20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rykter om oppkjøp nok en gang  (Lest 1445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rykter om oppkjøp nok en gang
« på: 09. Mai 2007, 11:01 »
With the share price of the club seemingly rocketing at the moment, the Daily Express has come out and nailed it's colours to the mast, believing there to be a takeover underway. A quick look at the Stock Exchange figures on Reuters for the last three months will reveal that prices have risen 33% since the end of March. Whether this is anymore than just the usual tittle tattle is up for debate, but the criticism Shepherd has taken over his latest botched managerial appointment might be leaving him licking his wounds and considering his future.

Etter hva jeg vet er Daily Express en av de mer seriøse avisene i England.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Rykter om oppkjøp nok en gang
« Svar #1 på: 09. Mai 2007, 11:28 »
Dette er gode nyheter. Man må bli kjøpt opp av noen med penger i ræva for å følge med de fire store.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. Mai 2007, 22:03 »
Det fins sikkert flere potensielle forklaringer, men Newcastles situasjon tatt i betraktning er det ikke naturlig at aksjeprisen stiger i disse tider. Sportslig er det fiasko, økonomisk er det så som så og det knyttes dessuten stor usikkerhet rundt fremtiden til klubbens beste spiller - og PR-magnet - Michael Owen.

Man trenger ikke være rakettforsker for da å se på det som spesielt at aksjeprisen stiger kraftig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Mai 2007, 16:15 »
Ifølge disse 2 artiklene er et salg av NUFC helt uaktuelt skal vi tro Freddy Shepherd. Tror vi kan slå fra oss tanken om at han kommer til å selge seg ut. Da tror jeg heller han vil kjøpe ut Sir John Hall slik at han eier klubben alene!

Link 1

Link 2