20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #285 på: 20. Mai 2007, 15:17 »
Gullitt har også gått ut og sagt at Big Sam er rette mannen for oss :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 21. Mai 2007, 17:27 »
Beklager Joackim! Ikke meningen å avspore debatten, selv om Ranieri/Big Sam kanskje ikke er den mest interessante diskusjonen..  ;D

Du skriver vanligvis meget godt og når du går rett på sak er du meget dyktig til å få frem gode poenger. Jeg tror mange har glede av å lese innleggene dine. Så "nothing personal".   ;)

Grundemaister
Jeg må bare være kjip her. Hvis du kan å lese, så ser du at jeg heter Joakim (altså uten den stygge, ekle c'en).
Alltid hyggelig å lese at ihvertfall noen kan ha glede av det jeg skriver. ;)

Jeg er fortsatt usikker på om ikke folk flest hyper opp Allardyce noe ekstremt. Han må overbevise meg før jeg lovpriser ham. Og selv om han har vist at han kan håndtere sterke personligheter, så vet jeg ikke hvordan det ville blitt med voldsforbrytere og hardbarkede kriminelle i våre rekker (Bowyer blir bare en pusling i forhold til Barton).

Det eneste fornuftige jeg leste ut av Gullits sitater var at også han ble veldig så begeistret for Toon Army etter å ha vært manager for oss et års tid.

Det er bra at mange har troen på Allardyce. Det beviser at vi kan ha gjort noe riktig denne gangen. Men før jeg overgir meg helt og lovpriser Allardyce, som pinsevennene lovpriser Vårherre, så må han overbevise meg. Det har han tre sesonger på seg til å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #287 på: 22. Mai 2007, 14:24 »
enig i at han må bevise seg først, og som Beresford går ut og sier, så er det viktig med tålmodighet og at Big Sam får sitte ut kontrakten sin.

Hvis det går like dårlig som sist sesong, så nytter det ikke at fansen vender seg mot og krever en ny manager. Tror ikke vi har mulighet til å få inn en bedre kvalifisert manager enn Big Sam, så jeg kommer til å støtte han så lenge vi ikke ligger i nedrykksstriden.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #288 på: 22. Mai 2007, 19:53 »
Ja, men det samme sa de fleste om Roeder... inkudert meg. Big Sam vet hva som ventes av han
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #289 på: 22. Mai 2007, 19:57 »
Ingen trodde vel da at Roeder var den mest kvalifiserte manageren vi kunne få?

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 22. Mai 2007, 20:25 »
Nei, men de fleste ville la han sitte ut kontrakten... og gi han sjansen... men vi er nok litt utålmodige...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 22. Mai 2007, 20:27 »
De fleste ville gi ham en sesong. For å være ærlig husker jeg ikke hvor mange år det stod i kontrakten. Men om Big Sam mislykkes, da er det nok mange som driter seg ut her. Meg selv er da veldig inkludert.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 22. Mai 2007, 20:46 »
De fleste ville gi ham en sesong. For å være ærlig husker jeg ikke hvor mange år det stod i kontrakten. Men om Big Sam mislykkes, da er det nok mange som driter seg ut her. Meg selv er da veldig inkludert.

Big Sam skal selvfølgelig få mer enn 1 sesong. Han skrev under en 3-års kontrakt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 22. Mai 2007, 22:51 »
Roeder altså?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 22. Mai 2007, 23:06 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #295 på: 22. Mai 2007, 23:17 »
Det verste er om vi sparker Big Sam etter bare en sesong. Vi kan ikke forvente at han skal få oss til Europa på første forsøk, svært få managere klarer å det det første året. Normalt tar det 2-4 før laget er markant bedre. I Sam Allardyce har vi fått en manager vi vet er kapabel til å klare det, da må vi gi han tid uansett om vi kommer på 11.plass to år på rad nå.

Selvfølgelig håper jeg at jeg tar feil, og at vi havner på 4.plass neste sesong, men realistisk sett er det alt for tidlig. Gi Allardyce tid, og han vil gi oss trofeer!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 22. Mai 2007, 23:58 »
Big Sam sparkes nok ikke med det samme. I motsetning til Roeder og Souness har han bevist noe før som manager, at han duger. Dessuten har han navnet Sam Allardyce, og de aller fleste har tro på han, inkludert meg. Dette blir greier.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 23. Mai 2007, 00:43 »
Har mye mere tro på det Big Sam holder på med enn det de foregående trenerne har holdt på med. Vi vil nok se at i hvert fall kommer på topp 10 neste  sesong. Kanskje UEFA-cup plass også!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 23. Mai 2007, 18:05 »
Roeder altså?

?

Var det Roeder som skrev under 3-årskontrakten, mener du? Eller Sam? Jeg spurte nemlig hvor mange år Roeder sin kontrakt var.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 23. Mai 2007, 18:16 »
roeder han kontrakt til sommeren 2008
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic