20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #330 på: 10. Des. 2007, 13:37 »
At jeg har "1 - ALLARDYCE" bakpå drakta mi sier alt om hva jeg mener om mannen.

Trodde virkelig du var såpass oppegående at du viste at det er Shay Given som er keeperen vår, Allardyce er manageren han.

Hehe. Når jeg fikk fotballshop til å trykke det, spurte mannen i kassa: "Er det han som er nummer én?"

Hahaha.. Oppegående type.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #331 på: 10. Des. 2007, 13:43 »
Med tid vil Big Sam bygge det storlaget vi er ment for å være. Jeg tror vi allerede neste sesong vil være med å kjempe om cl plass.

Big Sam trenger en sesong for å finne ut av laget, derfor vil nok prestajonene svinge en del. Eneste jeg forlanger denne sesongen er at vi ikke havner under Sunderland, altså nedrykk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 10. Des. 2007, 15:58 »
Det var rett etter at Ashley og Mort hadde tatt over klubben at de satte seg ned og sannsynligvis gikk gjennom klubben fra A til Z (alle vet at det engelske alfabetet ikke inneholder bokstavene Æ Ø Å), og da kommer man ikke utenom manageren. Man anså Sam Allardyce for å være god nok, og man har ikke berørt dette temaet senere. Anbefaler å gå til hovedkilden, altså Sunday Suns intervju med Chris Mort:

Les mer: Mort: I'm in charge
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #333 på: 14. Des. 2007, 17:30 »
Her er fakta som blant annet beviser at Newcastle sjeldent spiller lange baller("at vi har kopiert Bolton sin spillestil") og at vi var mye bedre enn Birimingham. Sprang lengre og hadde flest sjanser.
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2007/12/14/big-sam-s-stats-prove-his-team-are-the-pass-72703-20249672/
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 14. Des. 2007, 19:57 »
Når kommer kø1 og skriker at "statistikk lyver"?
Det kan komme mye rart ut av å virkelig dissekere en fotballkamp på en datamaskin. Da finner du mye rart som øyet ikke ser.
Men synes det er interessant lesning jeg.

Forøvrig så beviser jo også statistikken at det lønner seg å få ballen inne i motstanderens 16-meterfelt så ofte som mulig, det øker sjansene dine for å score mål, og Beyes mål beviser jo i høyeste grad det.

:: United outworked Birmingham by beating them to most loose balls, running harder and for longer in terms of what ProZone describes as high-intensity running by 700 metres ? all of which came after a three-game week (with games at Blackburn, home to Arsenal and then Birmingham);
Skulle likt å sett en liknende statistikk for FA-cup-oppgjøret mellom Newcastle og Birmingham i fjor. Tror nok statistikken ville vært stikk motsatt der.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 14. Des. 2007, 20:09 »
Når kommer kø1 og skriker at "statistikk lyver"?

Jeg har for faen ikke sagt at statistikk lyver....MEN jeg har sagt at det er lite relevant for KOMMENDE fotballkamper..

Statistikk kan være interressant det, men når det gjelder en kamp som vi SKAL spille, interresserer det meg midt i rævva om vi har tapt de fem foregående oppgjørene eller om vi har vunnet de fem foregående mot det laget vi skal spille mot....

Sliter du seriøst så jævlig med at andre folk har en annen oppfating enn deg selv?? Hva er det du tror du er egentlig?? De personene som ikke slikker deg opp etter ørene her inne, rakker du ned på og du latterliggjør deres meninger....Sliter du med å respektere folk?? Jeg viser gjerne til da du i mangel av folkeskikk svarte en av forumets nye folk frekt som faen, når han stilte et spm...Og for guds skyld SLUTT å stapp ord i kjeften på meg og alle andre!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 14. Des. 2007, 20:27 »
Godt å få blåst ut aggresjonen? ;D
Jeg synes vi begge kan prøve å heve oss over personhets. At jeg stapper ord i munnen på deg, har litt med hvordan du uttaler deg på. Vi har en lei tendens til å misforstå hverandre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 14. Des. 2007, 21:20 »
Tilfeldig at alle kommenterte Bråkebøttas innlegg ETTER kampen og ingen turde sei imot før kampen?

Akkurat det går vel mer på å gidde å bry seg! Folk som er så negative i tankegangen at de må grave dypt i sin egen møkk for å finne enda mer piss å skrive gidder jeg ikke å svare særlig ofte på! Når man tenker og skriver så mye møkk er det vel også på tide å vaske tastaturet etter seg!  ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 14. Des. 2007, 21:58 »
Big Sam.....???

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #339 på: 16. Des. 2007, 07:35 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1192049,00.html
Jeg må bare legge ut denne.. Jeg elsker å se så mange supportere, å det virker som om vi spiller hjemme, iallefall mot de lagene som ikke regnes som topplag..
Vet ikke om det finnes statestikk på disse tingene ang supportere, men de skal ha skryt, å fortjener virkelig å få trofeer..
Herregud for noen fans\supporeter det finnes i klubben i vårt hjerte..
Allardyce er like imponert som meg, å det burde han være..

Ellers vil jeg bare tilføye noe fra kampen igår...
Vi gikk høyt ut å presset Fulham på deres egen bane, å det er dette jeg har ventet på, siden seieren mot Bolton.. Vi så vi hadde full kontroll, grunnet vi tok kontroll fra første spark. Men vi fikk ikke det målet vi trengte, for å fortsette det presset.. Derfor la vi oss litt lengere ned på banen å styrte spillet fra en mere tryggere possisjon.. MEGET BRA TAKTISK UTFØRT KAMP FRA ALLARDYCES SIDE DETTE HER..Å vi holdt NULLEN FOLKENS, utrolig oppløftende. Iallefall til å være i London 8)

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1192044,00.html
Lagånden var avgjørende, å det at vi ville til kampens siste fløyteblås..
« Siste redigering: 16. Des. 2007, 07:38 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 16. Des. 2007, 07:51 »
Ellers vil jeg bare tilføye noe fra kampen igår...
Vi gikk høyt ut å presset Fulham på deres egen bane, å det er dette jeg har ventet på, siden seieren mot Bolton.. Vi så vi hadde full kontroll, grunnet vi tok kontroll fra første spark. Men vi fikk ikke det målet vi trengte, for å fortsette det presset.. Derfor la vi oss litt lengere ned på banen å styrte spillet fra en mere tryggere possisjon.. MEGET BRA TAKTISK UTFØRT KAMP FRA ALLARDYCES SIDE DETTE HER..Å vi holdt NULLEN FOLKENS, utrolig oppløftende. Iallefall til å være i London 8)

Det der ville du ALDRI sagt hvis vi ikke hadde fått den straffen på overtid og scoret.....mulig at taktikken ikke var så hakkende gærn(hvertfall ikke i 1.omg), men sammensetningen av laget og spilleruttaket er for meg ganske vanskelig å forstå...Emre på benken f.eks....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #341 på: 16. Des. 2007, 08:17 »
Det hadde jeg faktisk sagt selv om det hadde blitt 0-0..
Det er grunnet da vi pleier å spille best, å det er det som passer spillerene vårs best.
Tror vi kommer til å få se Emre fra start i kampen mot Derby jeg. Enten blir det Butt eller Geremi som må vike plassen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #342 på: 26. Des. 2007, 17:54 »
Begynner å bli lei av maset om å gi Alllardyce tid jeg. Han gjør for mange dumme trekk og griner for mye nå så han har komt til Newcastle. Han sutrer om å få kjøpe nye spillere fordi det er så mange som skal til Afrika Mesterskapet, men hvem er det som har handlet alle disse Afrikanerne? Nettop Allardyce, derfor mener jeg han ikke tenker så veldig langsiktig som han skal ha det til og at vi må være tolmodige mens han bygger opp laget og blir kjent med det. Da nytter ddet ikke å kjøpe spiller som skal erstatte noen for 1 måneds tid, for da får han fort et nytt problem etterpå.

En annen ting jeg vil tilføye er at Allardyce ikke tenker særlig når han bruker Geremi fra start og i tilleg bruker han som kaptein, det er reint vås! Geremi har ikke vært spesielt god noen av kampene han har spilt, og han har spilt det meste av kamper i år. Som regel er det også han som blir byttet ut først, og hvem bytter ofte sin egen kaptein først?. Rent vannvid, sier at Emre skal få sjangsen nå som Geremi har bevist at han er lie tes.

Live The Dream, Newcastle United!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 26. Des. 2007, 19:01 »
Foten!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil