20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Hunt det første kjøpet til Allardyce?  (Lest 7429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Hunt det første kjøpet til Allardyce?
« Svar #15 på: 17. Mai 2007, 09:40 »
Sier nei til Nicky Hunt! Tror ikke han vil forsterke oss særlig mye, og lurer i det hele tatt på om han er så mye bedre enn Carr!? Synes det bare er tull og bruke 2,5 millioner pund på en slik spiller!

Vi får inderlig håpe at Sam Allardyce har litt bedre fantasi når han skal hente spillere enn at han hele tiden tyr til sin gamle klubb for å hente forterkninger! Er riktignok et par - tre spillere på Bolton jeg er interessert i. Nolan, Anelka og Ben Haim for å nevne navn, men det stopper også med disse mener jeg!!!

Her kan jeg ha tatt litt feil, da jeg har blandet Nicky Hunt med en annen spiller. Ta det som fisk....
« Siste redigering: 17. Mai 2007, 16:32 av Frode »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Mai 2007, 11:54 »
Latterlig at City ikke brukte Trabelsi på rett plass. Der er jo han kanon. Uansett Nicky Hunt er sikkert bedre enn Carr. I den situasjonen Newcastle er i nå, kan vi ikke forvente at vi får inn de aller beste spillerne med en gang. Forsvaret vårt stinker og alle spillere innn der vil være en forsterkning dessverre. Det som er kanon er at Sam sikkert kommer til å hente en veldig god midstopper i Ben-Haim (eller noe slikt) fra Bolton. Og han kommer gratis :P

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Mai 2007, 17:04 »
Hunt er jeg positiv til. Han er kun 23 år også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Mai 2007, 21:10 »
Mulig jeg har sett for lite av godeste Hunt siden jeg anser ham som en habilt god back som holder et godt PL-nivå, når jeg ser negativiteten til ham her inne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #19 på: 19. Mai 2007, 21:13 »
Eg vil heller har spillere som vil/ønsker seg til Newcastle og blør for draktå, enn store stjerner som bare går etter pengene
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Mai 2007, 02:22 »
Jeg anser Hunt som en meget stabil back, siden han aldri blir nevnt i media, akkurat som Steve Finnan, stabiliteten selv.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Mai 2007, 12:35 »
Bolton-fansen jubler for at Hunt kan være på vei bort og for hele 2,5mp.

Snakket med en lærer på skolen som er Bolton-fan. Han er og glad for at Hunt forsvinner. Hakket bedre enn Carr, men thats it!

Sitat
if it's true then it'll be a great move......for us to get rid !

Sitat
Lets make it reality. I'll drive him there in my car at my expense

Fredrik: En grunn til at han ikke blir særlig mye nevnt i media kan være at han spiller på Bolton. Ikke det laget det skrives mest om. Ramage blir heller ikke nevnt så mye i media... Så det trenger absolutt ikke bety at han er en stabil spiller.
« Siste redigering: 20. Mai 2007, 12:41 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Mai 2007, 14:53 »
Vell, har ikke Nicky Hunt vært en del av et suksess lag? kan ikke være så på tryne da.
Må jo ha vært stabil, men jeg tror Newcastle kan hente inn meget bedre høyrebacker en Hunt.

Men jeg skal ikke bli forbanna eller lei meg om han komme til Newcastle, tar imot ham med åpne armer og forventer jo at han presterer.

Tross alt, han har spilt fast på Bolton 2-3 år nå, så jeg tror han blir den beste høyrebacken vi har hatt på lenge.
Live The Dream, Newcastle United!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Mai 2007, 15:18 »
Hvis Allardyce henter ham, så må vi ha tro på at han er god nokk. Han er 23 år og har fått mer erfarign denne sesongen. Han kommer helt sikkert til å spille bedre neste sesong også. Har han rett inntilling og er seriøs og lojal ovenfor sjefen så bør vi hente ham.  Etter det som har blitt skrevet i media om Carr, så bryr det meg ikke noe om Hunt blir hans erstatter.

Men jeg er enig at vi kan få bedre spillere til 2,5 mp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #24 på: 20. Mai 2007, 22:24 »
Ben Haim og Nicky Hunt tror jeg ikke vil hjelpe oss så veldig, egentlig. Noen håpløse forsvarspillere ut, noen nye inn.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Mai 2007, 22:27 »
Blir litt skeptisk når vi berre ser på middelmådige spelarar, no har Big Sam større ressursar til rådighet og det bør han utnytte på kvalitet. Eg håpar Allardyce går for kvalitet, gjerne ukjente spelarar med potensiale. Spesielt Hunt ser eg ikkje kva vi skal med.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Mai 2007, 22:28 »
Syntes han er litt for opptatt av å hente inn kompisene sine fra Bolton.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Mai 2007, 22:30 »
Nja. Vi har jo bare blitt linket med Anelka, Haim og Hunt fra Bolton. Nolan er det vel bare vi supportere som har spekulert i.

Både Haim og Anelka er gode, så det håper jeg det er noe i. Men Hunt er ikke så god.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. Mai 2007, 22:31 »

Kanskje fordi han vet akkurat hva han får?? Selv stoler jeg mer på Big Sams beslutningsevne enn din...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. Mai 2007, 22:33 »

Kanskje fordi han vet akkurat hva han får?? Selv stoler jeg mer på Big Sams beslutningsevne enn din...

Det gjør du nok. Men managere har til vane å gjøre slike feil. Vent å se. Tviler på at Hunt og Ben Haim vil lykkes så veldig i Newcastle-drakta.