20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Avstemming: Hvem håper/tror du Allardyce velger som kaptein kommende sesong?

Kieron Dyer
2 (2.6%)
Scott Parker
14 (18.2%)
Shay Given
25 (32.5%)
Steven Taylor
19 (24.7%)
Nicky Butt
8 (10.4%)
James Milner
1 (1.3%)
Michael Owen
4 (5.2%)
Shola Ameobi
1 (1.3%)
Stephen Carr
0 (0%)
Nobby Solano
3 (3.9%)

Stemmer totalt: 71

Skrevet av Emne: Avstemming: Hvem håper/tror du Allardyce velger som kaptein kommende sesong?  (Lest 6667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Min stemme går til Steven Taylor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde vært fint med Taylor. For meg står det mellom Butt og Taylor... Tror jeg gir den til Butt pga rutinen, Taylor kan overta om 3 år!:)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Min stemme går te Given, han har rutine og er ein av dei som har mest å gje som kaptein meine eg
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker, Butt eller Tayls. Er fan ikke sikker på hvem jeg vil ha. Syns samtlige de fortjener kapteinsbåndet, samt at jeg vil unngå keeper som kaptein. Muligens kan også Owen være et kapteinsemne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Barton, eller Tal Ben Haim.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Given.

Han har vært i klubben lenge, har stor erfaring og vil nok bli værende dersom han får kapteinsbindet på permanent basis.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Står mellom Given, Butt og Taylor for meg. Butt blir det ikke fordi det er ikke sikkert han blir fast. Taylor er for ung, og har kanskje ikke den nødvendige respekten hos eventuelle nye spillere som kommer (selv om de selvfølgelig bare skal innrette seg etter kapteinen)
Given fordi han har rutine, er respektert, gjør alltid jobben sin og er en fornuftig person på og utenfor banen. Det er ikke ideelt å ha kapteinen i mål, men forhåpentligvis kan Butt/Parker vise litt myndighet også.
Av de alternativene håper jeg minst på Dyer, Ameobi eller Carr
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Taylor fordi han har den rette innstillingen og virkelig blør for klubben, Given er også et meget godt alternativ men jeg havner på Taylor fordi jeg ikke vil ha en keeper som kaptein.
an sparker ikke Bobby Robson??

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Steven Taylor er et godt alternativ. Ung, fremadstormende og vært i klubben fra før han gikk inn i puberteten.

Butt bør ikke være et alternativ, rett og slett fordi han ikke bør være et fast innslag i 11'ern til Newcastle. Om Big Sam overtar, så ser jeg likevel ikke bort fra at han får en viktig rolle i komponeringen av midtbanen.

Given er en soleklar kandidat. Lojal, respektert av fans og medspillere, seriøs og innehar gode holdninger. Så var spørsmålet om man skal ha en kaptein i mål, eller velge en utespiller. Uansett, en av de som definitivt bør vurderes som ny kaptein.
Carr har altfor få landskamper for England!

ScandinavianMagpie

• Gjest
min stemme går til Given, men blir Parker i klubben ser jeg ingen grunn til å endre det som har vært i år- forsvinner parker ser jeg helst Given som kaptein med Butt som visekaptein

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvorfor ikke James Milner?

Scott Parker, Steven Taylor, Nicky Butt og Shay Given er også brukbare.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fordi han ikke er noen ledertype.
Han er et arbeidsjern, ja. Og han er en god spiller. Men jeg har aldri oppfattet Milner som noen ledertype. Joda, han går foran og viser hvordan det skal gjøres, men han har aldri fått slept med seg resten av laget i tunge perioder. Det er nettopp den evnen en kaptein bør ha.

Taylor er en mann som kan få til det, men han er fremdeles bare et talent. Og jeg tror kapteinsbindet kan tynge ham såpass at han ikke utvikler seg til en klassespiller like fort som ønskelig.

Nicky Butt er ikke sikkert blir en like sentral del av laget neste sesong, og han bør ikke være det heller. Derfor anser jeg ham som uaktuell.

Scott Parker, hvis han blir, kan helt klart være et alternativ. Samtidig har han aldri greid å dra med seg resten av laget i tunge perioder, og har sjelden vært den som har gått foran med et godt eksempel. Usikker på om han er noen kapteinstype.

Shay Given er en ledertype, og han er en glimrende spiller. Tvers gjennom profesjonell, det oser lojalitet av mannen. Men han er ikke alltid den som roper høyest, og han er keeper. Det er ikke alltid noen fordel som kaptein.

Jeg er usikker på hvem jeg vil ha som kaptein. Jeg anser Big Sam som bedre skikket enn meg til å vurdere det. Jeg har derfor bare vurdert de fremste kandidatene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fordi han ikke er noen ledertype.
Han er et arbeidsjern, ja. Og han er en god spiller. Men jeg har aldri oppfattet Milner som noen ledertype. Joda, han går foran og viser hvordan det skal gjøres, men han har aldri fått slept med seg resten av laget i tunge perioder. Det er nettopp den evnen en kaptein bør ha.

Å jo, han har slept med seg laget i tunge perioder. Han er veldig aktiv også med å holde orden på sine medspillere under kamper, i hvert fall ser det slik ut.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Taylor helt klart. Fordi han er en ledertype og kan få med seg resten av laget. Pluss at han er vel den som bruker kjeften mest i løpet av en kamp.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
Min stemme går til Given, siden han er en av de mest lojale og mest rutinerte spillerne på laget. Og er nokk den mest respekterte av dem alle.
Live The Dream, Newcastle United!