20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blundere av oss NUFC-fans  (Lest 7781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #30 på: 19. Mai 2007, 13:33 »
Det var vel de fleste enige i. Men å sparke Roeder å la Shearer eller en annen midlertidig erstatter ta over var og ville vært den beste løsningen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. Mai 2007, 13:35 »
Var nå ialfall ein som meinte at alt hadde gått oppover med Roeder  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #32 på: 19. Mai 2007, 18:10 »
En fin tråd å lese.

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=1800.15

Syntes det jeg sa i den tråden var fornuftig. Det må å gi Roeder mer tid når han først var manageren, og se hvordan vi lå an til sommeren.

Og her er et sitat fra deg, Asbjørn i den tråden:

Sitat fra: Asbjørn
"Flesteparten av de profilerte spillerene var solgt??? Kan du nevne noen andre enn urokråkene Bellamy og Robert?

Har du glemt at Roeder tok over et lag som hadde fått inn spillere som Parker (som Roeder valgte som kaptein), Emre, Owen, Boumsong, Moore (vår beste stopper) og vår gamle helt Solano. Ikke kom å si at dette laget var noe dårligere enn det Souness tok over (?)."

Men dette her hadde du 100% rett i:

Sitat
Selvsagt bryr jeg meg om sportslig resultater, men om du tror at de kommer med det laget vi har nå så får du tro om igjen. Spesielt med Roeder som manager.

Skal man oppnå sportslig resultater må man i det minste være ærlig og ikke behandle spillere og supportere som apekatter.

Du sier at Moore ikke er noen superspiller. Det er jeg selvsagt enig i, men han er likevel vår beste stopper. Da sier det seg selv at vi kan se langt etter de sportslige resultatene. Spesielt når tjukken Bramble spiller ved hans side.

Og på omtrent samme måte som du tok feil angående Souness, tok jeg feil med Roeder:

Sitat
Man kan si mye rart om Souness, men han holdt i det minste det han sa. Ikke det at jeg var veldig glad i han heller på slutten. Bare så det er sagt.

Håper dog at ingen av oss tar feil av Sam Allardyce.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #33 på: 19. Mai 2007, 18:14 »
hehe

"Det vi trenger er en Glenn Roeder. Ham har vi. La oss være fornøyde. Gi ham en sjanse, før alle medgangssupportere dømmer ham nord og ned. Vi kan ikke skifte manager selv om laget taper et par kamper. Vær så vennlig å prøve og se situasjonen litt i perspektiv."

Den satt så ei kula eller

Haha, sitat fra Journalisten det.

Og mitt sitat som svar på han sitt var: "Journalisten kan få sagt det"  :P

Så feil kan man ta.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. Mai 2007, 20:58 »
Tippa at Duff kom til å herje. Tippa at Roeder ikke kunne gjøre det værre enn Souness, selv om jeg var sjokkert etter hans elendige transfersommer. Samt at jeg var nokså negativ til Sibi. Det er jeg forsåvidt enda, selv om han overrasket meg litt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #35 på: 06. Juni 2007, 07:17 »
Detta er en bra tråd!.Vell jeg var rimelig sikker på Luque å Duff suksess men som kjent så skjedde det jo ikke men nå er det jo en ny sessong med en ny manager så da er det stor muliget for at ting forandrere seg hvafall for Duff (Hvis Luque blir).Når det gjelder plasseringa så er jeg ikke overaska over det.Akuratt det var noe jeg hadde forventa med tanke på hva slags manager vi hadde og ikke minst det forsvaret.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Juni 2007, 09:22 »
Jeg trodde som mange andre at Duff kom til å få en kjempesesong, samt at Oba kom til å få en vanskelig førstesesong.

Jeg hadde et veddemål med en av de jeg bor sammen med, med en kasse øl på at NUFC kom høyere enn Hotspurs i år, og en stund så det meget lyst ut.. Men den kassa er desverre overlevert allerede..

Ellers er jeg som alltid stor optimist foran neste sesong, og mannen som forvandler gråstein til gull, Bolton til UEFA cup må sies å være noe i den gaten, kan kanskje få skikk på et par spillere hos oss også. Tenker spesielt på: Duff, Luque, Ameobi, Taylor (selv om han er bra)..

Har allerede sagt kvitt eller dobbelt på den kassa med øl, så får vi se om jeg kan kose meg mer etter neste sesong..

Om Owen ikke signerer en ny kontrakt med Newcastle før sesongen starter, så kan han brenne i helvete. Da kan han få trene med junior laget, og alle får bonus om de fucker opp kneet hans til det ikke er noe igjen der.. :D Han signerer seff, så dette blir ikke en problemstilling..
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 26. Juni 2007, 03:15 »
Trodde Luque, Gooch, Duff og N'Zogbia skulle blomstre. Men det gjorde de altså ikke.

Trodde også at vi skulle kjempe om topp 6-5 før sesongen.

Ganske optimistisk å tro at tre spillere som kjemper om en plass skal blomstre :)

Personlig så hadde jeg hele tiden troen på at Roeder styrte Newcastle i riktig retning - noe jeg trodde helt til han sa opp selv.

Jeg var helt sikker på at Bramble kom til å få ny kontrakt. Akkurat der er jeg veldig glad for at jeg tok feil.

Jeg var rimelig sikker på en topp 10 plassering.

Det er hvertfall det jeg kommer på i farta.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 26. Juni 2007, 16:02 »
Den eneste virkelige blunderen fra min side er at jeg helt til det siste nektet å se virkeligheten inn i øynene, angående Glenn Roeder. Jeg trodde ikke at tingenes tilstand var så dårlig som det faktisk var, og jeg ble velig overrasket over opprøret som kom før og etter Watford-kampen.
Men sett i ettertid burde en kanskje skjønt tegninga da Tommy Craig forsvant i det stille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon