20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #150 på: 14. Mai 2007, 15:51 »
Vi må gi ham to sesonger i hvert fall. Går det dårligere med oss da, sliter vi. Men jeg tror vi skal klare en femteplass neste sesong.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 14. Mai 2007, 17:32 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1025171,00.html

Dette betyr vel gjerne at Big Sam forhåpentligvis blir presentert!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 14. Mai 2007, 17:41 »
det kan vel ikke bety noe annet spør du meg, kna isåfall ikke skjønne noe at det er noe annet som kan bli presentert på en pressekonferanse nå...

Vi må bli kvitt ukultur rundt klubben, og vi må gi mannen tid til å bygge laget.. Jeg tror ikke vi skal vente oss noen topp fem plassering neste sesong.. men at vi skal greie å kjempe om en uefa cup plass.. Uansett, ser med spenning på tiden fremover, tror en manager med PONDUS som Big Sam kan bli en skikkelig hit hos oss, og la oss for guds skyld ikke håpe det er noe i ryktene om at Joey Barton er på vei nordover, vi har hatt nok av sånne typer i klubben..
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 14. Mai 2007, 17:45 »
Dette er nok pressekonferansen som skal offentliggjøre ansettelsen av Sam Allardyce som manager ja. Noe annet er heller tvilsomt.

Jeg forventer at vi neste sesong er med i kampen om e-cup hele sesongen gjennom. Om vi må gi tapt på slutten, eller om vi klarer det har ikke all verdens betydning. Det viktigste er at vi er med og kjemper hele sesongen gjennom.

Men i løpet av tre sesonger, om utviklingen går riktig vei, bør vi ha lov til å forvente at vi utfordrer topp 4.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #154 på: 14. Mai 2007, 18:36 »
Vi vet alle at Sam Allardyce er vår nye manager.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 14. Mai 2007, 18:49 »
Hahahaha, denne var rå.

Very happy. I can see Allardyce and Oliver clashing definitely.

*Walks straight into managers office*

AO: "Hiya Sam, who you gonna sign this summer then, any names?

SA: "Alan?"

AO: "Yes Sam"

SA: "Get the f*** out of my office before I call security"

*Next Day*

Working Hard
by Alan Oliver, the Evening Chronicle

Sam Allardyce is working non-stop to get new faces into Newcastle over the coming weeks, but the Toon manager is keeping his cards close to his chest and refuses to reveal any targets to the media.

However, my inside knowledge at the club suggests that Steve Sidwell and Brett Emerton may well be on their way to the club despite Sidwell's recent transfer to Chelsea.

Reports linking the club with Silvan Distin are wide of the mark.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 14. Mai 2007, 19:25 »
Et innlegg jeg er enig i fra Newcastle-online.

Been watching you for a while fatty and have some inkling of the cogs and gears - the whirrings of the FS psyche. So I feel I know that this time you have stuck to your guns and not let things cloud your mind and set aside your sometimes petty ego driven descisions. You took it on the chin that 'Big Sam' turned you down before, but you have stuck to your gut feeling that he is the man (for what it's worth many of us agree on nearly all the rationale). For you this is a quantum move and shouldn't be underestimated. Also you have resisted the overtures of Sven's cash train and shown his advisors the door (again history will probably prove you were right). To complete the hatrrick you never even called Houllier back, knowing deep down that for all his skills his mind is probably too weak for this job, let alone his heart....The French league after all is semi-retirement.

And finally getting Roeder out before pre-season and the summer shows you are getting the hang of this job and who knows one day you might be a natural.

Well done Fatty!!
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 14. Mai 2007, 20:38 »
Ranieri er vist på COMS nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 14. Mai 2007, 21:07 »
Hehehehe

NONE OF THESE FOUR!! ISNT IT TO LATE TO HI-JACK BIG SAM I THINK HE COULD HAVE BEEN THE RIGHT MAN TO TAKE CITY ONTO THE NEXT LEVEL, BUT TYPICAL CITY ONE WEEK TO LATE IN EVERYTHING WE DO!!!!
lee hardcastle
14/05/2007 at 18:53

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 14. Mai 2007, 21:45 »
Hehehehe, noe av hva vi kan vente oss av Big Sam i morgen?

Howay then, guess 5 things that Allardyce will come out with in tomorrows press conference:

1. The supporters here deserve a successful team.

2. I've been impressed with the set up and the stadium is right up there with the best in the world.

3. Any manager would Michael (Owen) in their side and i'm looking forward to talking with him.

4. I loved my time at Bolton but am eager for this challenge.

5. People say i'm a long ball merchant, i say look at the players i've had- Nakata, Campo, Jay- Jay and Anelka are hardly a bunch of cloggers.

6. Massive Club.

7. 52,000 Geordies.

8. I've come here to win things.

9. ...And I'm an alcoholic

10. Bye

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 14. Mai 2007, 22:08 »
Butt om Big Sam

While Butt stopped short of admitting that Allardyce would be appointed, the former Manchester United player spoke warmly about the 52-year-old, indicating he would be a popular choice with the Magpies squad.

Butt continued: "He is definitely a no-nonsense man. He comes across as being an honest manager, and that is all you can ask for as a player.

"I know everyone has the highest respect for him as a coach, with all the new things he has brought into the game.

"He was at Bolton for eight years and got them high up the table - maybe higher than they should have been.

"Only time will tell if he does come, but, if he does, then all well and good.

"When a new manager comes in, you have to start from scratch, and every player is in the same boat.

"Hopefully, he will come in and sort one or two out."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 14. Mai 2007, 23:32 »
http://nufcblog.com/

Det er ingen tvil om at det er Sam som blir ny Newcastle manager. Søk på "newcastle" på www.newsnow.co.uk og du ser at et stort antall nettaviser påpeker nettopp dette. Da var det bare å vente til det er offisielt kl 14 norsk tid.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 15. Mai 2007, 08:28 »
Jeg drømte i natt at Steve Bruce var den nye manageren. Det bør IKKE stemme!

DanMan

• Gjest
« Svar #163 på: 15. Mai 2007, 09:04 »
Jeg drømte i natt at Steve Bruce var den nye manageren. Det bør IKKE stemme!

Hva er galt med den beste manageren i Birmingham?  ;D

Når det gjelder Big Sam har jeg selv vært nokså negativ, pga. måten han ønsker å spille fotball på. Til tross for dette har jeg rett og slett fått godfølelsen når det gjelder han. Jeg tror han er mannen som kan gjenskape litt orden i rekkene, og samtidig kunne få det beste ut av mannskapet (og DET bør love godt!).

Håper vi på dagens pressekonferanse kan ønske ham velkommen til Newcastle, og at alle gir han støtte og ikke minst tid til å utrette noe.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 15. Mai 2007, 11:52 »
Big Sam er et glimrende alternativ som ny manager, dersom det er han som blir presentert kl.14 i dag. Noe jeg regner med.

Til tross for svært begrensede ressurser, har han greidd å skape et stabilt topplag ut av Bolton. En klubb som tidligere levde i en mer anonym tilværelse.

Mange går rundt med inntrykket av at Bolton spiller antifotball av verste sort, som Wimbledon ble kjent for på slutten av 80-tallet og inn på 90-tallet. Bolton har under Big Sam riktignok spilt en fysisk fotball, men har i tillegg flere offensive spillere som har blomstret under Big Sam. Jeg nevner Diouf, Nolan, Okocha, Vaz Te osv. Fotballen er ikke like morsom å se på som Arsenal var på sitt beste for noen sesonger siden, men det har med å gjøre at Bolton spiller en smart fotball. De sender ikke hele laget i angrep. I stedet blander de spillere med fysiske styrker med tekniske og kjappe spillere, i en velfungerende miks.

Allardyce vil i tillegg innføre noe som er sårt tiltrengt i Newcastle, og det er disiplin. I tillegg til større handlefrihet på transfermarkedet enn i Bolton, så ser dette meget lovende ut.
Carr har altfor få landskamper for England!