20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United på Vicarage Road  (Lest 23496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Watford - Newcastle United på Vicarage Road
« Svar #120 på: 13. Mai 2007, 18:51 »
Sterkt av West Ham. Det var jo nederlags dømt, men knall avslutning har redda dei!!

Jeg visste West Ham ville klare seg. Nå ser det ut som om Sheffield United rykker ned med ett mål mer i minus enn Wigan.

Tenker ikkje bare på denne runda, det såg jo nesten umulig ut for ei stund sida.

Jeg tenker ikke bare på denne runden heller, men da det så virkelig mørkt ut!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #121 på: 13. Mai 2007, 19:59 »
Ble ikke like skuffa som ellers pga det ikke kom noen stream i dag.
Må bli ekstreme forandringer til neste sesong, ellers ender det med nedrykk.

Over 10 år som Newcastle supporter tærer på nervene, hehe

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Mai 2007, 20:23 »
Owen må ha vært helt usynlig.Eneste som sto om han var at måtte byttes ut. Ellers en vanlig tam og dårlig newcastlelag.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Mai 2007, 21:22 »
En kamp akkuart som forventet. Desverre. Men når man har sett hvordan laget har prestert de siste månedene så kunne man ikke forvente storspill og festfotball bare fori Rodeder ikke lenger er vår manager. Så enkelt at det bare er å fjerne Roeder og vips så blomstrer både den ene og den andre er det simpelthen ikke. Ikke det at jeg beskylder for å tro det, men  uansett skader det ikke å påpeke at det å fjerne Roeder alene ikke løser alle problemene i Newcastle.

Jeg gleder meg til å se hva Big Sam gjør i sommer. Hvilke spillere vil han beholde og hvilke såkalte stjerner vil han beholde. For utskiftninger blir det, og vi må nok regne med at en og annen spiller som vi ikke ønsker vekk forsvinner. Og det må til. Vi trenger en liten opprydding, og vi trenger å få vekk spillere som ikke gidder å blø for drakta, men som bare orker å yte 90% og er fornøyd bare de hvener en alt for stor lønningspose hver uke. Slike spillere må vekk, både fordi 90% innsats ikke holder på dette nivået og fordi en slik holdning skaper en ukultur i klubben som vi MÅ bli kvitt.

Jeg håper og tror Big Sam er mannen som kan gjøre de rette tingene i en slik opprydding, Sam tror jeg vet hvilke spillere som ikke har noe å gjøre på et vinnende Newcastle lag neste sesong! For stallen vår er egnetlig god, men vi trenger store forsterkninger bak  + noen utskiftninger her og der så blir dette bra!
Så blir det spennende å se hvem som forsvinner og hvem som kommer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #124 på: 13. Mai 2007, 23:50 »
Er det noen som kan med 100% si hvor Martins var i dag? Han er vel ikkje reist til et annet lag for å ta ein legesjekk? For han vil eg ikkje miste ivertfall
Newcastlesupporter siden 1992

pane

• Gjest
« Svar #125 på: 14. Mai 2007, 01:35 »
Martins har spilt så og si alt som er utenom skaden han pådro seg i begynnelsen så han fikk vel bare litt lenger ferie :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 14. Mai 2007, 10:39 »
I følge "The Journal" så fikk Martins vite at han skulle begynne på benken, det likte han ikke, så han sa dagen etter at han var skadet.

Kanskje både Martins og Zoggy er på vei bort?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #127 på: 14. Mai 2007, 11:42 »
Faen altså, som takk for seg, får Roeder Nigel til å benken dei største stjernen, slik at dei blir forbanna og vil vekk

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 14. Mai 2007, 11:48 »
Hehe. Men altså, hvis de ikke klarer å bli benket uten å klikke kan de bare finne seg en annen klubb.. Jeg skjønner forsåvidt Zoggy, men Martins har bare godt av å hvile litt uansett.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #129 på: 14. Mai 2007, 12:34 »
Ke ska han med hvile, sesongen er over, er jo mange mnd med hvile framover

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 14. Mai 2007, 17:53 »
Men hva slags betydning hadde det å spille Watford-kampen da?
For en spiller som er såpass sliten som Martins, så synes jeg det var bare greit at han fikk stå over sesongens siste kamp. Selv om det blir mange mnd med hvile fremover.

For Martins' del, så tyder jo uttalelsene fra Pearson på at det var han selv som meldte seg uaktuell til kamp FØR Pearson hadde tatt ut laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Mai 2007, 19:20 »
I denne kampen hadde vi ingenting å spele for, å spare slitne spelarar gjer ingenting. Dette burde også Martins skjønne, trur ikkje det er nokon fare for at han ikkje skal få spele i framtida.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #132 på: 14. Mai 2007, 19:48 »
I følge "The Journal" så fikk Martins vite at han skulle begynne på benken, det likte han ikke, så han sa dagen etter at han var skadet.

Kanskje både Martins og Zoggy er på vei bort?

Vi får jo ny trenerstab nå med en gang uansett, så hvorfor skulle de forlate klubben når de er misfornøyd med den forrigere trenerens avgjørelser.