20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ros til Newutd.no  (Lest 9539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ros til Newutd.no
« på: 11. Mai 2007, 21:25 »
Beklager hvis denne havnet feil, men samme kan det være!

Inntil en stund tilbake var jeg ikke oppmerksom på at newutd.no eksisterer, men heldigvis kom jeg over den ved en tilfeldighet.

Etter at jeg meldte meg ut av den pengegriske offisielle supporterklubben newcastle.no pga. latterlig medlemsbehandling, er jeg glad jeg fant ut at denne siden finnes.

Ville bare gi honnør til dem som oppdaterer siden og forumet og til dere som legger ned frivillig arbeid i dette, dere gjør en fabelaktig jobb!!

Regner med at flere henger seg på og gir velfortjent ros!   :)

Grundemaister

djmattis

• Gjest
Sv: Ros til Newutd.no
« Svar #1 på: 11. Mai 2007, 22:17 »
Hyll hyll!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Mai 2007, 22:33 »
Beklager hvis denne havnet feil, men samme kan det være!

Inntil en stund tilbake var jeg ikke oppmerksom på at newutd.no eksisterer, men heldigvis kom jeg over den ved en tilfeldighet.

Etter at jeg meldte meg ut av den pengegriske offisielle supporterklubben newcastle.no pga. latterlig medlemsbehandling, er jeg glad jeg fant ut at denne siden finnes.

Ville bare gi honnør til dem som oppdaterer siden og forumet og til dere som legger ned frivillig arbeid i dette, dere gjør en fabelaktig jobb!!

Regner med at flere henger seg på og gir velfortjent ros!   :)

Grundemaister

Du har så helt rett! :D Dette forumet har mange flinke medlemmer, samt flere gode debatanter og skribenter som jeg ser opp til
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Mai 2007, 23:10 »
Fullstendig enig! Dere er virkelig noen å se opp til og all ros til dere! Håper dere fortsetter som dere har gjort!
KJEMPEBRA JOBBA!!! ;D ;D ;D ;D
HOWAY THE NEWUTD.NO! ;D ;D ;D
Howay the Lads!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Mai 2007, 00:20 »
Dødsbra jobba gutter!

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Mai 2007, 00:21 »
Henger meg på her! Suverent av dere som holder denne siden gående!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #6 på: 12. Mai 2007, 03:02 »
Sier tusen takk for rosen på vegne av meg selv og mine medarbeidere. Hyggelig å se at våre besøkende er fornøyde med "produktet" newutd.no!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. Mai 2007, 14:16 »
Kan ikke gjøre annet enn å føye meg i rekken med å hylle det arbeide som er blitt gjort på denne siden. Håper vi en gang for alle kan samle alle supporterne til en klubb.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Mai 2007, 19:26 »
Helt enig. Skulle ønske Newutd.no var den offisielle supporterklubben!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 12. Mai 2007, 19:32 »
Enig. Newutd.no virkar som får fleire og fleire folk med seg. Det er vel omvendt i NUSSC? Var medlem for nokon år sida, det var elendig, einaste positive var det svart-kvitt bladet som kom i ny og ned, sjølv om ikkje det var spesielt bra. Uansett har vi jo internett no og treng ingen blader så det er på tide at Newutd.no blir offisiell supporterklubb:)

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 12. Mai 2007, 22:03 »
Skjer mye positivt i den offisielle supporterklubben nå med ny leder. Kan blant annet tilby den nye drakta for 499 for medlemmer. Navnet og designet på bladet skal også forandres. Ser ut som at NUSSC har fått en dyktig leder. Sammen med de dyktige menneskene som driver newutd.no burde det vært mulig å skape en ordentlig felles supporterklubb!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #11 på: 12. Mai 2007, 23:06 »
Skjer mye positivt i den offisielle supporterklubben nå med ny leder. Kan blant annet tilby den nye drakta for 499 for medlemmer. Navnet og designet på bladet skal også forandres. Ser ut som at NUSSC har fått en dyktig leder. Sammen med de dyktige menneskene som driver newutd.no burde det vært mulig å skape en ordentlig felles supporterklubb!

Weiseth står fortsatt oppført som eier av NUSSC. Inntil det skjer en forandring på eierfronten tar jeg alt fra supporterklubbens side med en klype salt. Kall meg gjerne paranoid...

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=945913061
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 13. Mai 2007, 01:03 »

Weiseth står fortsatt oppført som eier av NUSSC. Inntil det skjer en forandring på eierfronten tar jeg alt fra supporterklubbens side med en klype salt. Kall meg gjerne paranoid...

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=945913061

Helt enig. Det hjelper ikke å ha et bra tak når grunnmuren er råtten... Vise ord fra EivindI....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. Mai 2007, 23:36 »

Du er sånn en flink fredsmegler du Petter  ;)

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Mai 2007, 14:58 »
Er ikke noe vits å være sinna vet du. Er Weiseth mange er hissig på, så ikke la det går utover NUSSC. NUSSC vil det beste for Newcastle-fans, mens Weiseth vil det beste for sin lommebok. Weiseth er borte, så la oss leve i fred og fordraglighet.