20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Avstemming: Hvem håper/tror du Allardyce velger som kaptein kommende sesong?

Kieron Dyer
2 (2.6%)
Scott Parker
14 (18.2%)
Shay Given
25 (32.5%)
Steven Taylor
19 (24.7%)
Nicky Butt
8 (10.4%)
James Milner
1 (1.3%)
Michael Owen
4 (5.2%)
Shola Ameobi
1 (1.3%)
Stephen Carr
0 (0%)
Nobby Solano
3 (3.9%)

Stemmer totalt: 71

Skrevet av Emne: Avstemming: Hvem håper/tror du Allardyce velger som kaptein kommende sesong?  (Lest 6648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Taylor er muligens litt ung... og jeg mener at en sentral spiller børr være kaptein, så der røyk Owen, så min stemme går uten til Nicky Butt eller Joey Barton..  kjemper som et hælvette begge to..
Newcastle United We Stand

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
TROR JEG SPYR!
« Svar #31 på: 19. Aug. 2007, 02:02 »
KAN IKKE SKJØNNE AT GEREMI HAR BLITT KAPTEIN!?
Han er aaalt for dårlig til det spørr du meg! Alan Smith eller Nicky Butt burde ha den æren!!!
Newcastle United We Stand

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Det å være kaptein er noe helt annet enn å være god, eller det er jo en fordel, men Kapteins egenskapene er mentalt, og du må ha de egenskapene som skal til for å få laget med seg, og å roe ned medspillere i kontroværsielle situasjoner! Etter min mening kan Geremi være en god Kaptein for oss, rutine fra en klubb som har tatt gull i PL, og det betyr endel vil jeg tro!

Men Geremi er god, og kanskje over nivået til mange på laget, men ikke den beste, men etter min mening er det ikke alltid positivt å ha den beste som kaptein. Har nemlig personlige ærfaringer med det !

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
steven taylor burde vært kaptein. uten tvil. hvertfall foran geremi. owen kunne også vært kaptein hvis han ikke hadde vært skada 24 7
lt;3 Newcastle <3