20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sam Allardyce
« på: 15. Mai 2007, 09:39 »
Med 99% sikkerhet vil Big Sam presenteres som ny manager i dag kl 14. Hva synes vi?

Jeg et par tanker vedrørende Big Sam som vil bli presentert i dag kl 14. Jeg er lykkelig over at Newcstle, for første gang på mange år, ser ut til å ha hentet en kvalitetsmanager i Allardyce. Han er en manager som alltid har levert resultater og jeg har store forventninger til fremtiden. MEN!, vi må ikke regne med at han skal forvandle Newcastle til CL-kandidat første sesongen. Enhver manager trenger tid til å forme klubben slik han ønsker, og dette uten innblandelse fra styreformenn og lignende. Bare se på Ferguson, Mourinho, Jol og Wenger som alle har hatt tid på seg til å forme klubben slik ønsker. Det tar tid å sette sin visjon ut i live. Se også på Martin O`neill. Alle vet at han vet hva han gjør, og derfor er fansen tolmodige. Han har hentet inn noe kvalitet, (Young, Carew) og kvittet seg med noe. Resultatene i år har vært minimalt bedre for Villa enn tidligere sesonger, men man ser at de brygger på noe stort. Det samme håper jeg å se i Newcastle. Vi har unge spillere med mye potensiale, (Martins, Zog, Taylor, Milner, Edgar, Huntington, Carrol) og jeg vet at Newcastle har potensiale til å havne høyt. Men, vær så snill: Vær tolmodige. Om vi ikke leverer kjemperesultater i 07/08 sesongen så ikke begynn å mas om managerbytte. Det vil ta prøving og sikkert en del feiling, men jeg tror vi brygger på noe stort.

Gleder meg til neste sesong!
« Siste redigering: 16. Mai 2007, 08:46 av Graxel »

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #1 på: 15. Mai 2007, 13:54 »
Får sikkert mange mot meg nå, men jeg er glad for at det ikke ble O`Neill nå som Allardyce kommer  ;D

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Mai 2007, 16:24 »
Må bare ønske Allardyce velkommen til klubben, håper han kan bringe newcastle ei stor framtid!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Mai 2007, 18:19 »
JESSSS..Er utrolig glad for denne ansettelsen. Endelig har castle fått en skikkelig klassemanager. Se gjerne dette klippet fra pressekonferansen. Likte alt han sa, absolutt alt. Legg spesielt merke til det han sa om newcastles skadesituasjon og om langsiktighet. KANON!

http://link.brightcove.com/services/link/bcpid900829067/bctid900745404
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 18:28 av InspectorC »

djmattis

• Gjest
« Svar #4 på: 15. Mai 2007, 18:30 »
Jeg har nektet meg selv å ha forventninger....
Han virker veldig oppadgående hvertfall...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Mai 2007, 18:54 »
Velkommen til Newcastle Big Sam!

Jeg ser på denne myndige og ruvende skikkelsen av en manager og tenker at nå har endelig Newcastle fått sin egen "Tony Soprano", og jaggu trengs det også!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. Mai 2007, 20:05 »
JESSSS..Er utrolig glad for denne ansettelsen. Endelig har castle fått en skikkelig klassemanager. Se gjerne dette klippet fra pressekonferansen. Likte alt han sa, absolutt alt. Legg spesielt merke til det han sa om newcastles skadesituasjon og om langsiktighet. KANON!

Fantastisk pressekonferanse. Nå gleder jeg meg til overgangsvinduet åpner!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Mai 2007, 20:58 »

Fantastisk pressekonferanse. Nå gleder jeg meg til overgangsvinduet åpner!

Jepp, men jeg forventer ikke noen store kjøp, bare smarte. Og det er helt greit. Klubben har brukt mye penger på spillere, men ikke fått noe tilbake.  Om det blir noen eldre spillere driter jeg i egentlig. Det viktigste er at de spillerne er gode l og vil blø for drakta. Når vi etablert oss i øvre halvdel av tabellen og europaspill kan vi først tenke på å skaffe de beste spillerne. Men unge talenter vil jeg gjerne også ha. Hadde vært fantastisk med noen talentvarp ala Are Lennon og Bent. De kosta nesten ingenting. Verste av alt var at castle speidet de en stund, men slo ikke til.  Skal uansett bli deilig å se et newcastlelag som er i stand til å holde tett bakover.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15. Mai 2007, 21:02 »
Fantastisk å høre pressekonferansen! Utrolig!! Den mannen har jeg trua på!
Howay the Lads!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 15. Mai 2007, 21:25 »
Fantasisk.
Akkurat samme meininger som meg.
Neste sesong blir for ein gongs skyld bra :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 15. Mai 2007, 21:29 »
deiligste var og høre at han skulle gjøre det han kunne for og beholde martins og owen

takk for linken forresten
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Mai 2007, 21:33 »
Og det med struktur... :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 15. Mai 2007, 21:42 »
ja virka jo lovende selvom ikke jeg hadde han som favoritt, men skal vente med og klage til jeg ser hva han gjør på transfer markedet. det jeg er mest skeptisk til

så ut som sheperd holdt på å drite i buksa på den pressekonferansen. satt og kneip igjen hver gang de filma han
lt;3 Newcastle <3

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 15. Mai 2007, 21:48 »
haha la du også merke til det?
Sheperd virker som en snålig kar.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Mai 2007, 21:51 »