20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blundere av oss NUFC-fans  (Lest 7785 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Blundere av oss NUFC-fans
« Svar #15 på: 18. Mai 2007, 19:46 »
jeg hadde veldig stor tro på ameobi før sesongen, trodde at han og martins kom til å bli et superpar.

Var også blant de som hadde troa på Roeder...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Mai 2007, 19:59 »
Kommer ikkje på noken eg  ???
Sesongen gjekk ganske nøyaktig som eg hadde forventa
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #17 på: 18. Mai 2007, 22:50 »
Kan legge til enda en:
Før sesongen la jeg inn 200 kr på Nordicbet på at vi kom til å havne på øvre halvdel. "Dette blir for lett" tenkte jeg, da jeg så at jeg kunne tjene 140 kr på dette.  :'(

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Mai 2007, 23:41 »
satsa ganske høyt på at luque ville være en av våre store spillere i år... men, men sånn gikk det ikke... hadde trua på duff, gooch og hadde sterk tiltro til mister Glenn Roeder...

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Mai 2007, 23:53 »
Kan legge til enda en:
Før sesongen la jeg inn 200 kr på Nordicbet på at vi kom til å havne på øvre halvdel. "Dette blir for lett" tenkte jeg, da jeg så at jeg kunne tjene 140 kr på dette.  :'(

Ja der bomma eg og, satte 100 på topp 6 og 500 på top 10.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. Mai 2007, 00:28 »
Jeg har et "håpløt" veddemål med en kamerat om hvem av newcastle og liverpool som vinner p.l først.. dette er nå 2 år siden.. veddemålet er på svimlnde 50 000 kr.. så stort pga vi begge var enige det ble vel ca 10 år til :)

djmattis

• Gjest
« Svar #21 på: 19. Mai 2007, 00:53 »
Med de Gillette pengene til Pool så står det vel ikke på før de vinner PL.
Benitez skal vel få sinnsyke mengder å bruke i sommer i forhold til før?
500 mill eller noe.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Mai 2007, 10:17 »
Gjorde ingen klare blundere i år bortsett fra Sibbe egentlig. Forvententet en lav plassering, at Roeder skulle få sparken og at laget ville underprestere. Men Sibbe fikk mye hets av meg når han ble kjøpt, men han motbeviste meg til de grader:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Mai 2007, 11:46 »
Gjorde ingen klare blundere i år bortsett fra Sibbe egentlig. Forvententet en lav plassering, at Roeder skulle få sparken og at laget ville underprestere. Men Sibbe fikk mye hets av meg når han ble kjøpt, men han motbeviste meg til de grader:)

Kan si det samme. Sibbe gjorde det bra i førsten, men etter nyttår har han ikke vært allverden. Håper Viduka blir hentet inn i stedet for Sibbe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Mai 2007, 12:21 »
Hva forventer du neste sesong da?

Det vet jeg ikke helt, synes det for tidlig å gjøre meg opp en mening siden troppen forhåpentligvis er langt i fra klar.

I fjor var jeg optimist helt frem til 31 August, altså siste dagen i overgangsvinduet, du kan gjerne bla i posteringene hvis du vil!;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Mai 2007, 12:25 »

Kan si det samme. Sibbe gjorde det bra i førsten, men etter nyttår har han ikke vært allverden. Håper Viduka blir hentet inn i stedet for Sibbe.

Jeje.. hadde nok funnet masse rart ved en grunndig gjennomgang av posteringer ;)

Bare bla gjennom gamle posteringer, og se hvem som var en komplett idiot som kunne finne på å kritiserte Roeder. En helvetes motgangsupporter var det vel jeg var.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Mai 2007, 12:28 »

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Mai 2007, 12:41 »
Den største blunderen av alle er vel at jeg var bombesikker på at vi skulle vinne PL sesongen 96-97, da vi ledet med 11 poeng... utrolig bra jobba...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Mai 2007, 12:41 »
Denne også, hvertfall de siste 20-25 sidene!:)

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=1161.1515

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Mai 2007, 12:41 »
hehe

"Det vi trenger er en Glenn Roeder. Ham har vi. La oss være fornøyde. Gi ham en sjanse, før alle medgangssupportere dømmer ham nord og ned. Vi kan ikke skifte manager selv om laget taper et par kamper. Vær så vennlig å prøve og se situasjonen litt i perspektiv."

Den satt så ei kula eller