20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #435 på: 08. Jan. 2008, 22:23 »
Viktig å få med at Big Sam har sagt at klubben ikke har vunnet på 53 år i innelandsturneringer.
Ja, det er viktig å få med. Men det er å VIKTIG at vi ser fremgang når vi ansetter en manager?
Har vi det?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #436 på: 08. Jan. 2008, 23:00 »
Du Lars Arild må lære litt om tålmodighet. Jeg synes også vi spiller drittfortball og planløst for tiden, men la nå mannen får iallefall resten av sesongen på seg, så kan vi nok ane et godt lag i emning

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 09. Jan. 2008, 00:34 »
Viktig å få med at Big Sam har sagt at klubben ikke har vunnet på 53 år i innelandsturneringer.

Hvorfor? Er det en slags unnskyldning?
Synes han sier mye av det samme om igjen jeg da, en måte å forsvare seg selv på kansje??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 09. Jan. 2008, 00:43 »

Hvorfor? Er det en slags unnskyldning?
Synes han sier mye av det samme om igjen jeg da, en måte å forsvare seg selv på kansje??

Det var bare for å fortelle de folka som absolutt må plukke på det som sies, at han faktisk ikke sa feil, men at det var dere som leste feil.
Selvfølgelig må Big Sam få lov å forsvare seg selv. Mannen bruker jo faktisk her bare velkjente faktum, blant annet hvor lenge siden det faktisk er at denne klubben vant noe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #439 på: 09. Jan. 2008, 19:15 »
Takk for det du tillførte oss, synd du ikke fikk fullføre!  :'(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 09. Jan. 2008, 19:16 »
Jeg er VELDIG spent på hva som skjer nå. Jeg frykter at denne mannen var den eneste som kunne få bukt med skadeproblemene våre, og få Michael Owen tilbake på skinner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 09. Jan. 2008, 19:20 »
Må takke Big Sam for det han har gjort for klubben. Mye ser bedre ut nå enn det det gjorde da han kom.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #442 på: 09. Jan. 2008, 19:21 »
Hva i helvette? Hvis vi ikke får inn en skikkelig ordentlig manager nå, så frykter jeg at dette styret er verre enn det forrige.

Takk for alt du ordnet opp i Sam. Du forandret dritt til fjert, og hadde du fått tid er jeg sikker på at denne dritten hadde blitt gull til slutt.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #443 på: 09. Jan. 2008, 19:26 »
Han kunne fått ut sesongen, vi ligger der vi har ligget dei siste åra, men vi har fått inn nye spennende spillera og må bare bli spilt skikkelig inn.

Kanskje Kong Shearer kommer inn???

Syns det er alt for tidlig, men hvem vet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 09. Jan. 2008, 19:27 »
Newcastle er og forblir en vits. Lykke til videre!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #445 på: 09. Jan. 2008, 19:28 »
Ser ting så mye bedre ut nå enn det gjorde før Big Sam kom til klubben? Eg syns ikkje det, eg vil faktisk si at troppen er svakere enn den var før han kom, hvis man ser på skader, spiller som skal til afrikamesterskapet og spillere som er mistet/solgt. Vi er faktisk svakere enn vi var før, og eg trur at den einaste som kan snu trenden i Newcastle er Shearer.

Shearer er flink til å få med seg spillere og spillerene har respekt for han. Men det som taler mot han er at han aldri har vert manager før og at Mike ikkje ansetter folk hvis dem ikkje har hatt jobbet med noe lignede før.

SHEARER ER RETT MANN FOR NEWCASTLE NÅ!!! (min meining)
Newcastlesupporter siden 1992

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 09. Jan. 2008, 19:30 »
Har du dårlig hukommelse vannvakten ? Troppen er SVAKRERE nå enn den var når Big Sam kom!? Herregud, er det mulig....

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #447 på: 09. Jan. 2008, 19:36 »
Veldig trist at Sam dro! :-\ Som Kesse sier, en vits. Nå bør det arbeides skikkelig med å få tak i en ny manager. Litt i tvil angående Shearer, kan gjøre det bra, men kan også drite seg ut.
Og blir det ikke suksess fra første begynnelse, så er det jo rett ut!  >:(

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #448 på: 09. Jan. 2008, 19:39 »
Skulle kapret Svennis når vi hadde sjangsen, bare se hva han har gjort med ManC.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 09. Jan. 2008, 19:45 »
Jaja.Dette var jo litt bittert. Vi kommer aldri til å bli et topplag så lenge vi sparker managere i hytt og gevær og aldri gir dem tid til å oppnå resultater. Men det dummeste vi gjør nå er å ansette en manager dritkjapt. Sesongen er allerede ødelagt. La oss heller bruke god tid og finne en som duger..