20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United på Vicarage Road  (Lest 23485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Watford - Newcastle United på Vicarage Road
« Svar #30 på: 11. Mai 2007, 11:45 »
Harper
Solano Hunty Tayls Carr
Milner Butt Emre N`Zogbia
Owen Martins

Carroll og Dyer kommer inn!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. Mai 2007, 12:58 »
Hvem er best av Huntington og Bramble da? jeg vil faktisk si Hunty...
Det er også verdt å merke seg at hvis ikke vi vinner denne kampen, har vi klart ny bunnrekord med poeng PL siden opprykket, hvis jeg har forstått det riktig...
Blir hvertfall spennende å se om det har positiv innvirkning på laget at Roeder er borte. Vi vil nok ikke merke forskjell før Big Sam er i gang, men vi kan jo ikke tape denne kampen mot allerede nedrykksklare Watford.

Mitt tips: 3-0 til newcastle. Mål av Martins, Parker og Milner

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11. Mai 2007, 13:43 »
Owen tjener mest. Deretter kommer C.Ronaldo, Rooney, Henry og gjengen. Lampard, Ballack, Duff, Terry og så husker jeg ikke resten. Så dette på en liste for et par uker siden. Grunnen til at Owen og Duff er så styrtrike i forhold til det de "burde" vært er at de har sponsoravtaler. Henholdsvis Umbro og Lucozade.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 11. Mai 2007, 16:18 »
Det der går ikke an. 4-3-3 totalt blottet for vinger? Vi skal altså blotte backene våre totalt, for å få bredde i angrepet?

Nei vi skal ikke spille slik Rosenborg gjør. Owen og Martins er jo vingene. Ameobi vinner duellene. Blir som Young og Agbonlahor rundt Carew. Owen og Martins rundt Ameobi.
Jeg skjønner at du ikke tenker å spille som Rosenborg gjør. Men Martins og Owen rundt Ameobi blir helt, helt feil. Vi får ikke benyttet Owens spisskompetanse (som er å score mål, ikke hjelpe en annen til å score mål), og Owen kommer aldri til å trives i en slik rolle. Dessuten er ikke Ameobi skapt for en slik rolle. Han er bedre rettvendt, og han evner ikke å flikke ballen videre på Owen og Martins på løp.
Dessuten, vi får ikke benyttet Milner, Duff, N'Zogbia eller for den del Solano, om han skulle bli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #34 på: 11. Mai 2007, 16:21 »
I denne kampen kjører vi over Watford og knuser de 4-0. Vi senker skuldrene og spiller som om vi er serieledere. Guttene har fått fornyet selvtillit (tror jeg) etter at Roeder sa opp, noe som de vil bevise i denne kampen.

Mål av: Owen (2), Martins (2)

Hadde vært digg om bare Martins og Owen hadde scora måla! Hadde vært så deilig å sett.

Kan nesten sette 10000kr på at vi vinner denne kampen! ;D
Howay the Lads!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #35 på: 11. Mai 2007, 22:08 »
Håper vi stiller med det beste laget og vinner + at Middlesbrough taper og vi går forbi dem. 1 plass opp er 500 000 mer i penger

500 000 pund, vel og merke!

eg sa aldri ka valuta det var i, og når me snakke om england så går det jo i pund, så det burde vert innlysande at det var det eg meinte
Newcastlesupporter siden 1992

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #36 på: 11. Mai 2007, 22:12 »
Owen tjener mest. Deretter kommer C.Ronaldo, Rooney, Henry og gjengen. Lampard, Ballack, Duff, Terry og så husker jeg ikke resten. Så dette på en liste for et par uker siden. Grunnen til at Owen og Duff er så styrtrike i forhold til det de "burde" vært er at de har sponsoravtaler. Henholdsvis Umbro og Lucozade.

Med det som klubbene betaler, trur eg det e Ballack som har mest med 130.000£ i uka, mens Owen her har bare usle 100.000£ eller var det 110.000£

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Mai 2007, 12:08 »
Håper vi stiller med det beste laget og vinner + at Middlesbrough taper og vi går forbi dem. 1 plass opp er 500 000 mer i penger

eg sa aldri ka valuta det var i, og når me snakke om england så går det jo i pund, så det burde vert innlysande at det var det eg meinte

Nå bor jo fortsatt vi i Norge, så at det er veldig innlysende vil jeg da ikke mene.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #38 på: 12. Mai 2007, 15:08 »
Watford - Newcastle
Avspark søndag kl. 16.00

Carlisle har sonet ferdig, og er ventet å overta for Avinel. DeMerit, Bouazza, Francis, Williams og Ashikodi ute. Foster spiller sin siste kamp for klubben før returen til United. Tropp: Foster, Lee, Doyley, Avinel, Shittu, Powell, Carlisle, Stewart, Mariappa, Smith, Rinaldi, Bangura, Williamson, Mahon, Chambers, King, Henderson, Priskin, Kabba.

Kaptein Parker har nylig operert, og står over. Det samme gjør Duff, som er ute i flere måneder. Sibierski og Emre også ute. Given og Taylor tvilsomme. Tropp: Given, Harper, Srnicek, Solano, Carr, Babayaro, Taylor, Bramble, Onyewu, Moore, Ramage, Butt, Milner, Dyer, N'Zogbia, Martins, Owen, Ameobi, Luque, Carroll.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Mai 2007, 21:59 »

Nå bor jo fortsatt vi i Norge, så at det er veldig innlysende vil jeg da ikke mene.

Vel om du tenker etter så er det jo innlysande at det er Pund det er snakk om..
Hadde det vert norske Kr hadde det vert snakk om 41 000 pund. Som ikkje akkurat er noke og bry seg om for PL klubbane..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #40 på: 13. Mai 2007, 10:59 »

Hadde det vert norske Kr hadde det vert snakk om 41 000 pund. Som ikkje akkurat er noke og bry seg om for PL klubbane..

Har dere ikke annet å snakke om en dette??? Hvis dere leser emnet står det: Watford - Newcastle på Vicarage Road.
Howay the Lads!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Mai 2007, 11:15 »

Har dere ikke annet å snakke om en dette??? Hvis dere leser emnet står det: Watford - Newcastle på Vicarage Road.
Sessongen er uansett kjørt for Newcastle, og det som blir diskutert ovenfor er tross alt det eneste interessante resultatmessig med denne kampen.
Jeg for min del håper vi stiller et best mulig lag og knuser Watford idag. Håper på en stor kamp fra Milner, og gjerne N'Zogbia også. Kanskje manager effekten er det som skal til for å få igang igjen N'Zogbia? Kanskje et mål fra Martins og Owen også? Hadde vært positivt å avsluttet sessongen med en seier over Watford iallfall...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Mai 2007, 12:02 »
Det var synd at carroll ikke fikk flere sjengaser på slutten nå. Håper han får en omgang iallefall. Hunty må få spille forran Bramble. Håper lua lua kan komme inn på en av vingene på slutten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #43 på: 13. Mai 2007, 14:24 »
Er vel Nigel Pearson som styrer skuta i dag, og han kjører vel slik Roeder har gjort med lagoppstillingen, og derfor kommer nok Bramble til å spille

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Mai 2007, 14:31 »
Er vel Nigel Pearson som styrer skuta i dag, og han kjører vel slik Roeder har gjort med lagoppstillingen, og derfor kommer nok Bramble til å spille
Nigel Pearson kjører en 4-3-3 formasjon når han styrer England U21! Han spiller også veldig offensiv fotball med dette ungdomslandslaget, henviser til f.eks. kampen England U21 vs Italia U21 da resultatet ble 3-3! Kan godt hende han satser på en lignende formasjon og spillemåte med NUFC sitt mannskap i dagens kamp!?

Uansett håper jeg Bramble har spilt sin siste kamp for NUFC, og at jeg slipper å se han i NUFC drakt i fremtiden!