20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Avstemming: Hvem håper/tror du Allardyce velger som kaptein kommende sesong?

Kieron Dyer
2 (2.6%)
Scott Parker
14 (18.2%)
Shay Given
25 (32.5%)
Steven Taylor
19 (24.7%)
Nicky Butt
8 (10.4%)
James Milner
1 (1.3%)
Michael Owen
4 (5.2%)
Shola Ameobi
1 (1.3%)
Stephen Carr
0 (0%)
Nobby Solano
3 (3.9%)

Stemmer totalt: 71

Skrevet av Emne: Avstemming: Hvem håper/tror du Allardyce velger som kaptein kommende sesong?  (Lest 6646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Min stemme går til Taulor. Han er godt likt av alle, og samtidig tror jeg han kan vokse mye på å bære kapteinsbinnet. Men jeg tror Big sam kommer til å hente inn minst 1 ledertype til. Butt har vist fantastiske holdninger denne sesongen, og han bær være kaptein hvis han blir funnet god nokk til å starte neste sesong, noe jeg egentlig tviler på.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stemte på Taylor jeg. Han er en skikkelig Newcastle gutt med stort stoppertalent som allerede nå viser seg veldig voksen i spillestilen samtidig som han ikke er redd for å åpne kjeften.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor er fortsatt ung og skal få utvikle seg til å bli den kjempen og sjefen i forsvar han kan bli, da overtar han kapteinsbindet, nå i utviklingsfasen skal han slippe det ansvaret etter min mening.

Given er et godt alternativ, men pga at han er "fanget mellom stengene" er heller ikke han den ideelle kapteinen.

Butt med sin enorme rutine er et godt valg, spørsmålet er om han er lederfiguren som en kaptein skal være. Dermed faller han bort også.

Da står jeg igjen med Solano og Parker av mine kandidater. Solano har lang fartstid i klubben, og kjenner derfor Newcastle ut og inn til tross for at han opprinnelig kommer fra et annet kontinent. Spørsmålet med ham er om han er en god nok motivator og lederskikkelse? Der holder jeg en knapp på Parker, men runtinen til Noby veier tungt og derfor faller mitt valg på ham.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Min stemme går til Given. Det stod mellom Parker,Taylor og Given. Men jeg valgte Given p.g.a rutinen.
Men Parker er heller ikke så dumt.. I værtfall ikke hvis han fortsetter og levere geniale taklinger som dette:
http://youtube.com/watch?v=s_tdBdoCA5s

Har sendt denne før, og noen av dere har sikkert sett den. Men jeg sier til dere som ikke har sett den: NYT!! ;D
Howay the Lads!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
For meg er der tre kandidater. Parker, Owen eller Taylor. Butt, Solano og Given er også meget gode kandidater, kanskje er til og med Butt og Given som personligheter de to beste. Men jeg tror kanskje ikke Butt vil inneha en fast plass i førsteleveren, mens jeg ikke er fan av å la en keeper være kaptein.
Owen har vært kaptein for England, og står frem som en stor fotballpersonlighet og er tvers igjennom profesjonell. Men jeg er ikke helt overbevist på om han er den fødte leder av den grunn.
Dermed står jeg igjen med Parker eller Tayls. Begge to har masser av innsatsvilje, og begge er fremtredende spillere i stallen.
Tror faktisk valget faller på Tayls. Greit at han er ung, men tror bare det å få kapteinsbindet vil stimulere til enda mer ansvarsfølelse og at det vil skjerpe ham. Tror det kan være positivt for hans utvikling. Gerrard var ung kaptein, og mitt eget Glimt har til nå hatt stort hell med stoppertalentet Lædre Bjørdal som kaptein.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
I utgangspunktet ville jeg valgt Taylor. Men med de holdningene som råder blant en del "bling bling spillere", og at Butt er den som har utmerket seg med å ta avstand fra dette og be om ryddesjau til lagets beste - så synes jeg han skal få kapteinsbindet. Vi trenger noen som både har spillemessig rutine og som kan irettesette bermen.
Livet er svart/hvitt!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Steven Taylor! Glimrende ledertype og autoritær.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Steven Taylor ? Hvem er det? Han me syk rutine det?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
Ej syns egentli at Newcastle ikkje har noken skikkeli "sjef" på bana.. :-\ Men viss ej måtte velge..Nicky Butt. Har rutine. Men ingen med skikkeli autoritet.. Tayls er vell den med størst potensiale!  ;)
Parker har vell ikkje gjort noken dårlig jobb men..Meiner vi må ha en ny. ???
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
at det blir ny kaptein sier vel kanskje seg selv nå, i og med at West Ham hentet Parker. Selv om det er mange som ikke liker keepere som kapteiner, så må jeg si at Given hadde passet jævelig bra som kaptein på NUFC per dags dato, til evnt Taylor får noen sesonger til...

Enig i at Taylor har størst potensiale per dags dato, men han er for ung, ikke noen ordentlig leder, ala Shearer...
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Blir nok Taylor nå som Scotty er borte  :(

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Tror Fabio Cannavaro blir vår nye kaptein jeg!  :o  ;D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Tror Fabio Cannavaro blir vår nye kaptein jeg!  :o  ;D

Cannavaro og Taylor hadde vært et SOLID stopperpar ja.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
Min stemme går til Steven Taylor uten tvil.. litt for tidlig for Barton og Owen tror jeg..

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
For min del ser det ut til at newcastle mangler en skikkelig ledertype! Taylor er jeg sikker på kommer til å bli en av disse, men per dags dato tror ikke jeg at han har det som trengs for å være kaptein. Han bær konsentrere seg om å stabilisere seg på et høyt PL-nivå, så kan han få bindet når han har vokst i midtforsvaret..

Butt er for meg en stille spillertype, dvs. ingen kapteinsfigur. Man kan ikke bare se på at han er 32 år gammel, derfor masser av rutine og deretter tro at han er en god ledertype.

Owen er etter min mening en altfor snill person til å bli kaptein. Han mangler autoritet selvom han kanskje har respekten utad i spillergruppa. Men det er kanskje dette som kan få han til å holde seg på St. James' også etter denne sesongen. (hvis han holder seg skadefri) Det som hvertfall er sikkert, er at han har en god del å betale tilbake til oss Newcastle-fans verden over.

Så var det Given da. Han er etter min mening den eneste som kunne ha bekledd seg kapteinsrollen. Selvom han "er stengt mellom to stenger". For det er nemig ikke bare ute på banen en kaptein skal stå frem. Han skal være en type representant for klubben utenfor banen, han skal stå frem som en leder på trening og han skal være et forbilde for yngre spillere som er på nippet til å slå igjennom. Dette har Shay i seg, og han har vært i klubben såppass lenge nå, gjennom gode og onde dager, (for å virke litt kvalm :P) at han fortjener å bli premier med kapteinsbind rundt overarmen. Han har umåtelig med respekt blant både fansen og spillerene og har autoritet, er lojal og er en av de beste spillerene på Newcaste! Det er ikke noe tvil om at han har reddet oss mange kamper!

Dette er etter min mening den spilleren per dags dato som fortjener rollen mest av alle. GIVEN FOR CAPTAIN!