Med 99% sikkerhet vil Big Sam presenteres som ny manager i dag kl 14. Hva synes vi?
Jeg et par tanker vedrørende Big Sam som vil bli presentert i dag kl 14. Jeg er lykkelig over at Newcstle, for første gang på mange år, ser ut til å ha hentet en kvalitetsmanager i Allardyce. Han er en manager som alltid har levert resultater og jeg har store forventninger til fremtiden. MEN!, vi må ikke regne med at han skal forvandle Newcastle til CL-kandidat første sesongen. Enhver manager trenger tid til å forme klubben slik han ønsker, og dette uten innblandelse fra styreformenn og lignende. Bare se på Ferguson, Mourinho, Jol og Wenger som alle har hatt tid på seg til å forme klubben slik ønsker. Det tar tid å sette sin visjon ut i live. Se også på Martin O`neill. Alle vet at han vet hva han gjør, og derfor er fansen tolmodige. Han har hentet inn noe kvalitet, (Young, Carew) og kvittet seg med noe. Resultatene i år har vært minimalt bedre for Villa enn tidligere sesonger, men man ser at de brygger på noe stort. Det samme håper jeg å se i Newcastle. Vi har unge spillere med mye potensiale, (Martins, Zog, Taylor, Milner, Edgar, Huntington, Carrol) og jeg vet at Newcastle har potensiale til å havne høyt. Men, vær så snill: Vær tolmodige. Om vi ikke leverer kjemperesultater i 07/08 sesongen så ikke begynn å mas om managerbytte. Det vil ta prøving og sikkert en del feiling, men jeg tror vi brygger på noe stort.
Gleder meg til neste sesong!