20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82029 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #135 på: 05. Nov. 2007, 20:14 »
Det er ingen her som KRITISERER Given, men det er noen som mener at han ikke er like god som alle Newcastle fans skal ha det til. Han er ikke en verdensklasse keeper, ei heller PL`s beste, men han er èn av de bedre i England.

Når det gjelder Van Der Sar så mener jeg han er bedre enn Given i alt bortsett fra reaksjonsredninger, der er Given en av de bedre.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 05. Nov. 2007, 20:50 »
Det er ingen her som KRITISERER Given, men det er noen som mener at han ikke er like god som alle Newcastle fans skal ha det til. Han er ikke en verdensklasse keeper, ei heller PL`s beste, men han er èn av de bedre i England.

Når det gjelder Van Der Sar så mener jeg han er bedre enn Given i alt bortsett fra reaksjonsredninger, der er Given en av de bedre.

Enig, og det er bra det er noen her inne som ikke er totalt blendet av egne spillere. Korrekt som du sier, det er ingen som kritiserer Given - og det må være lov å påpeke at han faktisk ikke er verdensklasse. På streken er han bortimot verdensklasse, men å være keeper handler om mye mer enn å være reaksjonssterk.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #137 på: 05. Nov. 2007, 22:34 »
Faktisk enig i mykje av kritikken mot Given. Eg meinar han har ein tedens å sleppe inn mange alt for lette mål. Såg i fjor, va vel 2-3 skudd i lengste hjørnet frå frispark frå skrått av 16-meteren som gjekk i mål.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #138 på: 06. Nov. 2007, 00:04 »
Det er greit at noen mener Given ikke er PL's beste keeper, men han er fremdeles vår. Vi skal elske han over alt på jord, makan til lojal og jordnær fotballspiller skal du jammen meg lete lenge etter...    Men en liten avsporing fra Sam Allardyce, denne diskusjonen om Shay? :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 06. Nov. 2007, 00:34 »
Det er greit at noen mener Given ikke er PL's beste keeper, men han er fremdeles vår. Vi skal elske han over alt på jord, makan til lojal og jordnær fotballspiller skal du jammen meg lete lenge etter...    Men en liten avsporing fra Sam Allardyce, denne diskusjonen om Shay? :P

Det er selvsagt en helt annen ting!:) Jeg digger Given , han er en kjempe spiller og personlighet. Men det finnes også en verden uten "newcastle briller", det vi vil frem til :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #140 på: 08. Nov. 2007, 09:01 »
Mort: Sam is here to stay?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2866570,00.html
Ja, det var det jeg trodde. Det er langsiktig tenking som fungerer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #141 på: 10. Nov. 2007, 01:40 »
AT de sier det betyr ingenting...

Når det kommer til Shay: Han er god, men hva får folk til å føle at han er ekstremt lojal?

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #142 på: 10. Nov. 2007, 06:30 »
Bavj to sam, gi den mannnen litt tid, NewC har tendser å gi folj fyken litt for fort. Sesongåpmingen har vært ok, ser man bort ifra ydmykelene hkemme sist.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 12. Nov. 2007, 19:41 »

Når det kommer til Shay: Han er god, men hva får folk til å føle at han er ekstremt lojal?

Fordi han i mesteparten av karrieren sin kunne ha vært førstevalget til hvilket som helst gigantklubb, men likevel så har han valgt å bli værende i Newcastle.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 12. Nov. 2007, 19:43 »

Fordi han i mesteparten av karrieren sin kunne ha vært førstevalget til hvilket som helst gigantklubb, men likevel så har han valgt å bli værende i Newcastle.
Har det egentlig noen gang vært reel interesse for Given fra noen toppklubber?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 12. Nov. 2007, 19:53 »
Før han signerte en ny 5 års kontrakt i fjor sommer var det interresse fra Arsenal, de var også interressert sommeren før.....Da vurderte visstnok Souness å selge Given for £10mill til Arsenal, og erstatte han med Paddy Kenny(takk GUD for at det ikke skjedde).....

Så Arsenal og Wenger er vel de eneste somm har vurdert et kjøp av Given for alvor....Rykter har det gått mange ganger, både Inter og Barca.....men det var nok kun rykter og lite reelt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #146 på: 12. Nov. 2007, 20:59 »
Vurderte ikke scum united å kjøpe Given før Van der Sar signerte?? Trodde iallefall det..
MEN DENNE DISKUSJONEN KAN HELLER FORTSETTE UNDER GIVEN TRÅDEN

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2878189,00.html
Å kommer den nye keepertreneren fra våre naboer??
« Siste redigering: 12. Nov. 2007, 21:11 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 12. Nov. 2007, 21:21 »
Er vel ingen Newcastle-manager som har vurdert å selge Given.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 12. Nov. 2007, 21:26 »
Er vel ingen Newcastle-manager som har vurdert å selge Given.

Leser du hva jeg skriver??? Souness vurderte å selge Given, fordi det var usikkerhet rundt hans fremtid...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 12. Nov. 2007, 21:33 »
Sa ryktene, men Souness selv var jo stor beundrer av Given, og jeg tror aldri han vurderte det. Given har jo vært linket vekk fra oss under samtlige managere han har vært under vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida