dere biter på det så blir det enda mere morsomt..
dere har gitt meg en del latter her må jeg si.
men nå skal jeg mekke min frukost kjött og lök grandis med texas krydder på..
snakkes! :D

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #43 på: 26. Okt. 2005, 15:25 »
Du er så tragisk, djmattis.  :lol:

Your download link: http://www.easy-sharing.com/46583/Film.wmv.html

her er en film for deg!!!