20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam Allardyce  (Lest 82014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam Allardyce
« Svar #75 på: 29. Sep. 2007, 00:16 »
 i 4-3-3 når vi har Martins på "høyrekant" som stikker inn i boks, er høyre indreløper nødt til å holde bredden! Så Milner kan fint spille der....Men i morgen så kan jo Milner spille venstreving og Zog venstre indreløper, Geremi anker og SMith høyreindreløper..Martins høyrekant og Viduka midtspiss..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Noreng

• Gjest
« Svar #76 på: 29. Sep. 2007, 20:26 »
Hva med å bytte til 4-4-2?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Sep. 2007, 20:38 »
Hva med å bytte til 4-4-2?

Selvsagt må vi bytte til 4-4-2. Kan ikke du ta kontakt med sjefen selv?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Sep. 2007, 14:09 »
Nja, vi MÅ ikke bytte til 4-4-2. Jeg tror 4-3-3 kan fungere med Martins og Viduka, så lenge vi greier å komponere laget slik at vi har en venstreside, slik at vi har en høyreside, og at den sentrale midtbanen fyller på, sammen med Rozenhal, så vi får folk nok inne i feltet.

Men da bør vi ha Zog på venstre kant. Enrique på back. Emre eller Smith som v. indreløper. Milner på spille høyre indreløper, og vi må selvfølgelig ha Beye på høyrebacken. Så får vi heller finne oss i at det er noen hull her og der i de bakre rekker når vi angriper.

Spiller Owen må vi spille 4-4-2, og da har vi et problem sentralt på midten, da vi ikke har plass til både en playmaker, en løpsmaskin og et anker sentralt på midten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 08. Okt. 2007, 22:53 »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 09. Okt. 2007, 02:09 »
Haha, herlig
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #81 på: 20. Okt. 2007, 08:23 »
Intervju med Allardyce. Kunne ikke sagt det bedre da, lite innlegg fra intrevjuet  å link til intervjuet inder.
This is the biggest club as an English manager that I could have got. The only job that would have been bigger than this was the national coach. 8)
http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?story=763402
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 20. Okt. 2007, 16:21 »
Intervju med Allardyce. Kunne ikke sagt det bedre da, lite innlegg fra intrevjuet  å link til intervjuet inder.
This is the biggest club as an English manager that I could have got. The only job that would have been bigger than this was the national coach. 8)
http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?story=763402

Har vi noe å frykte dersom denne jobben blir ledig fordi McLaren ikke klarer å føre Three Lions til EM mon tro?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 20. Okt. 2007, 19:10 »
Nei. Sam sa like etter at han ble Newcastle-manager at han ikke kom til å bli Englandmanager dersom McLaren blei sparka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #84 på: 22. Okt. 2007, 10:37 »
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_2817050,00.html
Vi kommer til å miste 4 sentrale spillere i januar. Allardyce har allerede begynt å forberede denne perioden. Skal bli spennende å se hvordan vi kommer til å opptre da. Å vist vi på toppen av det hele blir rammet av skader i denne perioden, kommer vi til å slite..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 22. Okt. 2007, 19:49 »
Du tenker ikke at Big Sam kanskje tenker å kjøpe inn spillere i januar som gjør at stallen blir større og dypere, slik at vi ikke blir like skadelidende om det store skadespøkelset melder sin ankomst igjen? Jeg gjør regning med at Big Sam er fullt klar over at stallen straks blir mye tynnere når vi mister fire sentrale spillere til African Nations Cup. Derfor gjør jeg også regning med at hans plan innebærer å forsterke stallen ytterligere.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #86 på: 22. Okt. 2007, 20:33 »
Jeg regner med det kommer spillere. Men hvor mange er en nnen ting?
Uansett, jeg vet at Allardyce har full kontroll.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 22. Okt. 2007, 23:44 »
Jeg regner med det kommer spillere. Men hvor mange er en nnen ting?
Uansett, jeg vet at Allardyce har full kontroll.

Føler det er en svææært fornuftig og enkel konklusjon!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 23. Okt. 2007, 13:35 »
Det virker for meg som at Allardyce har stålkontroll på det meste han foretar seg.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 23. Okt. 2007, 17:27 »
Jeg liker innstillingen hans. "Jeg er her for å vinne, ikke for å vinne en popularitetskonkurranse". Ruud Gullit var desperat etter å være populær, og kom derfor med det berømmelige sitatet "I play sexy football". Roeder trodde det var nok å spille på sin fortid som kaptein i klubben, men glemte at enhver manager i Newcastle lever av resultater. Keegan og Robson er vel de eneste som har lyktes i å bli favoritter blant fansen uten å vinne et trofé. Souness prøvde aldri å bli populær, men han eide ikke talent som manager.

Big Sam har tilsynelatende full kontroll på alt han foretar seg. Han går ikke nødvendigvis etter de store navnene, men etter de beste spillerne. Han spiller effektiv fotball, ikke sexy fotball. Og i motsetning til Keegan tar han ethvert baklengsmål som en personlig fornærmelse. Det er en god begynnelse. Men jobben er på ingen måte gjort ennå.