20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82084 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #105 på: 31. Okt. 2007, 08:38 »
Allardyce leter fortsatt etter den beste startelveren? Å han lærer mere om spillerene i vær kamp som spilles. Blir spennende å se den ultimate startelveren å formasjon vist alle er i form å tilbake fra skade. gleder meg.
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1155362,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 31. Okt. 2007, 10:34 »
Jeg er alltid skeptisk til å spille med "de beste spillerene", på bekostning av de "som passer best i rollene". Vi stiller til start med fire sentrale midtbaner! Da går det som det går - bredden forsvinner helt. Godt mulig at de fire vi startet med, er de beste midtbanespillerene vi har - MEN IKKE SOM VINGER!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 31. Okt. 2007, 12:15 »
Aldri i verden om butt og geremi er bedre en nzogbia og milner. ALDRI
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 31. Okt. 2007, 12:33 »
I den defensive rollen er de MYE bedre jo.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 31. Okt. 2007, 12:37 »
han skrev de beste midtbane spillere. ikke de beste som anker. les før du svarer.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 31. Okt. 2007, 13:17 »
Da blir din påstand veldig urimelig. Man kan ikke si at Milner er en bedre spiller enn Butt da de har helt forskjellige styrker. Det er vel også derfor Eivind velger å skrive "de beste spillerne".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 31. Okt. 2007, 16:33 »
Spillerne som ble brukt mot Reading på midtbanen ble brukt fordi Sam spiller defensivt på bortebane. Da sjønner eg den midtbanen han startet med, selv om eg tror det ville gitt ett bedre resultat om vi hadde startet med f.eks milner og zog. Eg kan garantere at vi ikke starter med 4 sentrale midtbanespillere som mot Reading ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #112 på: 03. Nov. 2007, 17:21 »
Sam Allardyce har fortsatt min tillit, selv om Pompey valset over oss i åpningsminuttene idag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Nov. 2007, 18:03 »
Big Sam kan vel ikke for at Cacapa spilte som om han var sønn av Titus Bramble.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Nov. 2007, 18:17 »
Nå er vel Cacapa eldre, så terminologien "far" passer nok bedre her. Men han går absolutt Titus en høy gang, uten tvil. Stakkars fyr.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Nov. 2007, 18:38 »
Hehe, jo, blir vel omvendt. Det var uansett antakeligvis en kandidat til årets dårligste prestasjon i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Nov. 2007, 18:49 »
Allardyce skal selvsagt få tid på seg, men slike kamper som dette (Pompey) hjelper ikke akkurat. Når det gjelder forsvarsspiller så er det helt klart at han har hentet inn klart bedre spillere enn de som har vært der før, men har han virkelig klart å organisere forsvaret? Ikke bare i dagens kamp vi har sett litt vaklende ut der, og som Haugen i Bua sa: "lurer på hva slags språk de snakker der bak?". Kommunikasjonen virker til tider fraværende.

Alan Smith virker for meg å være det mest meningsløse kjøpet på lenge. Til tider ikke engang på reservebenken til ManU, men likevel klarer de å få £6m for ham. Tenker de ler godt der nede. Joda, han kjemper bra - og får alltid gult kort. Ellers bidrar han med ingenting.

Foruten Smith så har Big Sam kjøpt en rekke kvalitetsspillere som danner grunnlaget for et godt Newcastle-lag, men han har ikke fått satt en klar ellever enda.

Newcastle har tre verdensklassespillere etter min mening. Og det er Owen, Martins og Emre. Man må da for faen bygge laget rundt FOTBALLSPILLERE med gode basisferdigheter og ikke grovarbeidere som Butt og Smith osv, ja nå skal jo Butt få ny kontrakt HURRA! Og å la Martins og Emre starte på benken til fordel for en ubrukelig Smith og en rusten Barton er horribelt. Sam skal dog ha for at han endelig benket Geremi, som har vært fryktelig den siste tiden.

Bevegelsen er til tider ikke-eksisterende, og de meningsløse lange ballene gjør meg svært skuffet. For en som opplevde Keegans glory days og Sir Bobby sine glade stunder, så er det ikke slik Newcastle skal spille, og spesielt på hjemmebane skal man faen ikke opptre slik.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 03. Nov. 2007, 18:59 »

Newcastle har tre verdensklassespillere etter min mening. Og det er Owen, Martins og Emre. Man må da for faen bygge laget rundt FOTBALLSPILLERE med gode basisferdigheter og ikke grovarbeidere som Butt og Smith osv, ja nå skal jo Butt få ny kontrakt HURRA! Og å la Martins og Emre starte på benken til fordel for en ubrukelig Smith og en rusten Barton er horribelt. Sam skal dog ha for at han endelig benket Geremi, som har vært fryktelig den siste tiden.

Hvorvidt disse er verdensklassespillere skal jeg ikke uttale meg om, men jeg er helt enig med deg i at beinknuserne får altfor mye tillitt i forhold til artistene våre(Oba og Emre)....Emre burde også spilt isteden for Barton i kveld!

Er helt enig ang. Smith vs Oba...horribelt!! Oba er blitt et offer hos BigSam....og neste helg blir det vel Owen/Viduka kjenner jeg han rett...Martins får ALDRI skikkelig tillitt..starter han kamper blir han byttet ut etter en time(stort sett)...ellers sitter han på benken!! Helt latterlig..Smith er et fiaskokjøp, og jeg har hele tiden tenkt hva vi egentlig skal med han...!!

Owen blir behandlet med silkehansker, mens Martins må finne seg i å bli kritisert i media fordi han scorer for lite mål....Da spør jeg..hvem er toppscorer i Newcastle United???
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 03. Nov. 2007, 19:10 »
Kritisert i media!? Owen er jo den spilleren i Newcastle som ukentlig får mest pes fra alle kanter hele tiden!
Syns det blir feil å dømme Smith etter så kort tid. En ting er at han har blitt brukt på plasser han overhodet ikke er laget for å spille, han er ingen høyreving der han spilte i starten av sesongen! Han har spilt TO kamper som spiss der han er best, den ene var han glimrende i mot Everton, den andre var dagens kamp mot Pompey der han utover i kampen falt sammen omtrent akkurat som stort sett resten av laget. Jeg er alikevel fornøyd med Smiths helhetsinnsats sålangt denne sesongen.
Oba er et unikum, og har slettes ikke vært direkte strålende sålangt denne sesongen. Han har vært veldig variabel! Og problematikken rundt spissvalget vårt er åpenbart, det har jo Big Sam selv innrømmet. Jeg syns vårt hittil beste spisspar har vært Viduka og Owen, men jeg tror det vil ta litt tid før vi har funnet beste sammensetning. Som jo Sam også har sagt, han veit jo enda ikke hva vår beste startellever er.
Jeg har tålmodighet til å vente. Jeg har tro på Big Sam, han er en vannvittig grundig manager, spillerne våre har stor tro, størsteparten av de viktigste menneskene, nemlig geordiene selv har trua på han. Han sa før sesongen at det vil ta tid. Jeg er faktisk villig til å gi han endel av det.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 03. Nov. 2007, 19:16 »
Kritisert i media!? Owen er jo den spilleren i Newcastle som ukentlig får mest pes fra alle kanter hele tiden!
Syns det blir feil å dømme Smith etter så kort tid. En ting er at han har blitt brukt på plasser han overhodet ikke er laget for å spille, han er ingen høyreving der han spilte i starten av sesongen! Han har spilt TO kamper som spiss der han er best, den ene var han glimrende i mot Everton, den andre var dagens kamp mot Pompey der han utover i kampen falt sammen omtrent akkurat som stort sett resten av laget. Jeg er alikevel fornøyd med Smiths helhetsinnsats sålangt denne sesongen.
Oba er et unikum, og har slettes ikke vært direkte strålende sålangt denne sesongen. Han har vært veldig variabel! Og problematikken rundt spissvalget vårt er åpenbart, det har jo Big Sam selv innrømmet. Jeg syns vårt hittil beste spisspar har vært Viduka og Owen, men jeg tror det vil ta litt tid før vi har funnet beste sammensetning. Som jo Sam også har sagt, han veit jo enda ikke hva vår beste startellever er.
Jeg har tålmodighet til å vente. Jeg har tro på Big Sam, han er en vannvittig grundig manager, spillerne våre har stor tro, størsteparten av de viktigste menneskene, nemlig geordiene selv har trua på han. Han sa før sesongen at det vil ta tid. Jeg er faktisk villig til å gi han endel av det.

Helt enig med deg der. Eg tror Owen blir brukt fra start fordi han er ett mer sikkert kort. Du vet aldri hva du får om du hiver innpå Martins fra start, men eg føler Sam burde tørre å ta den sjansen oftere!