20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #15 på: 15. Mai 2007, 22:02 »
deiligste var og høre at han skulle gjøre det han kunne for og beholde martins og owen

takk for linken forresten

Helt enig. De kan bli sentrale, spesielt hvis Sam klarer å holde Owen skadefri. Værsegod..

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 15. Mai 2007, 23:03 »
så ut som sheperd holdt på å drite i buksa på den pressekonferansen. satt og kneip igjen hver gang de filma han
Sa vel helt i starten på live sendinga at han ikkje var med framme på pressekonferansa fordi han hadde bruket et ribbein

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 15. Mai 2007, 23:04 »
Ja. Var vel Russel Cushing eller hva han nå heter som bare åpnet showet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Mai 2007, 18:19 »
Sitat fra artikkel i icnewcastle..¨

"There are very talented players outside this country who want to prove themselves in the Premiership.

"I've managed to do that with Abdoulaye Meite and Abdoulaye Faye, who have been outstanding successes in this country but were little known here."

Shola Ameobi, Steven Taylor and Peter Ramage have all come through the club's youth system, while latest prospect Andy Carroll is on the fringes of the first team.

And Allardyce added: "The more we can get through the Academy the better - that means the less work that needs to be done in going out and recruiting players."

Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Britiske spillere er utrolig overpriset.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Mai 2007, 17:17 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Juli 2007, 22:36 »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #21 på: 25. Juli 2007, 14:14 »
Egentlig er jeg ganske uinteressert i hva fotballmanagere og spillere sier, for man lærer ikke noe nytt av det uansett. Vi har hørt alt fra før. Bortkasting av tid å lese om folk som sier: "Newcastle is a huge huge football club, with great facilities and their fans are just amazing! I am looking forward to have a chat with the players, and hopefully we will bring some silverware to this fantastic stadium... blablabla"

Eller når en spiller er skadet:
"I am looking forward to play football again in front of the geordie-fans at St. James Park blablabla" (sikkert masse skrivefeil her)

Blir ikke folk lei av å lese slikt kødd om og om igjen?

Men dette intervjuet var åpenbart annerledes. Sam Allardyce er, og takk og lov for det, en mann som ikke bare snakker bullshit slik som mange andre i fotballverdenen. Men dessverre må det sies at spillerne i Newcastle som oftest sier det samme kødde om og om igjen. Sam Allardyce-intervju er heldigvis verdt å lese, og det gleder meg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Juli 2007, 18:51 »
Hehe, har også lagt merke til at "enkelte fraser" går igjen litt ofte i intervjuver Olav, og derfor begrenser jeg meg noen ganger til å lese overskriften og første avsnittet av icNewcastle sine nye artikler, rett og slett fordi jeg vet hva som står der.

Men på en annen side må du huske på at det er faktisk veldig mye spillere og andre personer som representerer klubben rett og slett IKKE kan si, fordi det enten kan bli oppfattet feil, bli voldsomt vridd på, eller skape endeløse spekulasjoner rundt vedkommende.

djmattis

• Gjest
« Svar #23 på: 04. Aug. 2007, 00:39 »
Jeg er så glad at Sam er trener, HYLL HYLL!!!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Aug. 2007, 00:41 »
Henger meg på  ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Aug. 2007, 00:42 »
Like glad i Big Sam i dag som da han kom  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Aug. 2007, 00:43 »
Likte han da han kom. Var mitt førstevalg. Nå elsker jeg han. Så får vi håpe at det sportslige også holder mål  ;D

djmattis

• Gjest
« Svar #27 på: 04. Aug. 2007, 00:51 »
Virker som en sinnsykt ydmyk kar da, bare se på gleden han har fått inn i laget.
Satt og så på noen treningsbilder i sted, aboslutt alle er i godt humor, ler, vitser og smiler.
Er så herlig å se på.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Aug. 2007, 01:19 »
nå skal ikke jeg komme å spre kvalme her ;D men har bare et spørsmål, tror dere Sam er fornøyd med budsjettet til Newcastle? Han har jo teknisk sett ikke brukt mye penger, og de kjøpene han har gjort i sommer kan han jo sikkert ha gjort i Bolton:) Sånn pris messig, og samtidig kvaliteten på navnene til spillerne. Budsjettet var jo årsaken til at han forlot Bolton...

Kanskje med unntak av Barton. så kunne nok de andre kunne blitt "lurt" til bolton grunnet euro spillet, de var jo lengre oppe på tabellen en Newcastle sist sesong:)

uenig? det er det diskusjoner er til ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Aug. 2007, 12:31 »
Nja. Jeg tror jeg forstår hvorfor du stiller det spørsmålet du gjør.
Jeg tror ikke det er sånn at Big Sam ler hele veien til banken helt ennå. Men jeg tror ikke han tenker altfor mye på hvorvidt det han har nå er så veldig vesensforskjellig fra det han hadde mulighet til i Bolton. Jeg tror vel forøvrig at selv om han i Bolton kunne ha lokket med e-cupspill, så har nok Newcastle et større navn internasjonalt, og det er lettere å trekke spillere som Cacapa, Enrique, Rozenhal og gjengen til et lag som allerede har spillere som Owen, Martins, Emre, Duff og Given i sine rekker. Dessuten tror jeg de nye eierne stiller opp med penger hvis det er nødvendig. Hadde Big Sam kommet og sagt at han skal ha Cannavaro, Ronaldinho eller hvem det nå måtte være, så hadde de stilt opp med penger.

Likevel er det et faktum at Big Sam vet å handle gode spillere til en billig penge, og jeg tror ikke nødvendigvis det er så viktig for ham å handle store spillere med store penger. Jeg tror ikke Big Sam på noen måte er misfornøyd med de han har handlet inn, selv om vi knapt har brukt penger på dem i det hele tatt. Og det har vel heller ikke vi supportere grunn til å være.

Etter at det nye styret har blitt litt varmere i trøya og regnskapsbøkene er nøye gjennomgått vil det sikkert være naturlig at de løsner tøylene litt mer, og at Big Sam kanskje kan sikte enda litt høyere. Men jeg tror ikke Big Sam bærer nag til klubbens nye eiere for at de går gjennom regnskapsbøkene nøye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon