20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41463 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #270 på: 18. Mai 2007, 19:58 »
Vi snakker om Claudio Ranieri, ikke sant? Mannen som fikk fyken i Chelsea for noen år tilbake?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 18. Mai 2007, 19:59 »
Vi snakker om Claudio Ranieri, ikke sant? Mannen som fikk fyken i Chelsea for noen år tilbake?

Helt korrekt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 18. Mai 2007, 20:09 »
Og mannen fikk fyken fordi Roman Abramovic hadde kommet inn som eier, og hadde ansatt Jose Mourinho som ny manager. Med pengene til Abramovic oppnådde Ranieri en andreplass med Chelsea. en kan selvsagt si at det var det minste en burde forvente med så mye penger og det mannskapet. Men likevel, det skal noe til å få de til å prestere sammen. Greit nok, det har Mourinho selvsagt gjort mye, mye bedre, men jeg tror det var mer enn bare spillerstallen som var grunnen til andreplassen.

Og såvidt jeg kan huske oppnådde han ellers omtrent mye av det samme som Gullit hadde gjort med Chelsea tidligere. Med andre ord litt her, litt der og litt overalt. Det var ikke Ranieris feil at Chelsea var dårligere enn oss før Abramovic kom inn.

Jeg er ikke helt familiær med hva Ranieri har gjort før og etter Chelsea, men jeg tror ikke det er så forferdelig dårlig, samtidig som det nok heller ikke er det helt store.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 18. Mai 2007, 20:16 »
Mener Ranieri har fatt sparken i Valencia, Atletico Madrid siden han fikk sparken i Chelsea. Nå er han vel manager for Parma om jeg ikke tar helt feil.

Big Sam selvsagt. Herlig å vite at man har en manager som tar jobben blodseriøst, og som ikke overlater noe til tilfeldighetene.
« Siste redigering: 18. Mai 2007, 20:31 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #274 på: 18. Mai 2007, 20:21 »
"Jeg er ikke helt familiær med hva Ranieri har gjort før og etter Chelsea, men jeg tror ikke det er så forferdelig dårlig, samtidig som det nok heller ikke er det helt store".

Men er du kjent med det norske språk? ;)

"I am not familiar with what Ranieri did"...

Det norske "familiær" er et adjektiv og betyr "det som dreier seg om familien". Det betyr altså ikke "kjent med" eller "kjenner til". Ingen sammenheng.

Blir lettere oppgitt over folk som skal være så fine i uttrykksformen, men som ikke behersker det..

No hard feelings   ;)

Grundemaister

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 18. Mai 2007, 20:38 »
Mener Ranieri har fatt sparken i Valencia, Atletico Madrid siden han fikk sparken i Chelsea. Nå er han vel manager for Parma om jeg ikke tar helt feil.

Fikk med meg at han fikks sparken i Valencia etter å ha skapt katastrofe der, ja.

Nei takk til Ranieri. En gang i tiden var han en veldig god manager. Nå er han bare litt god.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 19. Mai 2007, 01:23 »
"Jeg er ikke helt familiær med hva Ranieri har gjort før og etter Chelsea, men jeg tror ikke det er så forferdelig dårlig, samtidig som det nok heller ikke er det helt store".

Haha,naaaaw
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 19. Mai 2007, 01:35 »
Når kan du komme med seriøse innlegg, som er et bidrag til en debatt i stedet for å hakke løs på enkeltpersoner?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 19. Mai 2007, 01:50 »
Haha,naaaaw
Øøøhh ??? Er du inne på noe om diskusjonen nå? Evt, hva prøvde du å stokke fram for en mening?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 19. Mai 2007, 08:55 »
Hittil har disse lovpriset Allardyce:
- Gary Speed
- Robbie Elliot
- Alan Shearer
- Les Ferdinand
- Bob Moncur

Noen flere? Syns han blir skrytt opp i skyene hele tiden, jeg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 19. Mai 2007, 11:40 »
Hittil har disse lovpriset Allardyce:
- Gary Speed
- Robbie Elliot
- Alan Shearer
- Les Ferdinand
- Bob Moncur

Noen flere? Syns han blir skrytt opp i skyene hele tiden, jeg.

Steve Harper og Shay Given.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #281 på: 19. Mai 2007, 11:41 »
Steven Taylor

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #282 på: 19. Mai 2007, 12:18 »
Beklager Joackim! Ikke meningen å avspore debatten, selv om Ranieri/Big Sam kanskje ikke er den mest interessante diskusjonen..  ;D

Du skriver vanligvis meget godt og når du går rett på sak er du meget dyktig til å få frem gode poenger. Jeg tror mange har glede av å lese innleggene dine. Så "nothing personal".   ;)

Når det gjelder Big Sam så blir jeg bare mer og mer positiv og forventningene stiger..

Det eneste som bekymrer meg er hvis han bringer Bolton-filosofien inn i alt for stor grad.

Vi kunne gjerne spilt "4-3-3", men ikke "the Big Sam way", spør dere meg.

Og hvordan plassere Owen og Martins i et "drillosystem"? Satt litt på spissen..   ;D

Eller var det "alt" på spissen? Midtbane? Nei, de skal bare løpe...  ;D

Heldigvis, hva angår underholdning, så knyttes det større forventninger til Big Sam enn Østsidens store sønn...

Grundemaister

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #283 på: 19. Mai 2007, 12:21 »
Tar gjerne en videre debatt om formasjon og spillestil i tråden "endring av formasjon, 4-3-3."

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #284 på: 19. Mai 2007, 21:34 »
Jeg er uendelig glad.... Dette er starten på en enorm epoke tror jeg... Bort med rasket og inn med kvalitet!!!  De som har ledd av oss siste 64456 åra, skal få se hva som er i vente,,

There is only one united and one scum!!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.