20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sverige og Danmark  (Lest 13374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #15 på: 13. Okt. 2005, 12:57 »
Er så artig å se på dritten Ibrahimovic si at de kan vinne VM neste år!  :lol:  :lol:

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #16 på: 13. Okt. 2005, 15:41 »
sjalusiiiiiiiii lalalalalalalal  :roll:

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sverige og Danmark
« Svar #17 på: 13. Okt. 2005, 15:50 »
Sitat
Jeg tror så absolutt vi kan bli bedre enn det vi er i dag, men da må vi bli flinkere til å dyrke fram gode spillere. Jeg tror heller ikke det er særlig mange nordmenn som hadde gjort en bedre jobb med landslaget enn det Hareide gjør i dag.

Du overdriver litt når du sier vi er på linje med Island, men jeg er absolutt enig angående Hareide. Synes han har gjort en god jobb, og det er ikke mange som kunne gjort det bedre. Folk klager på dårlig spill mot Belarus til tross for 1-0-seier, uavgjort mot Moldova, tap mot Italia osv osv. Det er mange nordmenn som enda ikke har klart å innse at vi ikke lenger har de samme spillerne som da vi spilte 3-3 borte mot Frankrike på Stade de France og vi lå på 2.plass på FIFA-rankingen. I dag er en av stjernene på landslaget vårt en benkesliter på Liverpool. For 7-8 år siden var stjernen vår en spiller som ble matchvinner i Champions League. Enough said.

Når det gjelder rettighetene til VM er det TV2 og NRK som har disse. TV2 skal vise 2/3, mens NRK viser resten
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #18 på: 13. Okt. 2005, 21:51 »
Sitat fra: "djmattis"
sjalusiiiiiiiii lalalalalalalal  :roll:

:lol:

Jeg tror at jeg hadde sagt det samme om en norsk tulling som hadde vært så dum å uttalt seg om å vinne VM. Det var forresten gøy å se Ibrahimovic ha det vondt i går. Det varmet hjertet mitt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #19 på: 13. Okt. 2005, 21:54 »
Er nok ikke umulig det Zatan sier, men jeg ønsker ikke den personen noen medalje :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #20 på: 14. Okt. 2005, 01:39 »
det virker nesten som om dere kjenner dennne karen. hehe
litt morsommt

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #21 på: 14. Okt. 2005, 15:18 »
Hadde Satan himself prøvd å blitt kjent med meg hadde jeg skutt han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #22 på: 14. Okt. 2005, 17:58 »
For å si det enkelt. Z(l)atan Ibrahimovic er persona non grata i Trondheim!
Skulle Juventus mot formodning ta en tur til Lerkendal, så anbefaler jeg Zatan å holde seg hjemme, dersom han ønsker å fortsette som fotballspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #23 på: 14. Okt. 2005, 18:43 »
Sitat fra: "Joakim"
For å si det enkelt. Z(l)ataz Ibrahimovic er persona non grata i Trondheim!
Skulle Juventus mot formodning ta en tur til Lerkendal, så anbefaler jeg Zatan å holde seg hjemme, dersom han ønsker å fortsette som fotballspiller.

Ulikt deg å skrive så utydelig.  :)

Jeg er helt enig i resten. Den dagen jeg ser Zlatan et sted skal jeg skjelle han skikkelig ut.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #24 på: 14. Okt. 2005, 19:23 »
Jeg kommer til å sette Vinny Jones (eller Lee Bowyer) på ham. Hvis ikke jeg gjør det sjøl.
Han har ihvertfall ingenting å gjøre i min hjemby.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #25 på: 15. Okt. 2005, 01:20 »
hahaha
hadde han stått fremfor dere hadde dere ikke turt å si en dritt skal jeg si dere.
idioter som bare prater, herregud, blir kvalm av sånn macho prat..
typisk skandinavier, prater mye men når det kommer til saken så holder de kjeft og sitter på plass..

jaja lykke til sier jeg da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #26 på: 15. Okt. 2005, 01:22 »
Sitat fra: "djmattis"
hahaha
hadde han stått fremfor dere hadde dere ikke turt å si en dritt skal jeg si dere.
idioter som bare prater, herregud, blir kvalm av sånn macho prat..
typisk skandinavier, prater mye men når det kommer til saken så holder de kjeft og sitter på plass..

jaja lykke til sier jeg da.

Jeg ville ikke sagt en dritt nei. Menger meg ikke med tufser! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #27 på: 15. Okt. 2005, 01:26 »
hehe se, det var kreativt og voksent sagt, men sånn dere macho opplegg blir bare for teit.
jaja sånn er det.

hvorfor orke bry seg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sverige og Danmark
« Svar #28 på: 15. Okt. 2005, 01:36 »
Det er jo bare en gang slik at enkelte spillere liker eller misliker man sterkt.
Jeg kunne derimot glatt gått med på å utestenge Sigurd Rushfeldt fra både landslaget og landet Norge.

djmattis

• Gjest
Sverige og Danmark
« Svar #29 på: 15. Okt. 2005, 01:37 »
har ikke noe imot rushfeldt...

men han riise er en sånn spiller og person jeg blir kvalm av å se på, hehe
men han er bare morsom å da, sender sms til kjendis jenter og tror han skal få noe. hehehe