20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #300 på: 04. Des. 2007, 10:51 »
Latterleg viss Sam får sparken viss vi tape mot Arsenal! Flaut.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #301 på: 04. Des. 2007, 14:22 »
Ja, det er ikke bra for klubben vist han sparkes nå.
Men jeg vil heller at han skal sparkes nå, enn etter jul. Det blir bare å skyve problemet litt frem. Se bare på Bjørneby i Start, hvordan endte ikke det >:(
Men jeg håper selvsagt å tror ikke han for sparken. Jeg tror vi klarer å få et poeng mot Arsenal, så kommer vi inn i en riktig god stim deretter. Det som å er viktig er at vist det skal handles spillere, så må Allardyce greie å få bedre spillere enn det han gjorde i sommer. Vi trenger kvalitet, ikke kvantitet.
Så blir det spennende å se om spillerene er villig til å ofre liv å lemmer for manageren å klubben vår.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2942768,00.html
Sam - Shearer no threat
Allardyce not fearing the looming figure of Shearer

Men shearer kan få jobben etter Allardyce, dette sier Allardyce selv ifølge denne linken.
http://www.eatsleepsport.com/articles/660826.html
« Siste redigering: 04. Des. 2007, 14:48 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 04. Des. 2007, 17:15 »
Latterleg viss Sam får sparken viss vi tape mot Arsenal! Flaut.
Tror nok det går mer på hvordan vi spiller mot dem! Om vi spiller bra og taper knepent med et mål tviler jeg på at han får sparken, men om vi blir feid av banen og regelrett rævp..... av Arsenal er nok saken en helt annen, det vil nok også publikum og fansen vise!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #303 på: 05. Des. 2007, 12:57 »
MÅ SPARKES ETTER DAGENS TAP (Jeg vet at de kommer til å tape) og
med den elendige tapsrekka han har bidratt med bør han forlate managerstolen OMGÅENDE!!!!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 05. Des. 2007, 13:17 »
Ikke faen om vi skal sparke Allarcyce? Ville du helst latt deg behandle av en tannlege med mange års erfaring, eller en som bare har vært hos tannlegen mange ganger, men aldri selv praktisert som det.

Alan Shearer er et idiotisk valg som ny trener. Jeg synes det er idiotisk å tro at han skal gjøre Newcastle bedre enn Allardyce. Big Sam gjorde store ting med Bolton, det tok tid, og det er nettopp det vi må gi han. Nå går det til helvete med Bolton..

Dette er en "bli-kjent" sesong for Newcastle. Når Januar kommer og forhåpentligvis et par ekstra spillere dukker opp så tror jeg vi kan bli et bra lag.
De som vil fjerne Allardyce er det bare å ønske god bedring!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 05. Des. 2007, 14:29 »
Kan ikkje sparke Sam enda det ville vert komisk.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 05. Des. 2007, 14:43 »
Butt og Geremi ut Emre N Zog inn ellers FatSam out.

Jaha ja.  ;)

Men jeg er helt enig med deg at det ville vært dumt å sparke ham nå. Så sant ikke Mourinho, Capello eller noen i den klassen står klar til å overta.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 05. Des. 2007, 17:30 »
med den elendige tapsrekka han har bidratt med bør han forlate managerstolen OMGÅENDE!!!!
Du skrev vel ikke det samme etter Pompey-kampen?
Kanskje er det bare meg, men jeg har en sterk mistanke om at du ihvertfall tenkte den tanken etter bare et kvarter av kampen mot Portsmouth.
Det er virkelig ikke lov å tape kamper.

Kevin Keegan hadde ikke verdens beste resultater i sine første kamper i jobben han heller. Men det teller jo selvfølgelig ikke for noe som helst, for nå har vi jo verdens beste fotballspillere, og det å tape fotballkamper er den verste synden man kan gjøre her i verden. Tenk å tape for Arsenal i 2007. Det er jo en komplett skandale. Mannen burde jo fått sparken umiddelbart etter Aston Villa-kampen. En skam at vi ikke vant vår andre kamp for sesongen 20-0.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 05. Des. 2007, 18:45 »
Mannen burde jo fått sparken umiddelbart etter Aston Villa-kampen. En skam at vi ikke vant vår andre kamp for sesongen 20-0.

Det er jo den største selvfølgelighet, og at dette ikke skjedde viser jo også at mannen som styrer denne skuta (Ashley) også er en evneveik idiot. :P
« Siste redigering: 05. Des. 2007, 18:46 av torfinn »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 05. Des. 2007, 18:59 »
Faen.... Det er flaut at klubben vår alltid blir linket til saker av negativ karakter. Nå florerer det jo på norske nettsteder at Allarcyce får fyken dersom de taper i kveld. Arsene Wenger er sågar ute og gir Allardyce sin støtte. Jeg har stor respekt for Wenger så da håper jeg Allardyce blir sittende i mange gode år fremover.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 06. Des. 2007, 01:46 »

Jøss, du virker superintelligent.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #311 på: 06. Des. 2007, 02:33 »
Jeg synes det er direkte pinelig og flaut at vi har supportere som mener at  Big Sam alrede skal sparkes.Det er folk som tyderlig ikke skjønner åssen fotballen funker..jeg kunne forstått det til en viss grad hvis resultatene hadde vært katastrofale men det har dem ikke vært så for meg er det ikke noe annet en idioti å kreve at han skal gå alrede nå.Herregud gi nå mannen TID til å få bygge opp laget for faen >:(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 06. Des. 2007, 02:46 »
Faen.... Det er flaut at klubben vår alltid blir linket til saker av negativ karakter. Nå florerer det jo på norske nettsteder at Allarcyce får fyken dersom de taper i kveld. Arsene Wenger er sågar ute og gir Allardyce sin støtte. Jeg har stor respekt for Wenger så da håper jeg Allardyce blir sittende i mange gode år fremover.

Florerer jo av fotballkyndige mennesker som sier at det vil være idioti å sparke Big Sam. Husker ikke at verken Souey eller Roeder fikk noe som kan sammenlignes med en slik støtte.
Atpåtil er Big Sam og Wenger alt annet enn bestevenner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 06. Des. 2007, 09:12 »

Å herreguuuud!!! Eg håpa inderleg ikkje dette e eit seriøst innlegg?! Då e da i so fall du so skulle "SPARKES" kraftig x antall gange. Synst sånne so deg bør verta sparka på håve ut av detta forumet og alle andre Nufc forum!!  >:(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 06. Des. 2007, 13:03 »

Jøss, du virker superintelligent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon